Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 13-01-2018, 05:21 AM
akiyamasan akiyamasan is offline
Active Member

akiyamasan's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,776
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 76
Active Level
My Mood:
Default

Yang mak budak ni pun satu..kecoh nak buat video bagi viral..RM3 jer pun..ntah betul ntah tidak makcik kantin tu rembat..

Anak dia pun cakap duit tu letak atas meja..sekali rehat beratus-ratus murid beli makanan..ko ingat makcik tu nak kejar anak ngko bagi duit tu balik..

Mak dia ni sebenarnya x kisah pun pasal RM3 tu..yang dia kisah nak buat video bagi viral, dapat like banyak2..

Siasat la dulu..Naya kalau cerita budak tu x betul..boleh jadi fitnah..
Reply With Quote
Likes Penbiru, Traveler.My liked this post
Paid Advertisement
  #12  
Old 13-01-2018, 05:41 AM
staticus staticus is offline
Active Member

staticus's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,069
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 6
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Benda bukan sekali jadi ni.
__________________
Utamakan kedai Muslim,
Selagi boleh..,
makanlah hanya produk makanan yg dihasilkan oleh muslim..
..
Reply With Quote
  #13  
Old 13-01-2018, 08:38 AM
akudotcom akudotcom is offline
Active Member

akudotcom's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,929
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 339
Active Level
My Mood:
Default

Memang ada
Tak pulang baki
__________________
AKU NAMPAK APA YG ENGKAU NAMPAK

* To Multi-Level Marketing (MLM) and Network Marketing people : dont lie about ur income.. sampai bila nak menipu org?
Reply With Quote
  #14  
Old 13-01-2018, 08:45 AM
shah_ae shah_ae is offline
Legendary Member

shah_ae's Avatar
 
Trader Rating: (102)
Join Date: Oct 2008
Location: K.L dan kwsn yg sewaktu dgnnye
Posts: 12,614
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 81
Active Level
My Mood:
Default

membe aku aritu nak rembat pekerja kantin pulang baki tak cukup...
die saje nak test bg duit 10hengget,pulang 5 hengget...
beli air singgit je...
Reply With Quote
  #15  
Old 13-01-2018, 10:13 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,326
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 192
Active Level
My Mood:
Default

bagus bahasa mak dia...bahasa generasi sekarang di media sosial....carut dan maki hamun...- anutan terbaru...
Reply With Quote
  #16  
Old 13-01-2018, 10:16 AM
ameant ameant is offline
Super Active

ameant's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 63
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zookambing View Post
baik bwk bekal je ngn botol air.
xpayah rungsing
mak bapak zaman najib ni semua lembik2
mak dia yg runsing nanti... maklumkan pakai tupperware
__________________
ynwa.......
Reply With Quote
  #17  
Old 13-01-2018, 10:18 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,326
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 192
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by satsepit View Post
jika tak jujur baik dia rembat duit tauke kantin , lg bebaloi dr rembat singit dua budak
apa punya tuduhan daaa...
aku usaha tukar duit kat bank untuk untuk duit RM1.00 bagi anak sekolah...mak dia darjah 2 bagi duit besar.Memang cerdik mak dia...lagi satu anak anak ni kadang main sebut je berapa ringgit bagi...berapa ringgit beli...ini sikit sikit nak viral...aibkan org...lepas tu bagi alasan .."SAJA JE"...tapi dapat jadi glamer bolehlah tidur lena..
Reply With Quote
  #18  
Old 13-01-2018, 10:22 AM
shadowz shadowz is online now
Regular

shadowz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2010
Posts: 893
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 100
Active Level
Default

mmg zaman ni da xbleh g settle elok2 ke slain viral..
Reply With Quote
  #19  
Old 13-01-2018, 10:25 AM
soyabean84 soyabean84 is offline
Active Plus

soyabean84's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,997
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 31
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
bagus bahasa mak dia...bahasa generasi sekarang di media sosial....carut dan maki hamun...- anutan terbaru...
Sy x heran kenapa bdk2 zaman skang ckp dgn org lebih tua xde hormat, sb mak ayah dekat umah pn dah ajar ckp mcm tu.
Reply With Quote
  #20  
Old 13-01-2018, 10:50 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,326
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 192
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by soyabean84 View Post
Sy x heran kenapa bdk2 zaman skang ckp dgn org lebih tua xde hormat, sb mak ayah dekat umah pn dah ajar ckp mcm tu.

betul tu..bahasa mak ayah marah anak mcm mana....
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump