Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Networks, Broadbands

Networks, Broadbands All about ISP Providers and all technologies applied to communications.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 19-12-2016, 12:38 PM
2618918 2618918 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,615
Thanks (Received): 802
Likes (Received): 98
Active Level
Default Celcom Hadir Dengan Pelan Xpax - No Kelentong



Celcom hari ini telah memperkenalkan pelan baru mereka untuk para pengguna prabayar, dinamakan sebagai Xpax No Kelentong. Melalui penawaran baru ini, Celcom menekankan yang mana mereka ingin menawarkan pelan yang ringkas dan mudah difahami serta tidak lagi memeningkan para pengguna.

Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

Untuk pelan internet pula, Xpax kini menawarkan:

RM3 untuk 1GB digunakan dalam masa 24 jam.
RM10 untuk 2GB digunakan dalam masa 7 hari.
RM30 untuk 5GB digunakan dalam masa 30 hari.
RM50 untuk 10GB digunakan dalam masa 30 hari.

Kadar panggilan adalah 24 sen untuk panggilan dan 12 sen untuk SMS. Disamping itu, Xpax juga kini menawarkan beberapa perkara tambahan, iaitu:

RM1 untuk panggilan tanpa had ke satu nombor bagi tempoh 24 jam.
RM1 untuk 1GB internet lewat malam (1 pagi hingga 7 pagi) untuk sehari.
RM1 untuk 1GB YouTube untuk sehari.
RM7 untuk panggilan tanpa had ke 10 nombor bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB internet lewat malam bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB YouTube bagi tempoh 7 hari.




Bagi pelanggan sedia ada yang boleh membuat perubahan kepada pelan Xpax No Kelentong ini dengan mendail *118# hari ini. Pihak Celcom juga turut menekankan yang mana bagi para pengguna pelan sedia ada boleh menikmati penawaran Internet Burung Hantu seperti biasa, dan tiada perubahan sekiranya mereka kekal menggunakan pelan lama berkenaan tetapi masih boleh melanggan pelan Internet baru ini.
__________________
Pengembaraan Kepulauan Semporna
http://cuticutimabul.blogspot.my

Last edited by 2618918; 19-12-2016 at 04:31 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 19-12-2016, 12:41 PM
Prisoner Prisoner is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,919
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 14
Active Level
Default

pening baca plan yang dia ada..

ingatkan telco giant ni tak pandang prepaid dah..
Reply With Quote
  #3  
Old 19-12-2016, 12:43 PM
-RIZUAN- -RIZUAN- is offline
CG Top Poster Club

-RIZUAN-'s Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2008
Location: Galaxy............................................
Posts: 20,955
Thanks (Received): 636
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

yg aku nk tau dr mana asal perkataan kelentong ni..
ada yg kata india marah bila org sebut kelingtong
Reply With Quote
  #4  
Old 19-12-2016, 12:50 PM
2618918 2618918 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,615
Thanks (Received): 802
Likes (Received): 98
Active Level
Default

Persoalannya, selama ni diorang betul kelentong ka?
__________________
Pengembaraan Kepulauan Semporna
http://cuticutimabul.blogspot.my
Reply With Quote
  #5  
Old 19-12-2016, 12:58 PM
fpe fpe is offline
Active Member

fpe's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2015
Posts: 1,222
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 3
Active Level
Default

laju tak intrnt nya
__________________
Forex Perfect Entry

Tulur Mata satu...
Reply With Quote
  #6  
Old 19-12-2016, 01:02 PM
thezul thezul is offline
Active Plus

thezul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,822
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 31
Active Level
My Mood:
Default

Rm30 5gb takde split data kira ok lh.tapi burong hantu sudah dihapuskan pulak

Gara gara setengah pihak yang tamak.hmmm
Reply With Quote
  #7  
Old 19-12-2016, 01:06 PM
ecomoda012 ecomoda012 is offline
Active Plus

ecomoda012's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,445
Thanks (Received): 19
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 2618918 View Post
Persoalannya, selama ni diorang betul kelentong ka?
nak tnya soalan yg sama
Reply With Quote
  #8  
Old 19-12-2016, 01:12 PM
mr wls mr wls is offline
Regular

mr wls's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2014
Posts: 890
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

Reply With Quote
  #9  
Old 19-12-2016, 01:13 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (53)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 27,807
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 20
Active Level
My Mood:
Default

Selama ni dorang kelentong la ye ? hahaha
Reply With Quote
  #10  
Old 19-12-2016, 01:23 PM
waepy waepy is offline
Active Plus

waepy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Posts: 4,256
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 38
Active Level
Default

Quote:
Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps)
kalau setakat 64kbps, setahun pun x habis kuota 10gb tu....
Reply With Quote
Likes jackstan liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump