Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1211  
Old 19-10-2017, 01:59 AM
Gigahertz CS Gigahertz CS is online now
Regular

Gigahertz CS's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2011
Location: Ampang - Selayang
Posts: 524
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 20
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by dausbiz View Post
ada tak siapa kat sini pernah terlepas masuk ke alam bunian
Ilmu jadi OKU ada la. Kira ko bangun tido nampak kaki ada tapi salah satu dari kaki x boleh gerak.

Masa tu otak kau hanya pikir 1.

Mati.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #1212  
Old 19-10-2017, 08:49 PM
cre8tive cre8tive is online now
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,446
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 109
Active Level
My Mood:
Default

Alam nyata ni pun dh mcm alam ghaib. Mana taknye.
- manusia ilang.
- kapaltebang ilang
- duit bantuan ilang
- enjen kapaltebang ilang
- bini org ilang dr keluarga sbb dirembat laki org
- moral ilang byk kes bunuh kes zina kes rompak

Cukuplah dpt tgk alam nyata yg unik ni kombinasi skali dgn alam ghaib.ekekeke
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
  #1213  
Old 19-10-2017, 09:04 PM
pelitaminyak pelitaminyak is offline
Regular

pelitaminyak's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2008
Posts: 413
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 18
Active Level
My Mood:
Default

ada lagi org up topik ni, ingat dah closed.


Memang ada org kaya kalau gi sana tapi macam aku cakap dlm ni dulu2, setiap apa yg diberi di alam bunian akan ada kesan yg buruk. so jgn le berani2 nak coba ....
bahaya
Reply With Quote
Likes mazri_2008 liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump