Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 20-06-2017, 08:20 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,497
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 964
Active Level
My Mood:
Default

bertabah la, langit tak selalunya cerah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 20-06-2017, 08:32 PM
Laici Laici is offline
Active Plus

Laici's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2014
Posts: 3,109
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 103
Active Level
Default

ni baru betul gulung tikar, tapi bukan sebab harga minyak turun..sebab kena tindas
Reply With Quote
  #13  
Old 20-06-2017, 08:42 PM
joee joee is offline
CG Top Poster Club

joee's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Oct 2010
Location: Kulim - JB -SB
Posts: 38,768
Thanks (Received): 675
Likes (Received): 58
Active Level
My Mood:
Default

kesian mcmtu..pengusaha caltex majoriti org kita..
lg kesian kt pekerja stesen minyak la
__________________
Reply With Quote
  #14  
Old 20-06-2017, 08:57 PM
myroadtax.com myroadtax.com is offline
CG Top Poster Club

myroadtax.com's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2014
Posts: 25,482
Thanks (Received): 258
Likes (Received): 247
Active Level
My Mood:
Default

Kesian nasib mereka, tetapi siapa suruh saman Caltex?

Sama kes macam pekerja yang saman majikan.

Lepas tu hubungan mesti dingin dan majikan akan ambil apa jua cara untuk buang pekerja berkenaan.

Stesen sudah ada, boleh teruskan jual minyak dengan jenama sendiri rasanya.
Reply With Quote
  #15  
Old 20-06-2017, 08:59 PM
babyblacky babyblacky is online now
Legendary Member

babyblacky's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2011
Location: |AbStracK HinGga ke|.......................★
Posts: 18,499
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 34
Active Level
My Mood:
Default

xpayah la nak saman2 redha jer la rezeki bukan kat tangan Caltex..
aku dulu lagi teruk kene benti 2jam lepas masuk office...
__________________
사랑하는 내 여자
yesterday i love u less than today
tomorrow i love u more than today
and forever my love will never be less
★『꽃미남 남자』★
Reply With Quote
  #16  
Old 20-06-2017, 09:36 PM
dukati dukati is offline
Active Member

dukati's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,065
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 4
Active Level
Default

Boikot caltex!
Reply With Quote
  #17  
Old 20-06-2017, 09:37 PM
Duan82 Duan82 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2011
Posts: 3,160
Thanks (Received): 125
Likes (Received): 43
Active Level
Default

dah hahis contrak laa tu...tak pun langgar perjanjian
Reply With Quote
  #18  
Old 20-06-2017, 09:46 PM
Supreme Supreme is offline
Super Active

Supreme's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: May 2012
Posts: 5,429
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 81
Active Level
Default

Pulak dah.. dah la kalah saman..kena notis tutup plak tu..
Reply With Quote
  #19  
Old 20-06-2017, 10:05 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 33,899
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 522
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Semoga Allah permudahkan pengusaha Caltex terus berjaya dalam perniagaan aaamiinn
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk Projek Bina Rumah Atas Tanah Sendiri di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #20  
Old 20-06-2017, 10:11 PM
opin opin is online now
Active Member

opin's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2012
Location: Nun Jauh Di Sana..
Posts: 2,209
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Sepatutnya kos melaksanakan perkhidmatan layan diri, termasuk pemasangan alat-alat automasi dan penyelenggaraan alat tersebut ditanggung sepenuhnya syarikat minyak (Caltex) dan tidak dikenakan sebarang caj sama ada langsung atau tidak langsung kepada pengusaha stesen minyak.

“Kami mematuhi arahan kerajaan yang dikeluarkan kepada Caltex, malangnya Caltex tetap minta kami menanggung kos itu sendiri sehinggalah mereka menang kes di Mahkamah Persekutuan yang menyebabkan kami perlu membayar ganti rugi RM300,000 setiap pengusaha,” katanya.

X faham kenyataan ni, kerajaan kata di tanggung oleh pihak caltex, bila masuk mahkamah, pengusaha lak kalah kes.
__________________
bila dekat jalan raya. jalan jem, kita tengok kereta dekat depan dah bagi signal lama nak masuk lorong, kenapa kebanyak kan tak bagi masuk, siap tekan minyak lagi. kenapa ek?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump