Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 11-01-2017, 04:42 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,428
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9760
Active Level
My Mood:
Default Dikutuk tak pandai masak, pondan belasah wanita hingga patah tangan



Segamat: Seorang suri rumah patah tangan kiri dibelasah tiga pondan dalam kejadian di sebuah taman perumahan di Chaah di sini, semalam.

Suspek berusia 20, 24 dan 31 tahun itu dikatakan berang selepas tercabar mendengar wanita berusia 44 tahun itu memburuk-burukkan mereka kerana tidak tahu memasak dan membuat kerja rumah.

Timbalan Ketua Polis Daerah Deputi Superintendan Yusuf Unis berkata, kejadian kira-kira jam 5 petang itu turut menyebabkan mangsa cedera di kepala dan perut.

Yusof berkata, akibat serangan itu mangsa dihantar oleh jiran ke sebuah klinik di Chaah sebelum dihantar ke Hospital Daerah Segamat (HDS) untuk rawatan.

"Polis yang menerima maklumat daripada orang awam kemudiannya menjalankan gerakan mengesan ketiga-tiga suspek dan menahan mereka di sekitar pekan Chaah sejam kemudian," katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 325 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan.


http://www.hmetro.com.my/node/196277
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 11-01-2017, 04:43 PM
nokia3210 nokia3210 is offline
Regular

nokia3210's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2012
Posts: 701
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

sbb mulut badan binasa ..haha
__________________
More people would learn from their mistakes if they weren't so busy denying them.
Reply With Quote
  #3  
Old 11-01-2017, 04:45 PM
azam74 azam74 is offline
Legendary Member

azam74's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2011
Posts: 10,183
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 66
Active Level
Default

akak ni pun, walaupun tu pondan, kedarat depa jantan..
__________________
TTR 901
Reply With Quote
  #4  
Old 11-01-2017, 04:47 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,929
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1093
Active Level
My Mood:
Default

kenapa la nak memburuk burukkan mak nyah tu. mak nyah tu dah rasa diorang dah tahap wanita sejati dah.
tapi dah kena kutuk, diorang bwk geng belasah mcm lelaki sejati la

btw, nak tahu gak dialog diorang dengan surirumah ni mcmana sebenarnya, mesti seronok dengar haha
Reply With Quote
  #5  
Old 11-01-2017, 04:47 PM
mr.dede mr.dede is offline
Legendary Member

mr.dede's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2010
Posts: 10,901
Thanks (Received): 121
Likes (Received): 31
Active Level
My Mood:
Default

mokcik pon....pondan tak pdi masak pon mokcik kutuk knapa...padam muko mokcik
Reply With Quote
  #6  
Old 11-01-2017, 04:47 PM
tokputih tokputih is offline
CG Top Poster Club

tokputih's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Apr 2008
Posts: 25,759
Thanks (Received): 520
Likes (Received): 49
Blog Entries: 4
Active Level
My Mood:
Default

gambar sama cerita hampir sama.. tapi orang lain lain...
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 11-01-2017, 04:47 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,929
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1093
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azam74 View Post
akak ni pun, walaupun tu pondan, kedarat depa jantan..
tu la. akak tu lupa, seronok sangat mengutuk orang haha
Reply With Quote
  #8  
Old 11-01-2017, 04:51 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,428
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9760
Active Level
My Mood:
Default

tercabar betol arbok2 tu. 'ehh kita pandai masak tau..'

ppuan la sangat ko tu
Reply With Quote
  #9  
Old 11-01-2017, 04:53 PM
GOLDEN TOUCH GOLDEN TOUCH is offline
Active Plus

GOLDEN TOUCH's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: May 2014
Posts: 3,663
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 30
Active Level
My Mood:
Default

pondan pun ada perasaan juga.
Reply With Quote
  #10  
Old 11-01-2017, 04:59 PM
tr4falgar tr4falgar is offline
Active Plus

tr4falgar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Oct 2012
Location: Skudai,Johor
Posts: 4,978
Thanks (Received): 294
Likes (Received): 60
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

tu pasai kene belajar adab..
__________________
.Tujuan Allah pinjamkan ilmu kepada kita adalah untuk dikongsi bukan untuk dibanggakan.

" Apabila seseorang menegur kamu dengan penuh hikmah dan kamu terasa dan marah dengan tegurannya, ketahuilah bahawa sudah ada sebesar-besar takabbur dalam hatimu "- [ Imam Ghazali ]
Reply With Quote
Likes azrine liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump