Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 22-06-2013, 12:00 PM
extremeagro extremeagro is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,055
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 7
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by DUKUN SANTAU View Post
aku berpegang kepada prinsip jika niat kita baik maka baiklah perjalanan kita, setakat ini jika minta undur diri mahu pulang mereka memang akan pujuk kita supaya terus tinggal tapi AWAS!tolak dengan baik kalau tidak mungkin kau tak terasa nak keluar nanti
apa keburukannya kalau kita terus tinggal di sana?
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 22-06-2013, 12:02 PM
MUGENSEIKI MUGENSEIKI is offline
Active Plus

MUGENSEIKI's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,641
Thanks (Received): 44
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by DUKUN SANTAU View Post
aku berpegang kepada prinsip jika niat kita baik maka baiklah perjalanan kita, setakat ini jika minta undur diri mahu pulang mereka memang akan pujuk kita supaya terus tinggal tapi AWAS!tolak dengan baik kalau tidak mungkin kau tak terasa nak keluar nanti
Maknanya.. insya Allah..memang akan dapat keluar lah kalau kita tak buat salah kat sana. Oraittt


Apa agaknya tujuan mereka nak suruh kita tinggal kat sana yea?.. Adakah sebab manusia ni adalah sebaik2 kejadian makhluk Allah? Wallahualamm
Reply With Quote
  #103  
Old 22-06-2013, 12:03 PM
jejaka jejaka is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,709
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ada banyak kes yang saya dengar kene culik bunian tu disebabkan ada perjanjian datuk nenek dulu ke?
Reply With Quote
  #104  
Old 22-06-2013, 12:05 PM
s3ller s3ller is offline
Active Member

s3ller's Avatar
 
Trader Rating: (22)
Join Date: Mar 2011
Location: Moon Eye Plan
Posts: 1,523
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hmm aku tkthu la nk ckp apa , bagi aku mcm tak logik
Reply With Quote
  #105  
Old 22-06-2013, 12:07 PM
MUGENSEIKI MUGENSEIKI is offline
Active Plus

MUGENSEIKI's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,641
Thanks (Received): 44
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by s3ller View Post
hmm aku tkthu la nk ckp apa , bagi aku mcm tak logik
Bro..apa kata ko try masuk. Cara2nya dah pun diajar oleh TT. Kalu tak dpt masuk jugak.. bolelah ko post kat sini balik yg benda ni tak logic.
Reply With Quote
  #106  
Old 22-06-2013, 12:08 PM
derozza derozza is offline
Regular

derozza's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 160
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by MUGENSEIKI View Post
Bro..apa kata ko try masuk. Cara2nya dah pun diajar oleh TT. Kalu tak dpt masuk jugak.. bolelah ko post kat sini balik yg benda ni tak logic.
Setuju.. den
Reply With Quote
  #107  
Old 22-06-2013, 12:09 PM
aminamin007 aminamin007 is offline
Regular

aminamin007's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 801
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

dulu pnah test kt gunung ledang,, ntah cmne hilang bunyi air bunyi riuh pasar pula muncul.. kebetulan kt pasar bunian kot..hehe.. time hampir kul 7 dlm hujan renyai2.. sape ade perasan kt gunung ledang masa naik atas tu ade satu rumah besar.. aq x pasti blah mane... n ade sorang nenek suka berpakaian orang kedah..dia suka dduk atas batu ..
Reply With Quote
  #108  
Old 22-06-2013, 12:12 PM
abangbeca abangbeca is offline
Super Active

abangbeca's Avatar

 
Trader Rating: (12)
Join Date: Jan 2009
Location: aTaS BeCa.....
Posts: 8,678
Thanks (Received): 155
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azrulazman View Post
Yup bro.. 2008 bro... Alam bunian mmg bebeza..
Dkt sana depa main sukan apa bro...
Reply With Quote
  #109  
Old 22-06-2013, 12:12 PM
boy85 boy85 is offline
Regular

boy85's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2013
Posts: 545
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

best plak bce... ngee...
Reply With Quote
  #110  
Old 22-06-2013, 12:12 PM
ulam ulam is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2008
Location: Say..I...say....p...say..O..say...h = IpOh
Posts: 22,463
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Syabas TT sbb berani bukak thread nie..
Gunakn penglaman anda untuk bg tunjuk ajar asalkan x menyalahi syariat..

Kepada rakan2 cg yg lain, sila tanya soalan yg matang sedikit..
Jgn tnya soalan2 yg boleh org lain pertikaikn kematangan anda.
Agar rakan2 yg lain dapat mengikuti perbincangan dgn santai..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold