Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #31  
Old 09-12-2017, 10:42 AM
pahlawankota pahlawankota is offline
Active Member

pahlawankota's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,009
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

ada juga bagus nya kalau kene dengan tempat dan caranya..kekadang aku terfikir,,dari kita dok larang , ada baiknya pihak berwajib buat satu kawasan untuk diorg main ni..klu KBS boleh sediakan port utk main BMX,rollerbalde,panjat dinding..kenapa x sedia kan track utk diorg asah skill..mungkin satu hari nanti akan muncul pengganti azizul hasni awang???sapa tau kan..kalau x cuba,tak tau hasilnya.ni pendapat aku la
__________________
Dalam hidup,terkadang kita lebih banyak mendapatkan apa yang tidak kita inginkan. Dan ketika kita mendapatkan apa yang kita inginkan, akhirnya kita tahu bahawa yang kita inginkan terkadang tidak dapat membuat hidup kita menjadi lebih bahagia.

http://pahlawankota.blogspot.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #32  
Old 09-12-2017, 12:56 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 11,070
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 102
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kbyne View Post
Ni kalau masuk geng FB,mungkin semua reject kot...nak kata foldies bukan,MTB,bukan...road bike pun bukan...

try masuk event #Carfreemorning tengok,19 hb ni ada,standby kat bangunan DBKL Jln Raja Laut...sebelum 7AM...
esok ado prgm hari tanpa kenderaan di shah alam, bleh tengok mcm2 jenis bskl kek datarn shah alam

Reply With Quote
  #33  
Old 15-12-2017, 10:46 PM
ch4c3 ch4c3 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2017
Posts: 3
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

tmpat aku bersepah siap anak buah pon lajak sgt makan tar sebulan lepas..hahaha
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump