Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!



Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 21-05-2017, 12:23 AM
mazri_2008 mazri_2008 is offline
Super Active

mazri_2008's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Nov 2008
Location: REBAT INSTAFOREX 1.3 PIPS
Posts: 7,352
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1032
Active Level
Default

TT rasa dia ni sama geng dgn orang minyak
__________________
!!! OPEN LIVE INSTAFOREX ACCOUNT NOW !!!
AUTOMATIK 1.3 PIPS REBAT @ DUIT SETIAP HARI + WELCOME BONUS 250%
BUKA AKAUN BAWAH SAYA >>> SETIAP KALI TUTUP DAGANGAN ANDA DAPAT DUIT

REBAT MASUK DALAM AKAUN| REBAT MASUK DALAM BANK CIMB/MAYBANK
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 23-05-2017, 10:46 PM
mazri_2008 mazri_2008 is offline
Super Active

mazri_2008's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Nov 2008
Location: REBAT INSTAFOREX 1.3 PIPS
Posts: 7,352
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1032
Active Level
Default

Z*k*r Perogol Bersiri Kejam ‘Tegang’ Ketika Dimandi

JAKARTA – Saat tiba dengan menggunakan ambulans kira-kira jam 8 malam, jenazah Iqbal atau juga disebut Kolor Ijo langsung membuat pihak Hospital Bhayangkara Makassar bermuka masam.

Usahkan mahu menyentuh, melihat sahaja pun tiada seorang petugas hospital yang berani. Jenazah namun akhirnya dibawa masuk oleh tiga orang petugas di situ dengan perasaan cukup berat demi tugas diamanahkan.

Ketika dimandikan, seorang petugas pengurusan mayat berkata, tiga rakannya seolah-olah enggan melakukan tugas, bahkan semasa memandikan jenazah, mereka cuma sembur air seperti aksi menyiram pokok bunga di taman.

Petugas juga menjelaskan, sempat menyentuh raut wajah dan dahi jenazah. Namun sesuatu mengejutkan ditemui ketika mengkafan mayat. Rupa-rupanya batang zakar Kolor Ijo tidak dikhatan dan dalam keadana berdiri tegang.

Melihatkan situasi pelik tersebut, mereka berhenti sejenak dan saling berpandangan antara satu sama lain sambil mengucap istighfar. Selepas selesai semuanya, jenazah Iqbal, 32, kemudian dipindahkan untuk disolatkan.

Belasan lelaki yang hadir di surau hospital tempatan itu rata-rata terdiam. Mereka seperti enggan ikut menunaikan tahap akhir proses pengurusan rutin mayat seorang Muslim iaitu disembahyangkan sebelum jasad dikebumikan.

Jenazah Iqbal terpaksa disolatkan di hospital itu ekoran penduduk sebuah kampung di wilayah Sulawesi Tengah; di mana allahyarham menetap – telah menolak jenazah si Kolor Ijo itu untuk disemadikan di perkampungan itu.

Akhirnya, hanya petugas hospital di surau tersebut yang agak berusia tampil sanggup berdiri menghadap kiblat, mengucap takbir, Allahu Akbar sebanyak empat kali sebagai menenuhi tuntutan fardu kifayah seseorang Muslim.

Iqbal merupakan banduan jenayah seksual atas 30 kes rogol ganas yang dilakukan sepanjang tahun 2014 hingga pertengahan 2015 di daerah timur dan utara Luwu, 564 kilometer dari Makassar, ibu wilayah Sulawesi Selatan.

Daripada 30 mangsa, sebanyak 24 mangsa dilaporkan cedera akibat bahagian kemaluan mereka berjaya ditusuk secara kejam dengan benda tajam. Dua hampir meninggal dan satu meninggal dalam keadaan cukup tragis.

Ketua Majlis Hakim Mahkamah Negeri Malili, Lutim, M. Khairul, yang menjatuhkan hukuman mati ke atas penjenayah ini bulan lalu malah turut mengistilahkan kejahatan Iqbal sebagai kejahatan paling luar biasa.

Iqbal juga mendapat jolokan ‘Kolor Ijau’ (atau seluar dalam hijau) dalam kalangan penduduk yang merujuk makhluk mitos yang terkenal kerana merogol wanita pada zaman dahulu dengan hanya memakai seluar dalam.

Berasal dari Kampung Baru, Desa Sido Agung, dia pernah ditembak pasukan keselamatan Indonesia selepas melarikan diri bersama beberapa tahanan lain dari sebuah penjara di Makassar, kira-kira dua minggu lalu.

Dia ditembak mati ketika serbuan di Poso, Sulawesi Tengah. Kematian pemuda ini akhirnya melenyapkan ketakutan penduduk terutama wanita yang trauma dengan tindakan kejam lelaki tersebut. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

http://www.mynewshub.cc/utama-sensas...etika-dimandi/
__________________
!!! OPEN LIVE INSTAFOREX ACCOUNT NOW !!!
AUTOMATIK 1.3 PIPS REBAT @ DUIT SETIAP HARI + WELCOME BONUS 250%
BUKA AKAUN BAWAH SAYA >>> SETIAP KALI TUTUP DAGANGAN ANDA DAPAT DUIT

REBAT MASUK DALAM AKAUN| REBAT MASUK DALAM BANK CIMB/MAYBANK

Last edited by mazri_2008; 23-05-2017 at 11:21 PM..
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
  #13  
Old 23-05-2017, 11:08 PM
wataktau wataktau is offline
Regular

wataktau's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 225
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 12
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by mazri_2008 View Post
Z*k*r Perogol Bersiri Kejam ‘Tegang’ Ketika Dimandi

JAKARTA – Saat tiba dengan menggunakan ambulans kira-kira jam 8 malam, jenazah Iqbal atau juga disebut Kolor Ijo langsung membuat pihak Hospital Bhayangkara Makassar bermuka masam.

Usahkan mahu menyentuh, melihat sahaja pun tiada seorang petugas hospital yang berani. Jenazah namun akhirnya dibawa masuk oleh tiga orang petugas di situ dengan perasaan cukup berat demi tugas diamanahkan.

Ketika dimandikan, seorang petugas pengurusan mayat berkata, tiga rakannya seolah-olah enggan melakukan tugas, bahkan semasa memandikan jenazah, mereka cuma sembur air seperti aksi menyiram pokok bunga di taman.

Petugas juga menjelaskan, sempat menyentuh raut wajah dan dahi jenazah. Namun sesuatu mengejutkan ditemui ketika mengkafan mayat. Rupa-rupanya batang zakar Kolor Ijo tidak dikhatan dan dalam keadana berdiri tegang.

Melihatkan situasi pelik tersebut, mereka berhenti sejenak dan saling berpandangan antara satu sama lain sambil mengucap istighfar. Selepas selesai semuanya, jenazah Iqbal, 32, kemudian dipindahkan untuk disolatkan.

Belasan lelaki yang hadir di surau hospital tempatan itu rata-rata terdiam. Mereka seperti enggan ikut menunaikan tahap akhir proses pengurusan rutin mayat seorang Muslim iaitu disembahyangkan sebelum jasad dikebumikan.

Jenazah Iqbal terpaksa disolatkan di hospital itu ekoran penduduk sebuah kampung di wilayah Sulawesi Tengah; di mana allahyarham menetap – telah menolak jenazah si Kolor Ijo itu untuk disemadikan di perkampungan itu.

Akhirnya, hanya petugas hospital di surau tersebut yang agak berusia tampil sanggup berdiri menghadap kiblat, mengucap takbir, Allahu Akbar sebanyak empat kali sebagai menenuhi tuntutan fardu kifayah seseorang Muslim.

Iqbal merupakan banduan jenayah seksual atas 30 kes rogol ganas yang dilakukan sepanjang tahun 2014 hingga pertengahan 2015 di daerah timur dan utara Luwu, 564 kilometer dari Makassar, ibu wilayah Sulawesi Selatan.

Daripada 30 mangsa, sebanyak 24 mangsa dilaporkan cedera akibat bahagian kemaluan mereka berjaya ditusuk secara kejam dengan benda tajam. Dua hampir meninggal dan satu meninggal dalam keadaan cukup tragis.

Ketua Majlis Hakim Mahkamah Negeri Malili, Lutim, M. Khairul, yang menjatuhkan hukuman mati ke atas penjenayah ini bulan lalu malah turut mengistilahkan kejahatan Iqbal sebagai kejahatan paling luar biasa.

Iqbal juga mendapat jolokan ‘Kolor Ijau’ (atau seluar dalam hijau) dalam kalangan penduduk yang merujuk makhluk mitos yang terkenal kerana merogol wanita pada zaman dahulu dengan hanya memakai seluar dalam.

Berasal dari Kampung Baru, Desa Sido Agung, dia pernah ditembak pasukan keselamatan Indonesia selepas melarikan diri bersama beberapa tahanan lain dari sebuah penjara di Makassar, kira-kira dua minggu lalu.

Dia ditembak mati ketika serbuan di Poso, Sulawesi Tengah. Kematian pemuda ini akhirnya melenyapkan ketakutan penduduk terutama wanita yang trauma dengan tindakan kejam lelaki tersebut. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

Is this for real? Macammana dah mati boleh tegang?
Reply With Quote
  #14  
Old 23-05-2017, 11:48 PM
oldtbone oldtbone is offline
Super Active

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: away from civilization
Posts: 6,554
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 247
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by wataktau View Post
Is this for real? Macammana dah mati boleh tegang?
maaf..negara seberang ni xleh nak kata bos. mcm kes ni pn sy fikir akibat menuntut ilmu yg salah.
dan tegang masa mati ni pn byk citer org dulu kat malaysia ni pnah berlaku akibat menuntut ilmu yg salah.
mcm satu cth...terpacak je masa lepas baru meninggal..nk xnak kena suruh bini dia buat seks dgn mayat baru bende tu kendur..

tapi tulah..sape2 yg suka pakai spenda 'kolor ijau' tu.. elok tukarlah kolor lain ..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold
Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
Disclaimer: All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you.