Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 11-01-2017, 05:04 PM
nik1412 nik1412 is offline
Active Plus

nik1412's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2007
Location: Kerteh
Posts: 2,521
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pokyo View Post
tersilap guna template masjid daa....
aku pn rasa camtu jugak.. silap pasang kot. huhu
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 11-01-2017, 05:08 PM
sweetkl sweetkl is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2012
Posts: 1,531
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 48
Blog Entries: 1
Active Level
Default

klau non muslim msk, kita tak halau pun, drp diorg tercirit kat luar,

yg sy tak puas hati, ada yg suruh anak2 diorg kencing kt tempat wudhu.. bkn tak tahu tu tempat ambik air sembahyang...
Reply With Quote
  #13  
Old 11-01-2017, 05:16 PM
matten02 matten02 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 789
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 213
Active Level
Default

signbod tandas mesejid niihh.. haha

org bukan islam xpaham
__________________
Surah Al-Hujurat Ayat 6
"Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti, agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu".
Blog DIY Servis Motosikal
Reply With Quote
  #14  
Old 11-01-2017, 05:37 PM
agigas agigas is offline
Active Member

agigas's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2009
Posts: 1,530
Thanks (Received): 58
Likes (Received): 18
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by eday84 View Post
eh kat mana ni
tak perasan pon
kot ada doa masuk tandas automatik ke
Haha..datang idea jugak ni. Tandas pintunya automatik akan terbuka bila kita bacakan doa masuk tandas dengan betul pada voice sensor. Kalau salah baca, pintu tandas takkan boleh buka. Bila nak keluar pulak, kalau tak baca doa keluar tandas, pun pintu tak boleh buka.
Reply With Quote
  #15  
Old 11-01-2017, 08:11 PM
pudins70 pudins70 is offline
Active Plus

pudins70's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,831
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 63
Active Level
Default

Terlebih islamik kontraktor ni.
Reply With Quote
  #16  
Old 11-01-2017, 08:16 PM
PeRtZ PeRtZ is offline
Active Plus

PeRtZ's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2013
Location: Johor Bahru
Posts: 3,805
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by eday84 View Post
eh kat mana ni
tak perasan pon
kot ada doa masuk tandas automatik ke
Dah tak tahan... mmg tak perasan..
__________________
(Renungan)Kita adalah apa yang kita fikirkan!
(Renungan)Kita layak dapat apa yang selayaknya untuk kita
http://www.carigold.com/portal/forum...d.php?t=565858
Follow IG; publicgold_ahjil (utk promosi emas drp saya)
hadiahuntuksahabat.blogspot.com
Reply With Quote
  #17  
Old 11-01-2017, 11:09 PM
FXerha FXerha is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Location: Kuala Terengganu
Posts: 4,768
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

Mgkn die ingat maksud muslimin tu lelaki
Reply With Quote
Likes none liked this post
  #18  
Old 12-01-2017, 12:40 AM
oldtbone oldtbone is offline
Super Active

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 7,224
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 361
Active Level
My Mood:
Default

ni la namanya x perlu melebih2 dlm kehidupan..xsalah tapi blh jd salah tanggapan bila melebih2..
Reply With Quote
  #19  
Old 12-01-2017, 01:08 AM
letstorque letstorque is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 3,990
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 24
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by agigas View Post
Haha..datang idea jugak ni. Tandas pintunya automatik akan terbuka bila kita bacakan doa masuk tandas dengan betul pada voice sensor. Kalau salah baca, pintu tandas takkan boleh buka. Bila nak keluar pulak, kalau tak baca doa keluar tandas, pun pintu tak boleh buka.
Habis aku, terperangkap kat dalam

Hahaha
Reply With Quote
  #20  
Old 12-01-2017, 01:24 AM
kopininja kopininja is offline
Active Plus

kopininja's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2011
Posts: 4,793
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 14
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pokyo View Post
tersilap guna template masjid daa....
xpun tertukar

yg masjid punya lekat sign RnR

yg RnR lekat yg masjid punya sign
__________________

You'll Never
Walk Alone``
``
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold