Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Entertainments, Interests, Lifestyle > Movies, TV Shows, Music

Movies, TV Shows, Music Latest movies live on cinemas. TV dramas, spectres and all talks for movies fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #141  
Old 13-02-2018, 09:13 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 121,882
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 11976
Active Level
My Mood:
Default

Jamah kaki, buku lima kalau Iqram naik pentas, kata Altimet



KUALA LUMPUR: Penyanyi rap, Altimet, memuji kecekapan petugas Anugerah Juara Lagu ke 32 (AJL32), kelmarin, yang dapat menghalang artis kontroversi, Iqram Dinzly, daripada naik ke pentas ketika gilirannya mengadakan persembahan.


Katanya, beliau baru dimaklumkan mengenai insiden terbabit dan secara sinis mengatakan, tindakan pantas pihak berkenaan mampu mengelakkan pelakon itu mendapat kecederaan.

"Baru dapat tahu masa #AJL32 hari tu, Che Iqram (Iqram Dinzly) nak naik pentas masa aku buat persembahan. Syabas kepada petugas Media Prima Berhad sebab lindungi dia daripada 'kecederaan'.

"Ini hip hop, 'bro'. Kalau tak diundang naik pentas (tetapi) kau naik juga, siku, kaki, buku lima semua kau boleh jamah 'der'. Adat kami lain sikit," katanya menerusi Twitter.

Perkongsian penerima trofi Persembahan Terbaik menerusi lagu Amboi itu meraih lebih 600 'like' selain 1,100 'retweet'.

Terdahulu, kelibat Iqram turut dilihat menaiki pentas utama ketika pemenang Juara Lagu, Hael Husaini, membawakan kembali lagu Jampi sebelum majlis anugerah itu berakhir.

Pada perkongsian sama, Altimet turut mendedahkan beliau meninggalkan pentas utama ketika itu kerana enggan mengeruhkan keadaan selepas Iqram naik ke pentas meraikan kemenangan Hael.

Pada pertandingan terbabit, Jampi yang dicipta oleh Hael dan Ezra Kong diumumkan sebagai juara, manakala karya ciptaan Faizal Tahir dan Mike Chan, Sejati, yang dipersembahkan oleh Azmi Saat memenangi tempat kedua. Lagu ciptaan Ibnu dan Gouffran yang dinyanyikan oleh Haqiem Rusli, Tergantung Sepi, pula di tempat ketiga.

Syamel dan Ernie Zakri membawa pulang trofi Vokal Terbaik yang diraih menerusi persembahan mantap mereka ketika menyampaikan lagu Aku Cinta.


https://www.bharian.com.my/hiburan/s...halang-altimet
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #142  
Old 13-02-2018, 09:16 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 121,882
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 11976
Active Level
My Mood:
Default

bongkak btol bahasa
Reply With Quote
  #143  
Old 13-02-2018, 09:48 PM
iamloco iamloco is offline
Super Active

iamloco's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Dec 2008
Location: Seri Iskandar/Melaka
Posts: 9,621
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 21
Active Level
My Mood:
Default

Sembang kencang je altimet.. keyboard warrior betul
Reply With Quote
  #144  
Old 14-02-2018, 08:05 AM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 37,102
Thanks (Received): 139
Likes (Received): 793
Active Level
My Mood:
Default

Hip hop acah˛ Tupac ke?




Altimet tu tak menang apa˛ ke?

Dia dengan Iqram tu propa jer tu.

Nak publisiti sebab tak menang apa˛(?)

Apa bondo hip hop pakai tengkolok bagai.




Takkan la security TV3 kat bawah tu teruk sangat.



Kat mana leh dengar semua lagu AJL ek?

Aku suka gak dengar kalau lagu tu sedap.

Last edited by Jedi; 14-02-2018 at 08:14 AM..
Reply With Quote
  #145  
Old 14-02-2018, 08:06 AM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 37,102
Thanks (Received): 139
Likes (Received): 793
Active Level
My Mood:
Default

Hasrita tak best ke lagu dia?

Aku tengok kat YT sedap gak lagu dia.

Cuma kening dia la tak boleh blah

#tebal

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
aku bila pompuan hasrita tu menyanyi aku masuk bilik...cakap kat anak aku..kalau keluar jampi panggi la aku.....

ha.ha.ha.ha..aku keluar...

tak suka betul aku hasrita tu...gedik tapi cover santun..
Reply With Quote
  #146  
Old 14-02-2018, 08:12 AM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 37,102
Thanks (Received): 139
Likes (Received): 793
Active Level
My Mood:
Default

Gigih Altimet perjuangkan hip-hop.

Ada lagi ke peminat hip hop kat Malaysia?

Kalau lagu sedap ok la.

Kalau tak catchy langsung, buat semak jer.

Reply With Quote
  #147  
Old 14-02-2018, 08:46 AM
iamloco iamloco is offline
Super Active

iamloco's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Dec 2008
Location: Seri Iskandar/Melaka
Posts: 9,621
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 21
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Jedi View Post
Hip hop acah˛ Tupac ke?




Altimet tu tak menang apa˛ ke?

Dia dengan Iqram tu propa jer tu.

Nak publisiti sebab tak menang apa˛(?)

Apa bondo hip hop pakai tengkolok bagai.




Takkan la security TV3 kat bawah tu teruk sangat.



Kat mana leh dengar semua lagu AJL ek?

Aku suka gak dengar kalau lagu tu sedap.
Kat Spotify ada playlist AJL 32
Reply With Quote
  #148  
Old 14-02-2018, 09:49 AM
Dragonforex Dragonforex is online now
Active Member

Dragonforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 1,029
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 120
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
aku bila pompuan hasrita tu menyanyi aku masuk bilik...cakap kat anak aku..kalau keluar jampi panggi la aku.....

ha.ha.ha.ha..aku keluar...

tak suka betul aku hasrita tu...gedik tapi cover santun..
aku time wany nyanyilah yg segar bijik mata
__________________
CG adalah dunia maya semata2. kita adalah avatar CG cumanya
Reply With Quote
  #149  
Old 14-02-2018, 09:59 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,508
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 220
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Dragonforex View Post
aku time wany nyanyilah yg segar bijik mata
tu la..org muda lain....
Reply With Quote
  #150  
Old 14-02-2018, 09:59 AM
Penbiru Penbiru is offline
Legendary Member

Penbiru's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2008
Posts: 13,508
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 220
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Jedi View Post
Hasrita tak best ke lagu dia?

Aku tengok kat YT sedap gak lagu dia.

Cuma kening dia la tak boleh blah

#tebal
Tak best!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump