Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-12-2014, 03:27 AM
dhiaperfumes dhiaperfumes is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Posts: 41,572
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 0
Active Level
Default Sherry Ibrahim Kecewa Hubungan Dengan Fattah Dilaporkan Sudah Putus


Pelakon Sherry Ibrahim kecewa apabila hubungan cinta dengan aktor Abdul Fattah Amin, 24, dikatakan sudah berakhir seperti yang dilaporkan pada sebuah akhbar mingguan pada Ahad.
Sherry, 31, berkata, dia terkejut apabila mendapat tahu perkara itu kerana laporan tersebut tidak benar sedangkan mereka masih lagi menjalinkan hubungan seperti biasa.

"Saya tak tahu nak cakap apa apabila membaca berita itu. Rasa kelakar pun ada. 'Its a joke of the day'.

"Tetapi saya amat kecewa kerana laporan itu seolah-olah telah menoktahkan perhubungan kami tanpa sebarang kenyataan daripada saya mahupun Fattah," katanya.

Sebuah akhbar mingguan pada Ahad menerusi ruangan pojok melaporkan hubungan Sherry dan Fattah sudah pun berakhir.

Ini berikutan Sherry telah membuang ke semua gambar dia bersama aktor tersebut di akaun Instagram miliknya selepas 'menghidu sesuatu' mengenai Fattah.

Sementara itu, Sherry berkata, ada sebab mengapa dia membuang foto-fotonya bersama Fattah, dan perkara itu tidak bermakna mereka sudah tidak lagi berhubungan cinta.

"Saya ada sebab sendiri yang tidak perlu dijelaskan kepada umum.

"Kami bukannya pasangan suami isteri, jadi tak mahulah hubungan ini nampak berlebih-lebih. Tambah pula kami perlu menjaga hati keluarga masing-masing.

"Yang penting umum tahu bahawa kami menjalinkan hubungan, itu sudah cukup. Dan tak elok rasanya apabila sesebuah perhubungan itu terlalu didedahkan. Apa-apapun kami tidak melatah dengan gosip itu," tegasnya.

Sherry dan Fattah mula menjalinkan hubungan ketika mereka sama-sama menjalani penggambaran drama 130 episod, Cinta Ibadah Jun lalu.

Dalam perkembangan lain, Sherry kini sedang menjalani penggambaran Keluarga Karaoke untuk siaran Astro Mustika HD.

http://www.**************/2014/11/she...an-dengan.html
__________________
[SIZE="3"][b][CENTER]
[URL="http://goo.gl/lyU5tA"]Kupon bonus instaforex USD100 + signal forex percuma[/URL]
[URL="http://goo.gl/5tcbte"][COLOR="Red"]Rahsia Buat duit USD100 hanya 15 Minit Sehari semudah 1..2..3 dengan Binary Option<<Klik Sini[/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER][/B]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-12-2014, 06:14 AM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 129,169
Active Level
My Mood:
Default

ni lg satu nak pucuk muda je. cuba sedar sikit umur tu 31
Reply With Quote
  #3  
Old 01-12-2014, 11:08 AM
Yinsp Yinsp is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 950
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Aku naik meluat crta2 gosip artis kt m'sia ni..
Reply With Quote
  #4  
Old 18-07-2017, 01:19 AM
azmelforex azmelforex is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 483
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 39
Active Level
Default

Dua dua tak kenal...
Reply With Quote
  #5  
Old 18-07-2017, 02:21 AM
akiyamasan akiyamasan is offline
Active Member

akiyamasan's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2011
Posts: 2,192
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 341
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azmelforex View Post
Dua dua tak kenal...
Nak kejar post ke bang..

berita sampah macam ni pun pergi korek..
Reply With Quote
  #6  
Old 18-07-2017, 02:52 AM
hj_maikel hj_maikel is online now
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 27,030
Thanks (Received): 379
Likes (Received): 1059
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by akiyamasan View Post
Nak kejar post ke bang..

berita sampah macam ni pun pergi korek..
Dkt cg ni ada jenis typical habit dia memang mcm tu.. mostly id2 tu dah kena ban.. yg bestnya the way they replied juga typical...

__________________
jaga rukun islam kita, jaga rukun iman kita, jaga hubungan kita dengan Allah, jaga hubungan kita sesama manusia. Insyaallah, Allah akan jaga kita dan islam itu dengan sendirinya terjaga
Reply With Quote
Likes puyol liked this post
  #7  
Old 31-07-2017, 03:59 PM
fms fms is offline
Legendary Member

fms's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Posts: 18,666
Thanks (Received): 52
Likes (Received): 65
Active Level
Default

cite lama ni..
ingatkan lepas Neelofa, dia ni pula..
__________________
Kad Sim Valid 365 Hari Setiap Topup - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=650520
Pelbagai Jenama Kenderaan Untuk Dijual - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=662918
Ejen Broadband Dicari - http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=273183
Reply With Quote
  #8  
Old 31-07-2017, 04:08 PM
eday84 eday84 is offline
CG Top Poster Club

eday84's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jan 2009
Location: Rawang
Posts: 27,679
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 86
Blog Entries: 62
Active Level
My Mood:
Default

Oo ada cerita lama ye
sape la korek ni huhu
sherry ibrahim sblm neelofa
skrg fazura kan
__________________
[ DeXandra | Ora Matte ]
Ordinary people are obsessed with entertainment. The best are obsessed with education.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump