Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

CG Sponsors



CG Updates
0 Reverting back old theme
Last Post: CariGold
Posted On: 06-05-2017
Replies: 0
Views: 3,548
0 CariGold new theme version - and more features are coming!
Last Post: niagafx
Posted On: 06-05-2017
Replies: 538
Views: 13,384
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 20,819
More...
Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 20-02-2014, 05:47 PM
kama_rull kama_rull is offline
Active Member

kama_rull's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2008
Location: Puchong
Posts: 1,981
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

boleh menjangka apa akan terjadi..... selalu jadi kat aku.... rugi lah kalau nak buang.... pasal aku akan mengelak terlebih dahulu atau pun berhati2 ....
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #22  
Old 20-02-2014, 06:02 PM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

terbaik
Quote:
Originally Posted by kama_rull View Post
boleh menjangka apa akan terjadi..... selalu jadi kat aku.... rugi lah kalau nak buang.... pasal aku akan mengelak terlebih dahulu atau pun berhati2 ....
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #23  
Old 20-02-2014, 06:11 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 10,373
Thanks (Received): 26
Likes (Received): 55
Dislikes (Received): 1
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

aku buncit tak turun2 dah lamaaa daaaah
makan mcm2 saplemen kempis x turun gak
diet tahan lapo & senam2 pun x jadi
badi raso malas x smangat ajo nak senam walaupun panjat tanggo ajo

...adakah perutku dipenuhi jin?
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #24  
Old 20-02-2014, 06:25 PM
bowthugz69 bowthugz69 is offline
Active Plus

bowthugz69's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 3,664
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku baca ikrar tu TT... terasa tengkuk sblah kanan mcm geliČ dan bulu roma lengan kanan meremang tibaČ.....

mcm sedara yg diatas.. bleh meramal bnde yg akan terjadi.. ttp, stakat ni.. dkat 10x bleh rasa bnde buruk akan jd dgn bulu kening seblah kiri akan brgerakČ spjg hari.... esok or lusa pasti akan sesuatu yg x elok akan jadi... dkat 10x kali jd dan dkat 10x jgk tepat.....

hal yg elok xda lak bg signal... huhu.....
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #25  
Old 20-02-2014, 06:25 PM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hehhe....itu bukan jin...itu nafsu tuan kuat mkn kot..hehhe
Quote:
Originally Posted by dloanman View Post
aku buncit tak turun2 dah lamaaa daaaah
makan mcm2 saplemen kempis x turun gak
diet tahan lapo & senam2 pun x jadi
badi raso malas x smangat ajo nak senam walaupun panjat tanggo ajo

...adakah perutku dipenuhi jin?
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #26  
Old 20-02-2014, 06:28 PM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

cuba tuan g perubatan islam syifak yang terdekat..mana tahu dpt jawapan nya...

Quote:
Originally Posted by bowthugz69 View Post
aku baca ikrar tu TT... terasa tengkuk sblah kanan mcm geliČ dan bulu roma lengan kanan meremang tibaČ.....

mcm sedara yg diatas.. bleh meramal bnde yg akan terjadi.. ttp, stakat ni.. dkat 10x bleh rasa bnde buruk akan jd dgn bulu kening seblah kiri akan brgerakČ spjg hari.... esok or lusa pasti akan sesuatu yg x elok akan jadi... dkat 10x kali jd dan dkat 10x jgk tepat.....

hal yg elok xda lak bg signal... huhu.....
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #27  
Old 21-02-2014, 10:04 AM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

jik anda gangguan ,boleh pm sy
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #28  
Old 21-02-2014, 11:23 AM
mir.minimalis mir.minimalis is offline
Regular

mir.minimalis's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2013
Posts: 226
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

TT saya nk tanya pendapat..semalam saya ada baca ikrar yg tt bagi tu(baca dalam hati) tapi takde rasa apa2 yg pelik. Tapi semalam masa saya tgh mamai nk tidur, saya terasa mcm bermimpi tapi saya juga rasa mcm saya sedar cuma ta mmpu nk bangun.. mimpi tu sy ta brapa nk igat dengan jelas, tapi yg pasti dlm mimpi tu sy dikacau syaitan dan sy baca ayat2 suci al-quran yg saya sendiri ta pnh dengar, kemudian sy baca surah al-ikhlas dan al-fatihah and saya kemudian ada cabar bnde tu untuk menjelma. lps sy cabar tu sy rasa dan dengar bunyi angin kuat mcm ribut dlm bilik saya dan terasa mcm ada something bediri sebelah saya. waktu tu sy betul2 rasa saya dah sedar sbb sy dpt bukak mata(tapi mata rasa berat nk terbukak) dn pandang langsir bergoyang kuat. (waktu tu saya masih lagi baring ats katil, tapi ta mmpu nk bngun)
sebabkan saya dah panik saya cuba goncang kepala saya kuat2 dan tersedar dan ribut ke apa ke semuanya tade..

minta pndapat TT, ini mimpi mainan tidur atau apa ea?? sebab sebelum ni slalu jugak jadi, rasa mcm dah sedar, tapi ta boleh nk bngun dan rasa mcm ada seseoran yg perhati sy masa tu.
(tapi yg ribut2 bagai ni semua ta prnh jdi sbmlum ni)

Last edited by mir.minimalis; 21-02-2014 at 11:27 AM..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #29  
Old 21-02-2014, 04:16 PM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

pd pendapat sy ,mimpi itu pentanda tuan kena gangguan...elok tuan g scan jumpa pusat rawatan syifak yang terdekat...

Quote:
Originally Posted by mir.minimalis View Post
TT saya nk tanya pendapat..semalam saya ada baca ikrar yg tt bagi tu(baca dalam hati) tapi takde rasa apa2 yg pelik. Tapi semalam masa saya tgh mamai nk tidur, saya terasa mcm bermimpi tapi saya juga rasa mcm saya sedar cuma ta mmpu nk bangun.. mimpi tu sy ta brapa nk igat dengan jelas, tapi yg pasti dlm mimpi tu sy dikacau syaitan dan sy baca ayat2 suci al-quran yg saya sendiri ta pnh dengar, kemudian sy baca surah al-ikhlas dan al-fatihah and saya kemudian ada cabar bnde tu untuk menjelma. lps sy cabar tu sy rasa dan dengar bunyi angin kuat mcm ribut dlm bilik saya dan terasa mcm ada something bediri sebelah saya. waktu tu sy betul2 rasa saya dah sedar sbb sy dpt bukak mata(tapi mata rasa berat nk terbukak) dn pandang langsir bergoyang kuat. (waktu tu saya masih lagi baring ats katil, tapi ta mmpu nk bngun)
sebabkan saya dah panik saya cuba goncang kepala saya kuat2 dan tersedar dan ribut ke apa ke semuanya tade..

minta pndapat TT, ini mimpi mainan tidur atau apa ea?? sebab sebelum ni slalu jugak jadi, rasa mcm dah sedar, tapi ta boleh nk bngun dan rasa mcm ada seseoran yg perhati sy masa tu.
(tapi yg ribut2 bagai ni semua ta prnh jdi sbmlum ni)
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #30  
Old 21-02-2014, 09:04 PM
zamanbisnes zamanbisnes is offline
Super Active

zamanbisnes's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Jan 2013
Posts: 7,686
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

anda terkena gangguan jin? mari baca ikrar dimuka depan
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 03:01 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you