Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Networks, Broadbands

Networks, Broadbands All about ISP Providers and all technologies applied to communications.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 18,436
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: 09-12-2016
Replies: 1
Views: 13,944
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 39,718
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 19-12-2016, 12:38 PM
2618918 2618918 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,483
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 799
Likes (Received): 28
Dislikes (Received): 1
Active Level
Default Celcom Hadir Dengan Pelan Xpax - No Kelentong



Celcom hari ini telah memperkenalkan pelan baru mereka untuk para pengguna prabayar, dinamakan sebagai Xpax No Kelentong. Melalui penawaran baru ini, Celcom menekankan yang mana mereka ingin menawarkan pelan yang ringkas dan mudah difahami serta tidak lagi memeningkan para pengguna.

Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

Untuk pelan internet pula, Xpax kini menawarkan:

RM3 untuk 1GB digunakan dalam masa 24 jam.
RM10 untuk 2GB digunakan dalam masa 7 hari.
RM30 untuk 5GB digunakan dalam masa 30 hari.
RM50 untuk 10GB digunakan dalam masa 30 hari.

Kadar panggilan adalah 24 sen untuk panggilan dan 12 sen untuk SMS. Disamping itu, Xpax juga kini menawarkan beberapa perkara tambahan, iaitu:

RM1 untuk panggilan tanpa had ke satu nombor bagi tempoh 24 jam.
RM1 untuk 1GB internet lewat malam (1 pagi hingga 7 pagi) untuk sehari.
RM1 untuk 1GB YouTube untuk sehari.
RM7 untuk panggilan tanpa had ke 10 nombor bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB internet lewat malam bagi tempoh 7 hari.
RM7 untuk 10GB YouTube bagi tempoh 7 hari.




Bagi pelanggan sedia ada yang boleh membuat perubahan kepada pelan Xpax No Kelentong ini dengan mendail *118# hari ini. Pihak Celcom juga turut menekankan yang mana bagi para pengguna pelan sedia ada boleh menikmati penawaran Internet Burung Hantu seperti biasa, dan tiada perubahan sekiranya mereka kekal menggunakan pelan lama berkenaan tetapi masih boleh melanggan pelan Internet baru ini.
__________________
Percutian Pulau Mabul & Bohey Dulang
http://cuticutimabul.blogspot.my

Last edited by 2618918; 19-12-2016 at 04:31 PM..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #2  
Old 19-12-2016, 12:41 PM
Prisoner Prisoner is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,820
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 11
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

pening baca plan yang dia ada..

ingatkan telco giant ni tak pandang prepaid dah..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #3  
Old 19-12-2016, 12:43 PM
-RIZUAN- -RIZUAN- is offline
CG Top Poster Club

-RIZUAN-'s Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Mar 2008
Location: Galaxy............................................
Posts: 20,875
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 636
Likes (Received): 3
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Send a message via Skype™ to -RIZUAN-
Default

yg aku nk tau dr mana asal perkataan kelentong ni..
ada yg kata india marah bila org sebut kelingtong
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #4  
Old 19-12-2016, 12:50 PM
2618918 2618918 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,483
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 799
Likes (Received): 28
Dislikes (Received): 1
Active Level
Default

Persoalannya, selama ni diorang betul kelentong ka?
__________________
Percutian Pulau Mabul & Bohey Dulang
http://cuticutimabul.blogspot.my
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #5  
Old 19-12-2016, 12:58 PM
fpe fpe is offline
Active Member

fpe's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2015
Posts: 1,222
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 3
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

laju tak intrnt nya
__________________
Forex Perfect Entry

Tulur Mata satu...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #6  
Old 19-12-2016, 01:02 PM
thezul thezul is offline
Active Plus

thezul's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 2,536
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 18
Dislikes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to thezul
Default

Rm30 5gb takde split data kira ok lh.tapi burong hantu sudah dihapuskan pulak

Gara gara setengah pihak yang tamak.hmmm
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #7  
Old 19-12-2016, 01:06 PM
ecomoda012 ecomoda012 is offline
Active Plus

ecomoda012's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,340
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 19
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 2618918 View Post
Persoalannya, selama ni diorang betul kelentong ka?
nak tnya soalan yg sama
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #8  
Old 19-12-2016, 01:12 PM
mr wls mr wls is offline
Regular

mr wls's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2014
Posts: 888
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps) dan juga 10GB untuk Facebook. Untuk kedua-dua penawaran ini, pengguna hanya perlu memastikan akaun Xpax mereka aktif, dan boleh menikmati kedua-dua penawaran ini secara percuma.

Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #9  
Old 19-12-2016, 01:13 PM
boyz371 boyz371 is offline
CG Top Poster Club

boyz371's Avatar
 
Trader Rating: (53)
Join Date: Aug 2010
Location: Kelantan - Ganu - KL
Posts: 27,194
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 221
Likes (Received): 9
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to boyz371
Default

Selama ni dorang kelentong la ye ? hahaha
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #10  
Old 19-12-2016, 01:23 PM
waepy waepy is offline
Active Plus

waepy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Posts: 4,128
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 22
Dislikes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Xpax No Kelentong ini hadir dengan penawaran asas 10GB untuk internet asas (64kbps)
kalau setakat 64kbps, setahun pun x habis kuota 10gb tu....
Reply With Quote
Likes 1 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 05:25 AM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you