Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 12-01-2017, 06:55 PM
ijo ijo is offline
Regular

ijo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2013
Posts: 956
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

jap
Nora ni anak dara ke J
lupa dah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 12-01-2017, 09:09 PM
sharemalaysia sharemalaysia is offline
Legendary Member

sharemalaysia's Avatar
 
Trader Rating: (276)
Join Date: Feb 2010
Location: Johore
Posts: 13,504
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SmileAlways View Post
nora danish ni patut ucap tq kat aziz m osman. dia yg mula2 up doradanish
Xyah la bg tq kat aziz m osman, bukan best pun dia dan hasil2 karya dia..

Bg tq kat lelaki yg sudi memperisteri nora D la baru betui..
Reply With Quote
  #23  
Old 12-01-2017, 09:29 PM
mamm2007 mamm2007 is offline
Newbie

mamm2007's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2016
Posts: 14
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Kaizen5555 View Post
janji nikah..dari trus buat bnda y bukan2...
KANNN? hahaha.
Reply With Quote
  #24  
Old 13-01-2017, 07:58 AM
pecot85 pecot85 is offline
CG Top Poster Club

pecot85's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2009
Location: kuching
Posts: 27,206
Thanks (Received): 240
Likes (Received): 300
Active Level
Default

ada iras awek lama aku nora ni
__________________
Time after time
Reply With Quote
  #25  
Old 13-01-2017, 08:32 AM
graynicolls graynicolls is offline
Active Plus

graynicolls's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,754
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 6
Active Level
Default

cih,nedim nak kat hg sbb hg seksi ja. boleh angkut bawak pi club bercuti poya2 dgn member2 dia.
dah start pakai muslimah nanti takda la dia nak hg dah.
__________________
Quote:
Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda,
“Islam datang dalam keadaan asing. Dan ia akan kembali menjadi asing sebagaimana kedatangannya.
Maka beruntunglah orang-orang yang asing itu.”

(HR. Muslim [145] dalam Kitab al-Iman.Syarh Muslim, 1/234).
Reply With Quote
  #26  
Old 13-01-2017, 09:39 AM
notepad notepad is offline
Super Active

notepad's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Sep 2011
Location: malizia
Posts: 5,750
Thanks (Received): 26
Likes (Received): 35
Blog Entries: 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by graynicolls View Post
cih,nedim nak kat hg sbb hg seksi ja. boleh angkut bawak pi club bercuti poya2 dgn member2 dia.
dah start pakai muslimah nanti takda la dia nak hg dah.
siggy nampak alim, komen macam setan.
Reply With Quote
  #27  
Old 05-03-2017, 02:13 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,428
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9760
Active Level
My Mood:
Default

Nora Danish kahwin hujung bulan ini?



KUALA LUMPUR: Ringkas jawapannya, namun reaksi Nora Danish saat dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp sebentar tadi cukup membuktikan beliau sebenarnya sedang menghitung hari untuk disatukan dengan cinta hatinya, Nedim Nazri.


"Insya-Allah, itu saja," demikian jawapan ringkas Nora, seakan-akan tidak menafikan berita disiarkan dalam ruangan pojok sebuah akhbar, hari ini, yang mengatakan mereka dijangka berkahwin sama ada hujung bulan ini atau awal bulan depan.

Menerusi temubual terdahulu, Nora bagai turut memberikan bayangan mengenai hari bahagian dengan cinta hatinya itu.

"Memang belum ada sebarang kepastian mengenai soal perkahwinan ketika ini. Namun, saya berharap ia akan tetap dapat dilangsungkan pada tahun ini.

"Cuma, saya tidak mahu memaklumkan tarikhnya kerana bimbang ia tidak menjadi kenyataan," kata Nora.

Pelakon berusia 34 tahun yang juga ibu tunggal kepada anak lelaki diberi nama Putera Rayqal itu juga enggan berlebih-lebih dalam merencana majlis perkahwinannya.

Tegasnya, beliau hanya ingin melakukan acara wajib, iaitu akad nikah.

"Siapa yang tidak mahu berkahwin? Saya sendiri sudah bertahun-tahun mengatakan ingin berkahwin.

"Kalau semuanya dipermudahkan, saya hanya mahu majlis akad nikah yang diadakan di rumah secara kecil-kecilan dan seringkas mungkin," kata pelakon filem Surga Yang Tak Dirindukan 2 itu.

Selama menjalinkan cinta dengan lelaki terbabit, hubungan mereka turut diuji selepas dilaporkan putus sekitar Ogos 2015.

Bagaimanapun, hubungan itu berjaya diselamatkan kembali.

Sebelum ini, Nora pernah mendirikan rumah tangga bersama Rizal Ashram Ramli atau Jejai.

Mereka berkahwin pada Jun 2006 dan bercerai kira-kira dua tahun kemudian.

Nedim juga seorang duda anak satu selepas dikatakan bercerai dengan bekas isteri, Nabilah Khan, pada 2013.


http://www.bharian.com.my/node/256225
Reply With Quote
  #28  
Old 05-03-2017, 02:37 PM
selising selising is offline
Regular

selising's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 394
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ughhhhhhh..dap...dap..dap...
Reply With Quote
  #29  
Old 05-03-2017, 04:01 PM
periamuda periamuda is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 5,885
Thanks (Received): 51
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Xder bajet ler tu.
Reply With Quote
  #30  
Old 05-03-2017, 04:33 PM
marley marley is offline
Active Member

marley's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: May 2008
Location: pasir berdengung
Posts: 1,666
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by notepad View Post
siggy nampak alim, komen macam setan.
dia frust tu
__________________
Sorong papan tarik papan
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump