Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 23-04-2017, 08:41 PM
myzaem myzaem is offline
Regular

myzaem's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2010
Posts: 804
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Cikgu ni belajar mana untuk jadi cikgu.. Senang-senang ja nak pukul muka orang.. guna batang bulu ayam pulak tu. Haiyaa.. Buat sesuatu tanpa guna akal untuk berfikir.. simple..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 23-04-2017, 08:50 PM
besickers besickers is offline
Regular

besickers's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 636
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

dulu masa tahun 2004. aku kat sekolah teknik cikgu baling rotan besar ibu jari. kene mata kawan aku berdarah kejab. rilek je............bontot aku kene belasah dengan rotan tu sampai x leh duduk 5 jam. melecet......rilek jeee
Reply With Quote
  #103  
Old 23-04-2017, 11:06 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,401
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by qi_telcommunication View Post
mari saman itu cikgu, kami mak bapak yg bayar gaji u
bayar yuran pun setahun sekali pun merungut,inikan pula bayar gaji.cikgu......
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #104  
Old 23-04-2017, 11:08 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,401
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by besickers View Post
dulu masa tahun 2004. aku kat sekolah teknik cikgu baling rotan besar ibu jari. kene mata kawan aku berdarah kejab. rilek je............bontot aku kene belasah dengan rotan tu sampai x leh duduk 5 jam. melecet......rilek jeee
sama la aku siapa kena rotan tangan sampai terseliuh,kena rotan bontot sampai hanpir nk terkencing punyalah sakit dia rotan, tak pula mengadu kat mak bapak. Klu mengadu lg aku kena marah lg adalah
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #105  
Old 23-04-2017, 11:37 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 114,482
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 8233
Active Level
My Mood:
Default

kes ni senyap la. xde update plak
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold