Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

CG Sponsors



Closed Thread
 
Thread Tools
  #1  
Old 13-07-2010, 10:40 AM
fine net fine net is offline
CG Top Poster Club

fine net's Avatar

 
Trader Rating: (48)
Join Date: Apr 2007
Location: A Place Without No Name
Posts: 42,908
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 24
Blog Entries: 19
Active Level
My Mood:
Default gagal menembusi 'pintu' isteri

SAYA berkahwin sembilan bulan lalu. Malangnya saya selalu gagal menembusi faraj isteri. Isteri saya selalu mengadu sakit dan dia selalu menolak badan saya ketika saya ingin memasukkan kelamin.

Berat badan isteri saya hanya 38 kilogram (kg). Alat kelamin saya menegang secara normal dan air mani juga boleh keluar seperti biasa. Adakah masalah ini berpunca daripada saya atau disebabkan oleh badan isteri yang terlalu kecil?

LELAKI RESAH
Putrajaya

Masalah yang anda dan pasangan alami bukan perkara baru. Ini berlaku kerana kejahilan mengenai fungsi anggota kelamin dan hubungan intim seksual.


Anda mungkin sedar dan tahu fungsi anggota kelamin seperti yang anda jelaskan, mungkin juga isteri anda kurang faham mengenai fungsi anggota kelaminnya.


Sewajarnya dia perlu tahu yang dia mengawal sistem anggota kelaminnya dan ini termasuk pembukaan kelaminnya.


Dalam keadaan seriau, dia mencengkam paha dan otot yang mengawal pembukaannya dan keadaan itu dikenali sebagai ‘vaginismus’.


Dia mungkin tidak tahu yang dia perlu melegakan pembukaan kelaminnya sebelum dia halakan ereksi anda ke pintu kelaminnya. Untuk menyenangkan kemasukan ereksi ke dalam kelaminnya, dia perlu meluaskan ruang pembukaannya dengan tidak mengemut.


Jika dia berasa kesat atau perjalanan ke ruang kelaminnya kurang lembap, dia boleh gunakan pelicin untuk disapu ke pembukaan pintu kelamin dan hujung ereksi anda.


Dengan kerjasama yang anda dapati, anda juga boleh kuatkan ereksi dengan mengemut dan menyorong ereksi secara lembut. Jika pasangan memadatkan pembukaan kelaminnya, sudah tentu dia terasa sakit.


Ini tindak balas semula jadi untuk semua wanita yang akan mengemut apabila terasa terancam. Sudah tentu ia menyakitkan bahagian itu, terutama jika pasangan memaksa.


Saya syorkan anda dan pasangan dapatkan bimbingan dan pemeriksaan doktor, jika masih gagal melakukan hubungan, anda boleh dapatkan cakera padat video (VCD) saya bertajuk ‘Cinta, Perkahwinan & Kesihatan Seksual’ dan juga ‘Perempuan, Isteri dan Rahsia Seksual’ sebagai panduan.
__________________
◕‿◕ REGISTER SEBAGAI PEMANDU UBER,TIADA BAYARAN DIKENAKAN,
KLIK SAHAJA (PERCUMA)◕‿◕


****RUANGAN IKLAN BANNER/TEXT DI SIGGY UTK DISEWA**** - PM UTK MAKLUMAT LANJUT


Last edited by fine net; 13-07-2010 at 10:47 AM..
Paid Advertisement
  #2  
Old 13-07-2010, 10:46 AM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (125)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 61,541
Thanks (Received): 414
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

belilah pelincir
  #3  
Old 13-07-2010, 10:49 AM
zerotech zerotech is offline
Super Active

zerotech's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Mar 2009
Location: ....BeLuM Tau LaGGii....
Posts: 9,290
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to zerotech
Default

ish... nak kene buat demo ke nih??
  #4  
Old 13-07-2010, 10:49 AM
Scorpions10 Scorpions10 is offline
Legendary Member

Scorpions10's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2010
Location: Subang Jaya
Posts: 16,347
Thanks (Received): 57
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kasi la pelincir bro..xpun minyak sensaoil ke..br senang sikit mau taruk..kesat mmg la sakit ape daa..ko oder je kt janggut x mcm2 ada..main2 la dl..
__________________
DAPATKAN SIMKAD ATAU DAFTAR SUBDEALER ONEXOX DISINI
  #5  
Old 13-07-2010, 10:51 AM
alisya alisya is offline
Active Member

alisya's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Dec 2008
Location: Dalam bilik kebal EU/GU
Posts: 2,080
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to alisya
Default

macam ni punya kes pu ada ker?lawak laa..
  #6  
Old 13-07-2010, 10:54 AM
moneymaker3000 moneymaker3000 is offline
CG Top Poster Club

moneymaker3000's Avatar

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2007
Location: KL
Posts: 23,365
Thanks (Received): 288
Likes (Received): 39
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to moneymaker3000
Default

isteri kecil tapi saiz anu suami besar sgt kot?
  #7  
Old 13-07-2010, 10:57 AM
Dzoolhelmi™ Dzoolhelmi™ is offline
Legendary Member

Dzoolhelmi™'s Avatar
 
Trader Rating: (85)
Join Date: Dec 2008
Location: Seremban N9
Posts: 10,447
Thanks (Received): 158
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to Dzoolhelmi™
Default

usaha tangga kejayaan
__________________
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
  #8  
Old 13-07-2010, 10:57 AM
azr33na azr33na is offline
Regular

azr33na's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 217
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tu la lain kali seblum kawin perdalamkan ilmu dulu
__________________
Trust is like paper, once it's crumpled, it can never be perfect again
  #9  
Old 13-07-2010, 10:57 AM
irsaffy irsaffy is offline
CG Top Poster Club

irsaffy's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2007
Posts: 42,973
Thanks (Received): 252
Likes (Received): 15
Active Level
Default

igtkan masalah TT da...
  #10  
Old 13-07-2010, 10:57 AM
janggut_X janggut_X is offline
CG Hardcore

janggut_X's Avatar
 
Trader Rating: (50)
Join Date: Oct 2008
Location: http://suara-janggut.blogspot.com
Posts: 57,051
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to janggut_X
Default

adus skema tul isterinyo..
__________________
KURUS DLM 15 HARI CUBA KALAU TAK PERCAYA
6CM LIPOTHYN | 6CM DETOXSLIM | GARCINIA PLUS

SMS/WHATSAPP :0162036757
Sponsored Links
Closed Thread

Tags
lucah 18sx

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 11:42 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you