Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Historical, Myth, Legend

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #461  
Old 26-07-2014, 03:27 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Bishop ; melaksanakan wahyu terakhir akan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa…

sangat bahaya jika disedari orang….

kami telah melahirkan 1 kaum di dalam genggaman kami…

mesyuarat itu dihadiri beribu- ribu org anak murid kami

ketika itu Paus telah memutuskan untuk menyerahkan amanah yg teramat besar ini,

agar kami boleh tidur sehinggalah Muhammad kembali semula. (iaitu Al-Masih Imam Mahdi)

di antara anak murid kami telah menyahut

“serahkan saja hal itu kepada saya,

dan saya tidak peduli bagaimana ia akan dilaksanakan”…

kami telah turunkan kesemua ilmu Al-Quran kepada mereka semua.
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #462  
Old 26-07-2014, 03:29 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Jika dilihat dari perbualan di atas, mereka telah memilih Rotschild untuk melaksanakan Surah Al-Baqarah 278-281 untuk dilaksanakan.

Hai orang-orang yang beriman,

bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman.

Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba)

maka ketahuilah bahwa Allah dan Rasulnya akan memerangimu.

Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba),

maka bagimu pokok hartamu;

kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya.

Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran,

maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan.

Dan menyedekahkan (sebagian atau semua utang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui.

Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah.

Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya,

sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 278 ~ 281
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #463  
Old 26-07-2014, 03:30 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Jika kita lihat peranan Mayor Rotchild bertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkan riba.

Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh 2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller.

Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve untuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia.

Kita tidak terlepas dari riba mata wang!

Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari.

Inilah konsep Lending Money On Interest !



“..Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya…”

Al-Quran

Surah Al-Baqarah:

Ayat 275
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #464  
Old 26-07-2014, 03:32 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

[B]
Aku; Pak Cik ni dari tadi asyik cerita tentang kehebatan orang2 pak cik jer…

Takkan takda perkara2 yang merisaukan pak cik….

orang kristian banyak masuk islam kan…

takan pak cik tak risau..takan gereja buat tak tahu jer…



Bishop ; alangkan umat islam sendiri hilang islam yg sebenar,ini kn pulak yg baru masuk….

ya,raja kami (Paus) Pope Benedict prnh bg tau sy bhwa kami tidak akan menemukan Muhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),

sebelum dia berjaya menemukan kami kepada khalayak ramai



Aku; tapi.. orang islam percaya Al-Masih Mahdi akan dilantik dan kemudian melaksanakan misinya

Bishop ; bagaimana jika saya kata dia tidak tahu siapa dirinya,

dia mengetahui kebenaran dan melaksanakannya hanya kerana perasaan tanggungjawab,

perlantikanya sbg Al-Masih Mahdi itu menandakan usahanya telah berhasil dan bukannya baru bermula.[/B]
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #465  
Old 26-07-2014, 03:34 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Aku; tapi kan kenapa dia berjuang pada waktu dirinya belom dilantik, selepas dilantik tak boleh berjuang ke?

Bishop ; inilah yg merisaukan kami,

Al-Quran dan Nabi Muhamad tidak akn menipu tetapi ada sedikit helah yg disembunyikan daripada kami,

mana mungkin dgn mudah berkata dia Al-Masih Mahdi muncul dan dilantik…..

klu begini senang2 saje kami menemukannya.

Pope Benedict ada ckp Muhamad kali ini berbeza dgn Muhamad terdahulu,

ulama2 kamu dibiarkn hidup sebab Muhamad yang dimaksudkan sedikit pun tidak menyerupai mereka2 itu.

Muhamad akn kelihatan spt penjenayah, orang yg melakukan kesalahan

tetapi sebenarnya dia membawa kebenaran…..

sedangkan kami pula spt org baik yg memperjuangkn nasib kamu.

ya..kerana dia tidak mahu kebenaran tertanggung di bahunya,

kamu tidak akan menemui sebarang huruf2, abjad2 dan ayat2 dlm usahanya..
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #466  
Old 26-07-2014, 03:37 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default


Aku; ….abis tu sapa pulak yang akan ikut Muhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),? macamana nak tahu dorang?

Bishop ; kalau kamu mahu tahu …

kamu datang kpd sesiapa sahaja dan kemudian ceritakan kebenaran kepada mereka,

selepas kamu mendapat tempat di hati mereka…

mereka akn mengatakan kamu adalah org2 yg baik2 dan kata2 kamu adalah paling benar…

Oleh itu kebenaran sudah tertanggung di bahu kamu,

mereka melihat kamu….nama kamu..

kemudian kamu bersikap buruk lalu kamu perhatikan saja ragam mereka…..

mereka akn mengatakan kamu adalah org2 paling jahat…

dan kata2 kamu adalah paling dusta…

mereka adalah org yg paling lemah kerana memerlukan kebaikan kamu utk membuat keputusan,

sama ada cerita yg kamu jaja itu benar atau dusta.

dan org yg gagah adalah mereka yg tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar,

dan tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu dusta.

mereka ini adalah org2 yg akan menyertai Muhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).

”Permata yg hilang dari tangan org mukmin” akn kembali semula kpd tuannya,

kerana mereka org yg sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang….

dan mereka adalah org yg benar2 yakin bahawa kebenaran itu milik tuhan dan Muhamad hanyalah sebagai penyampai
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #467  
Old 26-07-2014, 03:40 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Apabila membaca petikan di atas saya terfikir,

Bishop ini tahu juga bahawa Iblis/ Lucifer tidak diizinkan menyerupai Rasullulah Nabi Muhamad.

Saya ingatkan hanya umat Islam yang tahu tentang perkara ini.

Ini menunjukkan pihak Gereja Roman Katholik tahu bahawasanya agama Islam sememangnya agama yang betul & benar !!!



Bishop ; perangai org2 islam sungguh kelakar….

apakah hati mereka semua sudah buta…

adakah kami perlu cederakan sebelah mata kami sendiri supaya mereka berkata “ rupa-rupanya inilah org yg ditunggu-tunggu”…..

padahal kami sudah singgah di kuil sulaiman…

sekejap lagi kami akan ke tengah-tengah bumi…

(korang ingat lagi tak cerita The Lord Of The Ring ???)

(korang ingat lagi tak slogan “One Ring To Rule Them All ???)

(korang ingat lagi tak episode di mana Istana Sauron ada di Middle Earth ???)

(korang ingat lagi tak MATA_1 yang terapung2 di menara tu ?)

(korang tak perasan ke Filem itu adalah simbolik kepada peperangan antara Umat Islam & Tentera Dajjal tak lama lagi)

(ingat lagi tak terdapat watak2 seperti Gandalf, Legolas, Sauron, Urukhai, Hobbit, Elves,Arogorn)

(barangkali itulah watak2 Nabi Isa, Imam Mahdi, Bani Tamim, Dajjal, Iblis, Tentera2 dibayangkan di dalam filem ni ??? )

ke*****an org2 islam sangat menakjubkan….

sebelum ini Paus benedict xvi pernah datang ke sini,

menyambut harijadinya yg ke-81..

ya..ia disambut di ‘ground zero”ramai org datang,

mereka sayang kpd Paus….
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #468  
Old 26-07-2014, 03:41 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Sabda Rasullulah:

Dajjal itu sudah wujud sejak beberapa lama.

Ia dirantai di sebuah pulau dan ditunggu oleh seekor binatang yg bernama “Al-Jassasah”

Rekod Hadis Sahih Muslim
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #469  
Old 26-07-2014, 03:44 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

[B]aku; kalau macam ni la keadaanya…

orang2 kafir lagi ***** sebab diorang lagi maju…

tapi pasti ada orang2 islam yang akan lawan Benedictine Order..

Bishop;mahukah kamu tahu

mengapa Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) akan kelihatan spt org jahat,

spt yg saya katakan sebelum ini????

sebab dia menentang Benedictine Order !!!

ya,setelah umat islam sendiri mengakui bahawa pekerjaan mereka mendatangkan keselesaan hidup

dan mereka berkata

“ilmu2 ini dari cendekiawan islam dahulu, dan lihatlah kawan2ku inilah nikmat islam”

sebab itulah umat islam diumpan supaya mereka mempertahankan ilmu2 ini bahawa ia lahir dari sarjana2 islam….

padahal kami telah mengubah suai ilmu ini sebelum penjajah mengajarkannya kpd kamu

apabila Paus Roman Peter ii muncul nanti,

umat islam akan dituduh oleh org2 kafir

bahawa ilmu2 kepunyaan islam lah yg membawa kerosakan kpd diri mereka…..

orang2 islam akan dibunuh habis-habisan oleh org kafir..

gereja x perlu buat apa pun…

adakah orang2 islam yang dikatakan “umat islam cemerlang”

akan meniggalkan semua “kecemerlangan” mereka ketika Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) datang untuk mencabut kecemerlangan palsu mereka…

saya fikir tidak !!!

Mereka akan mempertahankan “Benedictine Order”….

saya izinkan untuk kamu cerita perkara ini kpd org2 islam…..

kamu akan lihat mereka akan berkata kpd kamu “kamu dan cerita kamu semuanya tipu belaka”[/
B]
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #470  
Old 26-07-2014, 03:47 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 669
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Bishop ; dulu dari kampung kamu, Malaysia

ada pemimpin kamu yg telah memerintah selama 20 tahun diundang menemui Paus John Paul ii,

dan pemimpin kamu telah ditanya tentang pencapaian Benedictine Order di sana

Paus John Paul ii sangat gembira dengan pemimpin kamu yg sukakan org2 jepun…

”dasar pandang ke timur”…

dia selalu mengulang-ulang ayat ini kpd Paus John Paul ii.
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold