Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CONSUMERS, FRAUD, ILLEGAL ACTIVITES > Consumers > Consumer Complaints

Consumer Complaints This section is for serious poster (as a consumer) who like to share their unsatisfying of using products or services by reporting all misconducts, errors, flaws & failures. Attaching some images or videos are recommended.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #161  
Old 29-08-2017, 11:56 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,412
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9759
Active Level
My Mood:
Default

stimix ak pun masih x ok

tp better la dr 2,3hari lepas
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #162  
Old 30-08-2017, 12:28 AM
An's An's is offline
Active Member

 
Trader Rating: (4)
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,407
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Terus xbyr lepas asyik2 rosak..pakai 4g trus lg laju
Reply With Quote
  #163  
Old 04-09-2017, 01:52 PM
ramos ramos is offline
Super Active

ramos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Posts: 6,016
Thanks (Received): 144
Likes (Received): 17
Active Level
My Mood:
Default Kabel Dasar Laut Mengalami Masalah Sambungan Internet Anda Mungkin Perlahan

Menghadapi masalah sambungan internet? Masalah ini bukan dihadapi anda sahaja, sebaliknya ramai pengguna di Asia Tenggara di sebabkan oleh kerosakkan pada kabel bawah tanah yang menghubungkan rantau Asia Tenggara ke pelbagai negara lain.

Pihak Telekom Malaysia masih tidak mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi berkaitan perkara ini buat masa ini. Namun, menurut beberapa laporan, ia dikatakan antara kabel yang terkesan adalah termasuk AAG (Asia-American Gateway), TGA-Intra Asia (TGA-IA) dan juga SMW3 (SEA-ME-WE3). Pembaik-pulihan dijangka mungkin mengambil masa mencapai sehingga 6 minggu.

Walaubagaimanapun, seperti biasa, mengikut kejadian sama sebelum ini, penyedia internet akan mengalihkan trafik mengikut laluan lain untuk tempoh sementara waktu ini. Pada pengguna umum mungkin mengalami sedikit lengah masa berbanding kebiasaan pada sambungan mereka.

https://amanz.my/2017146791/

patutla slow
Reply With Quote
  #164  
Old 30-09-2017, 01:43 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,412
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9759
Active Level
My Mood:
Default

stimix korang down jgk ke. adehh putus2 je ni
Reply With Quote
  #165  
Old 10-10-2017, 12:10 PM
3gunHell 3gunHell is offline
Active Member

3gunHell's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,340
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 15
Active Level
My Mood:
Default

kalau wiring (kabel hitam) dalam rumah kita macam nak putus.
boleh ke suruh tm repair ?
kalau kita kena repair sendiri berapa agak2 kos ya ?
__________________
sedangkan lidah lagi tergigit dengan gigi. apatah lagi dalam perhubungan.
Reply With Quote
  #166  
Old 10-10-2017, 12:28 PM
kipassiling kipassiling is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 574
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 22
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
stimix korang down jgk ke. adehh putus2 je ni
aku punya pun putus2. kenapa ye?
Reply With Quote
  #167  
Old 10-10-2017, 12:33 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,412
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9759
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kipassiling View Post
aku punya pun putus2. kenapa ye?
tu la katanye cable laut tu prob

kejap2 kua segitiga kuning tu
Reply With Quote
  #168  
Old 02-11-2017, 01:57 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,412
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9759
Active Level
My Mood:
Default

Streammyx kini dikenali Broadband
Pelanggan dipanggil pengguna pra-Unifi



Telekom Malaysia hari ini telah mengeluarkan kenyataan rasmi kepada kami, dan mengesahkan yang mana mereka akan menjenamakan pakej Streamyx 1Mbps dan 2Mbps kepada nama baru, Broadband. Langkah ini selari dengan penjenamaan semula yang sedang dilakukan oleh Telekom Malaysia untuk produk penawaran awam dibawah jenama Unifi.


Bercakap lanjut mengenainya, Telekom Malaysia turut mengatakan yang mana para pelanggan Broadband ini akan dikenali dengan nama “Pengguna Pra-Unifi“.

Telekom Malaysia turut mengatakan yang mana pakej 1Mbps dan 2Mbps ini tidak ditawarkan secara meluas kepada pengguna baru kerana penawaran Unifi yang lebih meluas. TM mengatakan pengguna hanya akan ditawarkan dengan pakej jalur-lebar berkelajuan rendah ini sekiranya ia diperlukan sahaja.

Sebelum ini, Telekom Malaysia telah menjenamakan penggunaan talian Webe kepada Unifi, dan mungkin kita akan melihat beberapa perubahan lain. Namun, TM turut menekankan yang mana tidak semestinya mereka menjenamakan semua produk dibawah portfolio mereka sebagai Unifi.

TM mengatakan proses penjenamaan semula ini akan mengambil beberapa hari dan akan dapat dilihat dalam pemasaran dan komunikasi TM selepas ini. Pada masa yang sama, kini TM turut menarik pengguna mendaftar pakej pada kelajuan lebih tinggi – dimana mereka mengadakan promosi untuk mendaftar BB 8Mbps pada harga RM89 sebulan dibawah pakej Bonanza.


https://amanz.my/2017151317/
Reply With Quote
  #169  
Old 02-11-2017, 02:08 PM
tr4falgar tr4falgar is offline
Active Plus

tr4falgar's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Oct 2012
Location: Skudai,Johor
Posts: 4,978
Thanks (Received): 294
Likes (Received): 60
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

bonanza plak... pelanggan lama ni apa cite..
bagi kurang sekali la sama ngan bonanza tu..
__________________
.Tujuan Allah pinjamkan ilmu kepada kita adalah untuk dikongsi bukan untuk dibanggakan.

" Apabila seseorang menegur kamu dengan penuh hikmah dan kamu terasa dan marah dengan tegurannya, ketahuilah bahawa sudah ada sebesar-besar takabbur dalam hatimu "- [ Imam Ghazali ]
Reply With Quote
  #170  
Old 02-11-2017, 09:23 PM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 24,622
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 91
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tr4falgar View Post
bonanza plak... pelanggan lama ni apa cite..
bagi kurang sekali la sama ngan bonanza tu..
senang je .. terminat yg lama.. amik yg baru
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump