Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Religious Talk

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



  #10001  
Old 08-05-2013, 11:49 AM
PanglipurLara PanglipurLara is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 274
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Siddique87 View Post
tuan panglipurlara ambe kurang faham dgn klausa yang ke '3' boleh diterjemahkan dengan lebih lanjut.terima kasih..
3. Tidak beberapa lama nanti proses pengalihan 'segitiga emas' akan berlaku... yang berpusat (penjuru segitiga) di Malaysia - Jepun - India


Klausa yang '3' nih bermaksud pergerakan dalam tanah bagi membetulkan kembali paksi bumi yang sudah agak tersasar. Akan berlaku beberapa pergerakan yang akan menyebabkan banjir, letusan gunung berapi serta gempa-gempa bumi.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #10002  
Old 08-05-2013, 12:35 PM
userun userun is offline
Super Active

userun's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,145
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 11
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by PanglipurLara View Post
3. Tidak beberapa lama nanti proses pengalihan 'segitiga emas' akan berlaku... yang berpusat (penjuru segitiga) di Malaysia - Jepun - India


Klausa yang '3' nih bermaksud pergerakan dalam tanah bagi membetulkan kembali paksi bumi yang sudah agak tersasar. Akan berlaku beberapa pergerakan yang akan menyebabkan banjir, letusan gunung berapi serta gempa-gempa bumi.
bilakah klausa yg ke - 3 ini akan terjadi? tengah tahun ni? hujung tahun ni?
Reply With Quote
  #10003  
Old 08-05-2013, 12:54 PM
PanglipurLara PanglipurLara is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 274
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by userun View Post
bilakah klausa yg ke - 3 ini akan terjadi? tengah tahun ni? hujung tahun ni?
Sebnarnya sy da beritahu dah bila masanya... sy remindkan disini yer

" MUNGKIN sebelumnya hadir hari dimana 'penyembelihan binatang' secara besar-besaran berlaku akan berlaku kejadian-kejadian yang boleh menggangu gugat keimanan kita. Jadi mulakanlah persiapan diri dari segi rohani dan juga jasmani."

Tafsirkan kod-kod yang diberi.. Maaf sebab tidak dapat terangkan secara terus atas sebab2 tertentu
Reply With Quote
  #10004  
Old 08-05-2013, 12:58 PM
tokok_tambah tokok_tambah is offline
Active Member

tokok_tambah's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Sep 2010
Location: Selatan
Posts: 1,577
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by PanglipurLara View Post
Sebnarnya sy da beritahu dah bila masanya... sy remindkan disini yer

" MUNGKIN sebelumnya hadir hari dimana 'penyembelihan binatang' secara besar-besaran berlaku akan berlaku kejadian-kejadian yang boleh menggangu gugat keimanan kita. Jadi mulakanlah persiapan diri dari segi rohani dan juga jasmani."

Tafsirkan kod-kod yang diberi.. Maaf sebab tidak dapat terangkan secara terus atas sebab2 tertentu
penyembelihan macam kat negara arab akan berlaku kat malaysia ke.. fuh..
Reply With Quote
  #10005  
Old 08-05-2013, 12:59 PM
ed_zero ed_zero is offline
Active Plus

ed_zero's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Sep 2009
Posts: 4,707
Thanks (Received): 83
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tokok_tambah View Post
penyembelihan macam kat negara arab akan berlaku kat malaysia ke.. fuh..
hari raya aji ler bro..
__________________
ILMU YANG SAYA ADA INI IBARAT SETITIK AIR SEBESAR LAUTAN
Reply With Quote
  #10006  
Old 08-05-2013, 01:02 PM
tokok_tambah tokok_tambah is offline
Active Member

tokok_tambah's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Sep 2010
Location: Selatan
Posts: 1,577
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ed_zero View Post
hari raya aji ler bro..
btol jgk tu
Reply With Quote
  #10007  
Old 08-05-2013, 02:11 PM
Siddique87 Siddique87 is offline
Active Plus

Siddique87's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,343
Thanks (Received): 36
Likes (Received): 14
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by PanglipurLara View Post
Sebnarnya sy da beritahu dah bila masanya... sy remindkan disini yer

" MUNGKIN sebelumnya hadir hari dimana 'penyembelihan binatang' secara besar-besaran berlaku akan berlaku kejadian-kejadian yang boleh menggangu gugat keimanan kita. Jadi mulakanlah persiapan diri dari segi rohani dan juga jasmani."

Tafsirkan kod-kod yang diberi.. Maaf sebab tidak dapat terangkan secara terus atas sebab2 tertentu
bunyi mcm bersekala beso ni...
Reply With Quote
  #10008  
Old 09-05-2013, 02:49 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 6,563
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 32
Active Level
My Mood:
Default

mcm info dan pandua yg boleh dpt dalam thread ni
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Tempahan Maruku Idamanku Telah Dibuka
NyuMmmm
Reply With Quote
  #10009  
Old 10-05-2013, 02:25 PM
hj_maikel hj_maikel is online now
CG Top Poster Club

hj_maikel's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2010
Location: semenanjung emas
Posts: 24,070
Thanks (Received): 378
Likes (Received): 520
Active Level
My Mood:
Default nak tanya

kita telah pun selesai proses PRU 13 tahun ini...

saya berikan key point dan juga persoalan.

key point

1) sebelum pru kempen fitnah menjadi2
2) masa proses abes cincang sana sini kata "blackout"
3) selepas pru ada protes pulak dan secara tiba2 ramai mengunaka avatar "hitam".
4) esok pulak upacara berkumpul beramai2 dgn serba pakaian "hitam"

soalan

1) masih ingat lagi pasukan hitam..?
2) sampai bila nk mengenakan perkara hitam ni?
3) kenapa hitam..?
4) agak2 akan ada tak org2 yg akan membawa panji hitam bermaksud no bendera parti..?
5) apakah ini suatu permulaan atau kebetulan..?

kemuskilan

1) kat sini mana ada salji..?
2) pasukan org2 itam ni menentang siapa..?
3) apakah akan bakal ada "laungan jihad"..?
4) apakah korang terfikir perkara yg sama mcm aku fikir..?

rasa tak selesa pulak..

p/s: korang jgn pulak pikir bukan2 atau terbawa ini aku sekadar merapu jer utk difikirkan bahkan aku benarkan kalau dibantah sama sekali dan tidak menggalakkan utk menyokong.
Reply With Quote
  #10010  
Old 10-05-2013, 03:16 PM
tokok_tambah tokok_tambah is offline
Active Member

tokok_tambah's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Sep 2010
Location: Selatan
Posts: 1,577
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
Default

bleh jadi mcm ni juga..

Ketika fitnah Al-Masih Ad-Dajjal keluar ke tengah ummat manusia di Akhir Zaman ia akan membawa surga dan nerakanya sendiri. Surganya adalah neraka sedangkan nerakanya adalah surga.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
kiamat, planet nibiru

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump