Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 17-02-2017, 12:08 PM
dloanman dloanman is offline
Legendary Member

dloanman's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2012
Posts: 10,704
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 74
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

"Plaintif pertama berkata, sebelum dapat membaca dengan jelas kad kuasa yang ditunjukkan, pegawai serbuan meluru ke dalam bilik walaupun sudah dimaklumkan bahawa isterinya berada dalam bilik tanpa berpakaian lengkap.

Pegawai lelaki itu didakwa plaintif pertama melihat isterinya berada dalam berpakaian tidak lengkap, kemudiannya mengambil gambar serta video, menyebabkan berlaku pergelutan antara beliau (suami) dan pegawai serbuan."


haha nampak sgt pencegah maksiat ni terlalu sangap nak tengok pompuan tu bogel ke idok....

sungguh tak berakhlak... patut pencegah maksiat JAWI ni dipegang ramai2 & potong anu dio masuk JAWI kali keduo!

ekekekekkeeke
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 17-02-2017, 12:10 PM
exofx exofx is offline
Legendary Member

exofx's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Aug 2011
Location: Sky Network
Posts: 18,708
Thanks (Received): 536
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

Lapar macam dubuk nak tengok aurat perempuan. Macam datang nak berseronok
Reply With Quote
  #23  
Old 17-02-2017, 12:14 PM
biomedik biomedik is offline
Active Plus

biomedik's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,661
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 52
Active Level
My Mood:
Default

little napoleon bila dah diberi kuasa, mcm ni la jadinya.
__________________
Saya pengamal teknik rawatan Reiki berasaskan Tenaga Alam dan Kuasa Minda mampu merawat dari jarak jauh utk segala penyakit & masaalah. Rawatan saya PERCUMA! Kalau minat nak belajar Reiki, hanya dengan upah RM500 dan dengan izin Allah, dalam sehari saja anda sudah mampu utk merawat,melindungi dan mengawal diri sendiri dan orang lain.
Reply With Quote
  #24  
Old 17-02-2017, 12:14 PM
Encik Sponge Encik Sponge is offline
Active Plus

Encik Sponge's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,866
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 33
Active Level
Default

Kalu aku mau jadi kes polis bertumbuk gi nie... xdapat malam gu kemudian akj p cari...

Yang kalut nak masuk pasai apa... tuduhan khalwat la bodddo... khalwat tu berdua2an.. kalau nak wat tuduhan zina pon xdak nya pala kottey dok lam lubang... yg dok lulun nak mik gambaq tu pasepa.... pala kotey hg la kot berayaq sangat xkira tempat
Reply With Quote
  #25  
Old 17-02-2017, 12:15 PM
Arluth Arluth is offline
Super Active

Arluth's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Location: Ipoh-Taiping-Mertajam Hills
Posts: 7,480
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 19
Active Level
My Mood:
Default

saman sampai mereput yg terjah tu..
haramjadu
Reply With Quote
  #26  
Old 17-02-2017, 12:16 PM
stephankaan stephankaan is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2017
Posts: 309
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

pegawai maksiat kunun....geng2 kuat melancap ni
Reply With Quote
  #27  
Old 17-02-2017, 12:17 PM
barox z barox z is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 155
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Nampak sangat nk tunjuk gila kuasa
Reply With Quote
  #28  
Old 17-02-2017, 12:17 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 112,888
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 7246
Active Level
My Mood:
Default

dah kebiasaan style langgar. pape kasi langgar dulu. hari tu tuhan nak tunjuk..

harap menang la brader ni. saman byk sikit
Reply With Quote
  #29  
Old 17-02-2017, 12:18 PM
antarakasih antarakasih is offline
Super Active

antarakasih's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 6,148
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 41
Active Level
Default

mmg jilake jawi ni,,suka kau tengok tubuh isteri orang lain,,
patut saman jilake2 ni main serbu mcm vavi sundal walaupun
dah diberi bukti sijil nikah,,,haram jadahh!
__________________
KONSISTEN PIP VIP.SIGNAL FOREX 50-300%.REFERRAL PROMO CODE : KASIH.PROMO45%
http://konsistenpipvip.blogspot.com/

testis signal thorbaik
Reply With Quote
  #30  
Old 17-02-2017, 12:22 PM
kiddd2 kiddd2 is offline
Legendary Member

kiddd2's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jun 2011
Posts: 15,257
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 1015
Active Level
My Mood:
Default

tapi hebat jugak laa bro tu yek..

bley hire lawyer utk fight kat court..

tapi nak beromen kat hotel bajet je..

lawyer dia yakin bley menang kot..

ambik case with free of cost..

bila menang 50-50..
__________________
NAK TAHU HARGA HANDPHONE TERKINI??? MASUK SINI

: KEDAI HANDPHONE ONLINE :
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold