Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

CG Sponsors



CG Updates
0 Reverting back old theme
Last Post: CariGold
Posted On: 06-05-2017
Replies: 0
Views: 5,433
0 CariGold new theme version - and more features are coming!
Last Post: niagafx
Posted On: 06-05-2017
Replies: 538
Views: 16,205
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 21,910
More...
  #1  
Old 01-12-2014, 03:27 AM
dhiaperfumes dhiaperfumes is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Posts: 41,572
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default Sherry Ibrahim Kecewa Hubungan Dengan Fattah Dilaporkan Sudah Putus


Pelakon Sherry Ibrahim kecewa apabila hubungan cinta dengan aktor Abdul Fattah Amin, 24, dikatakan sudah berakhir seperti yang dilaporkan pada sebuah akhbar mingguan pada Ahad.
Sherry, 31, berkata, dia terkejut apabila mendapat tahu perkara itu kerana laporan tersebut tidak benar sedangkan mereka masih lagi menjalinkan hubungan seperti biasa.

"Saya tak tahu nak cakap apa apabila membaca berita itu. Rasa kelakar pun ada. 'Its a joke of the day'.

"Tetapi saya amat kecewa kerana laporan itu seolah-olah telah menoktahkan perhubungan kami tanpa sebarang kenyataan daripada saya mahupun Fattah," katanya.

Sebuah akhbar mingguan pada Ahad menerusi ruangan pojok melaporkan hubungan Sherry dan Fattah sudah pun berakhir.

Ini berikutan Sherry telah membuang ke semua gambar dia bersama aktor tersebut di akaun Instagram miliknya selepas 'menghidu sesuatu' mengenai Fattah.

Sementara itu, Sherry berkata, ada sebab mengapa dia membuang foto-fotonya bersama Fattah, dan perkara itu tidak bermakna mereka sudah tidak lagi berhubungan cinta.

"Saya ada sebab sendiri yang tidak perlu dijelaskan kepada umum.

"Kami bukannya pasangan suami isteri, jadi tak mahulah hubungan ini nampak berlebih-lebih. Tambah pula kami perlu menjaga hati keluarga masing-masing.

"Yang penting umum tahu bahawa kami menjalinkan hubungan, itu sudah cukup. Dan tak elok rasanya apabila sesebuah perhubungan itu terlalu didedahkan. Apa-apapun kami tidak melatah dengan gosip itu," tegasnya.

Sherry dan Fattah mula menjalinkan hubungan ketika mereka sama-sama menjalani penggambaran drama 130 episod, Cinta Ibadah Jun lalu.

Dalam perkembangan lain, Sherry kini sedang menjalani penggambaran Keluarga Karaoke untuk siaran Astro Mustika HD.

http://www.**************/2014/11/she...an-dengan.html
__________________
[SIZE="3"][b][CENTER]
[URL="http://goo.gl/lyU5tA"]Kupon bonus instaforex USD100 + signal forex percuma[/URL]
[URL="http://goo.gl/5tcbte"][COLOR="Red"]Rahsia Buat duit USD100 hanya 15 Minit Sehari semudah 1..2..3 dengan Binary Option<<Klik Sini[/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER][/B]
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-12-2014, 06:14 AM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 109,380
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 5198
Active Level
My Mood:
Default

ni lg satu nak pucuk muda je. cuba sedar sikit umur tu 31
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #3  
Old 01-12-2014, 11:08 AM
Yinsp Yinsp is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 950
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

Aku naik meluat crta2 gosip artis kt m'sia ni..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #4  
Old 18-07-2017, 01:19 AM
azmelforex azmelforex is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 482
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 38
Dislikes (Received): 10
Active Level
Default

Dua dua tak kenal...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #5  
Old 18-07-2017, 02:21 AM
akiyamasan akiyamasan is offline
Active Member

akiyamasan's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,573
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 19
Dislikes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azmelforex View Post
Dua dua tak kenal...
Nak kejar post ke bang..

berita sampah macam ni pun pergi korek..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #6  
Old 18-07-2017, 02:52 AM
hj_maikel hj_maikel is offline
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 22,806
Thanks (Received): 378
Likes (Received): 412
Dislikes (Received): 46
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by akiyamasan View Post
Nak kejar post ke bang..

berita sampah macam ni pun pergi korek..
Dkt cg ni ada jenis typical habit dia memang mcm tu.. mostly id2 tu dah kena ban.. yg bestnya the way they replied juga typical...

Reply With Quote
Likes 1 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 06:48 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you