Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 15,102
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: 09-12-2016
Replies: 1
Views: 11,625
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 37,091
More...
Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 02-10-2015, 02:27 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 23,935
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

lain macam je kuku dia seram betol aku tengok.
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #22  
Old 02-10-2015, 02:29 PM
babyblacky babyblacky is offline
Legendary Member

babyblacky's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2011
Location: |AbStracK HinGga ke|.......................★
Posts: 17,334
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 3
Dislikes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

die pecah record negara die sendiri gaks..
__________________
사랑하는 내 여자
yesterday i love u less than today
tomorrow i love u more than today
and forever my love will never be less
★『꽃미남 남자』★
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #23  
Old 02-10-2015, 02:48 PM
SecreT AvaLon SecreT AvaLon is offline
Regular

SecreT AvaLon's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2015
Posts: 430
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Apa la faedah dapat anugerah utk perkara2 yg tak mendatangkan manfaat pun?
__________________
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #24  
Old 03-10-2015, 08:07 AM
balqis07 balqis07 is offline
CG Top Poster Club

balqis07's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2010
Posts: 30,908
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 244
Likes (Received): 28
Dislikes (Received): 1
Blog Entries: 6
Active Level
Post Tak pernah potong kuku sejak 1952



NEW DELHI - INDIA. Lelaki berusia 78 tahun, Shridhar Chillal dari India secara rasminya memegang rekod dunia kerana memiliki kuku terpanjang.

Shridhar mula menyimpan kuku di tangan kirinya sejak di bangku sekolah lagi dan tidak pernah memotongnya dari tahun 1952.

Kuku di ibu jari tangannya berukuran dua meter panjang sementara kuku di jari tengah pula 186.6cm panjang.

Warga emas itu secara rasminya diiktiraf sebagai kuku paling panjang di dunia dalam Guinness World Records.

Shridhar berkata, semasa di zaman persekolahan, dia bersama rakannya pernah dipukul oleh gurunya selepas secara tidak sengaja menyebabkan kuku gurunya itu patah.

"Kami bertanya kepadanya, sebab dia memukul kami hanya kerana mematahkan kukunya, gurunya menjawab, mereka tidak memahami bagaimana perasaan seseorang jika kuku yang disimpan sejak sekian lama patah, kecualilah, jika mereka berada dalam keadaan itu," katanya.

Sejak kejadian itu, Shridhar mengambil keputusan untuk menyimpan kuku supaya dapat merasakan perasaan yang sama seperti apa yang gurunya alami.

Menurutnya lagi, memiliki kuku yang panjang bukan sesuatu yang mudah terutamanya ketika mengurus kehidupan peribadi.

Keluarga yang tidak menyukai dengan tindakannya itu sering menyuruhnya membasuh pakaian sendiri menggunakan tangan, malah dia juga sukar untuk mendapatkan pekerjaan.

Tambah Shridhar lagi, kehidupan cintanya juga tidak berjalan lancar.

"Tiada siapa yang mahu mengawini saya. Jika gadis tersebut bersetuju sekalipun, keluarga wanita itu pasti akan membantah kerana kukunya akan mencederakan anak mereka," ujarnya.

Bagaimanapun, kata Shridhar, walaupun berkuku panjang, dia masih dapat melakukan hobinya dalam bidang fotografi kerana hanya sebelah tangan sahaja yang berkuku panjang.



sumber:http://www.sinarharian.com.my/global...-1952-1.436125
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #25  
Old 03-10-2015, 08:44 AM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 5,953
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 7
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

pengotor betul....
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Tempahan Maruku Idamanku Telah Dibuka
NyuMmmm
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #26  
Old 03-10-2015, 08:46 AM
Syedz Syedz is offline
CG Top Poster Club

Syedz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2008
Location: Shah Alam, Selangor
Posts: 21,104
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

nak mandi susah, nak berak susah, nak tido susah..
semuanya susah..
__________________
/server irc.kampungchat.org /join #syedz
Model kereta, helikopter dan aircraft untuk ditolak TGK DULU SINI
<<<<
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #27  
Old 03-10-2015, 08:59 AM
mohamad71 mohamad71 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,774
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 6
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

Menyusahkan diri sendiri.
__________________
DAPATKAN SIM KAD MESIN DUIT 2017 DAN PANGGILAN PERCUMA SESAMA RANGKAIAN DI SINI
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #28  
Old 03-10-2015, 11:13 AM
adie73 adie73 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2013
Posts: 1,085
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

Macamane nak buat semua rutin harian, pelik pulak aku.
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #29  
Old 21-03-2017, 01:59 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 101,405
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 1544
Dislikes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

Lelaki China 21 tahun tak potong


MAI (kanan) menunjukkan kukunya. FOTO Agensi

Beijing: Seorang lelaki berusia 40 tahun ‘membela’ kuku pada tangan kirinya sejak 21 tahun.

Lelaki yang hanya dikenali sebagai Mai itu berkata, dia menghabiskan separuh usianya membela kukunya walaupun ada kalanya ia menyukarkan pergerakannya.

“Kadangkala saya sukar membuat kerja dan kuku saya mudah patah disebabkan terlalu panjang,” katanya.

Sebelum ini, seorang lelaki di India, Shridhar Chillal, 78, dimasukkan dalam Buku Rekod Guinness kerana memiliki kuku terpanjang pada sebelah tangan.


http://www.hmetro.com.my/node/215036
Reply With Quote
Likes 1 Dislikes 0
 
  #30  
Old 21-03-2017, 02:00 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
Legendary Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 15,541
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 171
Dislikes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

eiishh, jijik skit, kotor ni..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 11:14 AM.


Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you