Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #261  
Old 13-03-2018, 05:16 PM
jojo89 jojo89 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2018
Posts: 10
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

soalan.. kalau kita ada kembar, pastu qarin muncul sebelah kembar kita. mana nak tau mana kembar mana qarin?? hahahah. nak2 nye sebelah diorang ada cermin
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #262  
Old 14-03-2018, 12:06 AM
02047haf 02047haf is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2015
Posts: 2,734
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 152
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by jojo89 View Post
soalan.. kalau kita ada kembar, pastu qarin muncul sebelah kembar kita. mana nak tau mana kembar mana qarin?? hahahah. nak2 nye sebelah diorang ada cermin
Senang je. Qarin tubuh halus. Kembar tubuh kasar.

Ce test kasi penampor pasti bertemu jawapan
__________________
"Puji itu keji, keji itu puji"
Reply With Quote
Likes jojo89 liked this post
  #263  
Old 28-03-2018, 03:52 AM
CITROEN_C4 CITROEN_C4 is offline
Regular

CITROEN_C4's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 763
Thanks (Received): 82
Likes (Received): 15
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by safuans View Post
Tak baikla nak uji2..

Tapi kebetulan kita bersembang ni saja aku nak beritahu.

Kita tak perlu kejar kelebihan semua tu. iaitu menuntut dengan mantra dan bacaan-bacaan tertentu. sebab sebagai manusia, umat Islam, Allah SWT sudah memperuntukkan kelebihan buat kita. Kita manusia, jika melakukan suruhanNya dan beramal dengan betul, dan bertaqwa dengan sesungguh-sungguh taqwa, ada alam yang lebih hebat buat kita.

Alam itulah yang sepatutnya dikejar oleh kita semua. Alam yang mana diperlihatkan segala kehebatan dan kekuasaanNya. Alam di atas logik. Alam yang tidak terbayang oleh akal fikiran, tidak tergambar dengan kata-kata.
Yup betul tuu..jgn terpersona di alam makhluk..
__________________
NEVER STOP THINKING...
FROM MALACCA WITH LOVE
Jejak Ke Perang Dunia Ketiga
http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=485421
Reply With Quote
  #264  
Old 14-04-2018, 04:23 PM
cashman cashman is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 577
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 59
Active Level
Default

وَمَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمَٰنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ

Dan sesiapa yang tidak mengindahkan peringatan (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah) Ar-Rahman, Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya (qorin).

-Surah Az-Zukhruf, Ayat 36

وَإِنَّهُمْ لَيَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِيلِ وَيَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ مُهْتَدُونَ

Dan sesungguhnya Syaitan-syaitan itu tetap menghalangi mereka dari jalan yang benar, sedang mereka menyangka bahawa mereka orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk.

-Surah Az-Zukhruf, Ayat 37
__________________
Mari Belajar Memahami Makna 30juz AlQuran
http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=634801
Reply With Quote
  #265  
Old 16-04-2018, 11:35 AM
fms fms is offline
Legendary Member

fms's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Posts: 18,638
Thanks (Received): 52
Likes (Received): 62
Active Level
Default

aku ni penah pegi rawatan sihir..
aku rasa jinn yg ustaz tu kuarkan ialah Qarin kita yg diperanguhi oleh bahan2 sihir..sbb tu susah ckit nak kuarkan Qarin dlm badan..sbb dah sebati..

sbb aku tgk jinn yg merapu ni mcm dia sebut apa yg tersimpan dlm hati org tu je..xtau laa kes jinn rasuk guna bahasa Nepal..

http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=676892
__________________
Unlimited Call Hanya RM38 - http://carigold.com/portal/forums/sh...php?p=23976882
Pelbagai Jenama Kenderaan Untuk Dijual - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=662918
kad sim Power Tahan Lama - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=650520
Ejen Broadband Dicari - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=273183
Reply With Quote
  #266  
Old 16-04-2018, 12:11 PM
mdfaiz39i mdfaiz39i is offline
Regular

mdfaiz39i's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2012
Posts: 876
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 5
Active Level
Default

pastu kalau dah buat dan nampak, kita nak buat apa dengan qarin kita tu?, pastu nak hilangkan pula bagaimana?
__________________
>>>>>>>>>KEDAI MINYAK LINTAH GUNUNG + BELACAK<<<<<<<<<

>>>>>>>>>KEDAI KACAMATA MURAH<<<<<<<<<
Reply With Quote
  #267  
Old 16-04-2018, 12:13 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 42,130
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 981
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by fms View Post
aku ni penah pegi rawatan sihir..
aku rasa jinn yg ustaz tu kuarkan ialah Qarin kita yg diperanguhi oleh bahan2 sihir..sbb tu susah ckit nak kuarkan Qarin dlm badan..sbb dah sebati..

sbb aku tgk jinn yg merapu ni mcm dia sebut apa yg tersimpan dlm hati org tu je..xtau laa kes jinn rasuk guna bahasa Nepal..

http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=676892
ngeri doh sat jadi mereng camne jumpa qarin kite
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Likes fms liked this post
  #268  
Old 16-04-2018, 12:55 PM
fms fms is offline
Legendary Member

fms's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Posts: 18,638
Thanks (Received): 52
Likes (Received): 62
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
ngeri doh sat jadi mereng camne jumpa qarin kite
qarin tu amik alih badan bile tuan badan dlm keadaan separuh sedar..
perawat biasanya akan menjadikan jinn dlm badan tu pasif je sbb nak bunuh perlukan yg btol2 pakar..
__________________
Unlimited Call Hanya RM38 - http://carigold.com/portal/forums/sh...php?p=23976882
Pelbagai Jenama Kenderaan Untuk Dijual - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=662918
kad sim Power Tahan Lama - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=650520
Ejen Broadband Dicari - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=273183
Reply With Quote
  #269  
Old 16-04-2018, 01:11 PM
citymall citymall is offline
Active Plus

citymall's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2013
Location: Dungun Terengganu
Posts: 4,210
Thanks (Received): 331
Likes (Received): 138
Active Level
My Mood:
Default

Tolong ambik gambar qarin anda. Video lagi bagus.
Reply With Quote
  #270  
Old 17-04-2018, 09:30 AM
mytrade mytrade is offline
Super Active

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Posts: 6,947
Thanks (Received): 213
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Aku setuju..jin merapu bdasarkn apa yg mmg diketahui oleh owner..dn jin ni suka menipu..mmg tabiat dia kot.
Tp jin ni mmg berterus terang xde selindung dn hipokrit...sbb tu klu merapu apa yg tuan badan tahu..mmg dia bocorkn abis..
Mcm mana jin tahu apa dlm hati dn fikiran tubuh...sbb jin berada dn bergerak dalam darah..
My sharing sbb aku berhadapan benda ni dlm 5 hari lepas...
__________________
Mytrade ECGC
Reply With Quote
Likes fms liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump