Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #111  
Old 08-05-2018, 08:30 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 39,865
Thanks (Received): 151
Likes (Received): 1174
Active Level
My Mood:
Default

Paling sengal bila ada yang CONFIDENT masuk syurga.

Padahal umur 50an baru balik haji dan nak mendekati ugama.

Tak sampai pun 20 tahun beramal ibadat.

Sedangkan ulama'² besar sendiri tak tahu nasib diri mereka sendiri di akhirat esok.

'ujub nak mampus (tersangat)

Patutnya, makin banyak amal ibadat...makin takut/risau nasib di akhirat esok.

Walaupun dah balik haji etc. tapi mulut masih 'busuk' lagi.



Wal iya zubillah hi min zalik kita tua jadi camtu.
__________________
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #112  
Old 08-05-2018, 09:08 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 42,164
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 984
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Skuter View Post
Aku betoi2 doakan Daus pi umrah/haji dalam waktu terdekat dan bila Daus balik mai takdak sapa umpat benda yg tak elok tentang perangai Daus dan seterusnya menjadi contoh dan teladan kepada masyarakat. AmiiiiinYaRobbalAlamiiiin.
Allahuakhbar

Aaamiinnn

Moga thread nie sedarkan kepada para umrah juga haji dan hajjjah

Umrah dan haji bukan tiket masuk syurga
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Likes syamsoulcc, Jedi liked this post
  #113  
Old 08-05-2018, 10:36 PM
Kbyne Kbyne is online now
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Location: Setapak,K.L.
Posts: 9,403
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 210
Active Level
My Mood:
Default

Tengok selalunya sesetengah yg balik umrah jer yg tak berapa ambil berat bab tawadduk,dan sifat mahmuddah...

Yg balik haji kebanyakannya mana yg haji mabrur memang dah tak banyak nampak huha huha sana sini,diorang dah insaf,jadi istiqomah beribadat...dosa kecil pun diorang elakkan...tu hebatnya haji yg mabrur...

Yg balik tak ada keberkatan haji dapatla haji mardud,haji yg tertolak...w.a.
__________________
2 lubang manusia masuk neraka http://islamdaniman.blogspot.com/201...anusia-ke.html
mengata dulang paku serpih,mengata org dya yg lebih.
Pencacai pengangkut najishttp://www.youtube.com/watch?v=Q4BnxttNjR4
Ciri Khawarijhttps://www.kiblat.net/2017/02/23/tabiat-utama-kaum-khawarij/
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
  #114  
Old 20-05-2018, 09:13 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 42,164
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 984
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Kbyne View Post
Tengok selalunya sesetengah yg balik umrah jer yg tak berapa ambil berat bab tawadduk,dan sifat mahmuddah...

Yg balik haji kebanyakannya mana yg haji mabrur memang dah tak banyak nampak huha huha sana sini,diorang dah insaf,jadi istiqomah beribadat...dosa kecil pun diorang elakkan...tu hebatnya haji yg mabrur...

Yg balik tak ada keberkatan haji dapatla haji mardud,haji yg tertolak...w.a.
Bukan nak hina orang pi umrah ngan haji

Tapi kadang tindakan diorang macam manusia zalim dan jahat

Bukan semua tapi ada
__________________


PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI
di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
Likes Jedi liked this post
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump