Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Properties Discussions

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #31  
Old 17-07-2017, 11:11 AM
Maestro Maestro is offline
Active Member

Maestro's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 2,332
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by agen14 View Post
Dah 2 kali buat pengeluaran acc 2..tahun 2015 dan 2016. Tahun ni je tak nak ambik.. masa 2x pengeluaran tu semua dalam acc 2 tu boleh dikeluarkan.. tak kisahlah berapa jumlah dalam tu.. jumlah tu akan dibahagi kepada 6 bulan.. contohlah acc 2 cuma ada 5k. jadi bahagi 6 bulan .. jumlah yang akan dapat rm833.33. Tak taulah tahun ni kalau syarat tu dah diubah.. kalau ikutkan bayaran bulanan rumah aku dalam rm890. dan duit yang dapat hari tu dalam rm600++ sebulan untuk 6 bulan.
oohh memang dia bagi monthly eh?

xda lum sum ?
__________________
Appy-polly-loggies. I had something of a pain in the gulliver so had to sleep. I was not awakened when I gave orders for wakening.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #32  
Old 17-07-2017, 05:31 PM
agen14 agen14 is offline
Super Active

agen14's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Nov 2009
Posts: 8,038
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 10
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Maestro View Post
oohh memang dia bagi monthly eh?

xda lum sum ?
Monthly.. Setiap bulan selama 6 bulan.. Kalau ada lebihan akan dibagi untuk bulan seterusnya.. Rajin2lah cek acc bank pada sekian2 haribulan.. Kalau tak silap ada sms yg bgitau duit dah masuk
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold