Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #181  
Old 16-05-2018, 10:47 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,876
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 225
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

dah bebas dah dajjal kecik ini. huru hara la mesia di sondolnya nnti..
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #182  
Old 16-05-2018, 10:49 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,876
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 225
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by GamezStar View Post
nampak nya DAP under control
hahaha...mesti under control. kasi melayu serasi dulu. pastu, siap la korang. dah lama esok, tokong lim jadi PM pon, melayu rilex je boleh terima. demokrasi kata mereka...

cina punya game, aku masak sgt..
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
  #183  
Old 16-05-2018, 11:16 PM
ramos ramos is offline
Super Active

ramos's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2009
Posts: 6,280
Thanks (Received): 144
Likes (Received): 27
Active Level
My Mood:
Default

mcm x caya plak aku tgk tv3 hehe
Reply With Quote
  #184  
Old 16-05-2018, 11:32 PM
pecot85 pecot85 is offline
CG Top Poster Club

pecot85's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2009
Location: kuching
Posts: 27,617
Thanks (Received): 241
Likes (Received): 438
Active Level
Default

tv3 lalang
__________________
Time after time
Reply With Quote
Likes eday84 liked this post
  #185  
Old 17-05-2018, 08:52 AM
Jedi Jedi is offline
Temporarily Banned for 1 Week

 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 39,865
Thanks (Received): 151
Likes (Received): 1166
Active Level
My Mood:
Default

“Daim boleh menyumbang tapi dia perlu berhati-hati. Orang hargai dia ikut serta, tapi orang juga menyatakan kegelisahan yang mendalam bahawa dia tidak menjelaskan beberapa masalah besar di masa lalu. Orang kata tak perlu ungkit kesilapan masa lalu, yang mana betul, tapi bagi saya kalau kita mahu bercakap tentang akauntabiliti yang demokratik, ia tidak seharusnya terhad pada (bekas perdana menteri) Datuk Seri Najib Razak.”

(“Anwar: Daim boleh sumbang, tapi hati-hati skandal dulu”, Malaysia Kini, 16 Mei 2018)
__________________
Reply With Quote
  #186  
Old 17-05-2018, 08:53 AM
d1-trg d1-trg is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2014
Posts: 101
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 17
Active Level
Default

Anwar kena tunggu parlimen pekan kosong la dulu utk untuk masuk parlimen,
Reply With Quote
  #187  
Old 17-05-2018, 08:56 AM
potsmoker potsmoker is offline
CG Top Poster Club

potsmoker's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 27,820
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 24
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by d1-trg View Post
Anwar kena tunggu parlimen pekan kosong la dulu utk untuk masuk parlimen,
lantikan senator ok da tu... xpayah bertanding dulu.
__________________
be good to have a good life

" Tidak HEBAT seseorang itu sekiranya dia hanya mahukan KESENANGAN "
Reply With Quote
  #188  
Old 17-05-2018, 08:57 AM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 34,389
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 226
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by silasroon View Post
Ermmm.....maaf tuan...kita semua ada aib masing-masing...dia pun ada aib dia dulu...cuma masa tu dia dah jadi TPM, so,sepatutnya pada masa tu, tak wajarlah dia buat kelakuan yang tak sepatutnya.....lepas dia jatuh, arwah Fadhil Noor yang banyak support dia. Mungkin arwah dah bagi direction sikit kot pasal hal ehwal dunia ni. Cumanya, bila dia tidak lagi dikalangan pemimpin negara, orang takde la persoalkan sangat moral dia kan. Macam sekarang ni, bagi dia ok je lah...orang pun ok je...

Tunggulah dia naik PM nanti, masa tu, mungkin orang akan start evaluate balik tingkah lakunya. Sebab masa tu dia sebagai pemimpin negara.
ah sembang,,,
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #189  
Old 17-05-2018, 08:58 AM
m0mo~ m0mo~ is offline
CG Top Poster Club

m0mo~'s Avatar

 
Trader Rating: (39)
Join Date: Oct 2012
Location: ||ONEXOX||||Out There|_____|We Are ONE|||ONEXOX|||
Posts: 34,389
Thanks (Received): 41
Likes (Received): 226
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by underscore View Post
Media pengotor

typical malaysian...
__________________

Data/Voice ONEXOX SUPERJIMAT versi m0mo~ *HARGA BARU*
DATA WAR!! RM50 DAPAT 20GB!||KLIK SINI||
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA
KEMPEN MERAKYATKAN TOPUP~TOPUP 1MALAYSIA|KLIK SINI|
Reply With Quote
  #190  
Old 17-05-2018, 08:58 AM
Jedi Jedi is offline
Temporarily Banned for 1 Week

 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 39,865
Thanks (Received): 151
Likes (Received): 1166
Active Level
My Mood:
Default

Macam Ventriloquis pulop.




Quote:
Originally Posted by Xploit Machine View Post
Anwar mahu pastikan 'Umno 2.0' tak terlalu berpengaruh

16.05.2018 - Kuala Lumpur, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau akan memastikan kerajaan Pakatan Harapan (HARAPAN) di bawah teraju Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad melaksanakan agenda pembaharuan.

"Beliau (Dr Mahathir) yang berkuasa. Tugas saya adalah bagi memastikan beliau terus berkuasa,
selagi ia mengikut agenda pembaharuan.

"Saya sudah memberitahu beliau bahawa saya akan membantu dengan apa saja cara - terutamanya bagi memastikan tidak terlalu banyak pengaruh watak Umno 2.0," katanya kepada Malaysiakini dalam wawancara eksklusif di rumahnya di Kuala Lumpur.

Anwar turut menjelaskan bahawa beliau akan menyampaikan pendirian PKR dalam isu-isu kerajaan tanpa mengganggu kerja kerajaan.

Anwar bagaimanapun tidak menjelaskan apa yang dimaksudkannya dengan "Umno 2.0", namun beliau menggunakan istilah itu sekali lagi apabila ditanya tentang penglibatan bekas menteri kewangan Tan Sri Daim Zainuddin dalam kerajaan ketika ini.

Istilah Umno 2.0 sebelum ini digunakan oleh penyokong HARAPAN yang bimbang dengan penyertaan anggota Umno dalam HARAPAN selepas parti itu kehilangan kuasa dalam pilihan raya umum 9 Mei lalu.

Sementara itu, Anwar optimis apabila ditanya sama ada Dr Mahathir boleh menunaikan janji untuk membuat agenda pembaharuan dalam negara.

"Beliau menunjukkan perubahan yang ketara, beliau sendiri sudah melaksanakan beberapa pembaharuan.

"Namun perlukan pasukan (daripada semua Pakatan Harapan) bagi memastikan agar kita bergerak seiring dengan beliau, memberi sokongan kepada beliau, dan sentiasa tegas bagi memastikan agenda pembaharuan tidak dipinggirkan," katanya.


Ditanya bagaimana beliau akan memastikan Dr Mahathir dan kerajaan baru berada di landasannya ketika berada di luar negara, Anwar menjelaskan rancangan untuk ke luar negara hanya untuk tempoh singkat.

"Paling lama sebulan," katanya.

Terdahulu, dalam sidang media, beliau menjelaskan rancangannya untuk memberikan kuliah di luar negara sebagai cara untuk berehat daripada aktif dalam politik selepas dibebaskan.



Berita asal https://www.malaysiakini.com/news/425338
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump