Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 22-02-2018, 07:55 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 38,419
Thanks (Received): 149
Likes (Received): 952
Active Level
My Mood:
Default Tarik perhatian dan hati manusia terhadap Islam.




Keyword dia 'wajah berseri' dan 'akhlaq yang mulia'

Tapi kebanyakan kita muka bengis/ketat dan akhlak huduh; busuk mulut.

Dalam masjid pun boleh bergaduh.

Baru lepas solat, keluar jer dari masjid gi pukul orang.



Last edited by Jedi; 11-03-2018 at 09:38 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 06-03-2018, 08:59 AM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 39,919
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 805
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

yang penting dengan hati tulus ikhlas suci
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #3  
Old 10-03-2018, 07:35 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 198
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Nk tarik org dekat islam??? Gelak aku. 10 min sbelum azan pon dah pasang alquran full volume. Tgh2 kawasan cina.

Agak2 cina2 suka?? Ramai2 pegi masjid nk masuk islam.

Islam sekrg semakin jadi sampah di tangan melayu. Maaf lah cakap
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
  #4  
Old 10-03-2018, 08:47 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 38,419
Thanks (Received): 149
Likes (Received): 952
Active Level
My Mood:
Default

Keyword dia 'wajah berseri' dan 'akhlaq yang mulia'

Tapi kebanyakan kita muka bengis/ketat dan akhlak huduh; busuk mulut.

Dalam masjid pun boleh bergaduh.

Baru lepas solat, keluar jer dari masjid gi pukul orang.



Last edited by Jedi; 11-03-2018 at 10:59 AM..
Reply With Quote
  #5  
Old 10-03-2018, 09:01 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 198
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Biasalah.melayu, bila masuk masjid terus rasa diri teramat bagus. Rasa diri ahli syurga, org lain semua ahli neraka belaka.

Majoriti melayu mcm ini. Harap terasa semua.
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
  #6  
Old 10-03-2018, 09:04 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 198
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Paling tak boleh blah, ada melayu2 punyalah rajin solat. Khusyuk katanya. Tapi hakikatnya bacaan surat alfatihah pon dia tak paham makna. Apatah lagi rukuk dan sujud.

Bila org suh belajar, marah pula. Terasa diri teramat bagus sbb dah slalu turun surau, nasihat terus dibakul sampahkan.

Majoriti melayu mcm ini...harap check diri sendiri, dan mohon terasa..
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
  #7  
Old 10-03-2018, 09:12 PM
Actifast Actifast is offline
Super Active

Actifast's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Sep 2008
Location: Penthouse
Posts: 5,572
Thanks (Received): 54
Likes (Received): 9
Active Level
Default

baiki diri,xpayah tunjuk hebat la.

nak ikut xnak ikut itu pilihan .
__________________
Doa ak " Pro Trader "
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
  #8  
Old 11-03-2018, 02:30 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 38,419
Thanks (Received): 149
Likes (Received): 952
Active Level
My Mood:
Default

Tadi aku baru kena.

Hamba Allah ni sujud, siku dia dekat dengan pipi aku.

Cuba bayang; camana sampai leh jadi camtu?

Sabar jer lah.

Termengah˛ lak tu.


Nasihat untuk diri sendiri.

Ketika di masjid, jangan sampai imam dan makmum rasa terganggu dengan kehadiran kita.

Samada suara kita.

Bau yang kurang menyenangkan (busuk pun mengganggu, wangi sangat pun mengganggu).

Anggota badan kita.

Etc.


Quote:
Originally Posted by Dragonforex View Post
Biasalah.melayu, bila masuk masjid terus rasa diri teramat bagus. Rasa diri ahli syurga, org lain semua ahli neraka belaka.

Majoriti melayu mcm ini. Harap terasa semua.

Last edited by Jedi; 11-03-2018 at 02:42 PM..
Reply With Quote
  #9  
Old 11-03-2018, 02:41 PM
syamsoulcc syamsoulcc is offline
Super Active

syamsoulcc's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2014
Posts: 5,930
Thanks (Received): 19
Likes (Received): 999
Active Level
My Mood:
Default

__________________
"Segala apa di bumi ini, Allah punya, jadi tak perlu kita kedekut dan tamak"
"Nak cari kerja, mesti kerja yang ada life" ~~=> "pale lutut dia, mana ada kerja yg ada LIFE skarang, semua kerja mcm robot skrg, so cari la kerja yang kamu minat! itu yg penting"
Reply With Quote
  #10  
Old 11-03-2018, 07:42 PM
Dragonforex Dragonforex is offline
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,613
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 198
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Actifast View Post
baiki diri,xpayah tunjuk hebat la.

nak ikut xnak ikut itu pilihan .
melayu2 malas nak baiki diri.

semua nk tunjuk hebat. kalah tak mau. terang2 salah pon, tetap tak mau kalah.

sbb tu melayu adalah bangsa paling teruk kat malaysia. apa yg melayu buat boleh dibanggakan?? islam pon porak peranda ditangan melayu...hancur..
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump