Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #21  
Old 22-06-2013, 10:14 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Bizmen2u View Post
tt xde brang2 bunian ker..lain kali kalo pergi jgn lupa amik gmabr anak2 dara sana yer..
bila dah masuk sana kau dah terbuai dengan kecantikan anak anak dara bunian ni, tak dan dah pikiaq nak ambik gambar ka apa ka, silap silap terus jadi menantu penghulu sana
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22  
Old 22-06-2013, 10:17 AM
Fabs Gunns Fabs Gunns is offline
Super Active

Fabs Gunns's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2011
Posts: 5,523
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

kalau x boleh balik ke alam manusia semula, apa jd nnt kt sana?
Reply With Quote
  #23  
Old 22-06-2013, 10:17 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by kipaskertas_108 View Post
dapat emas dr puteri bunian, pastu mintak balik alam kite cara baek..bole ke..
biasa pengalaman lepas bunian ni licik, depa bagi kau bawa balik semua yang kau nak lepas dua tiga hari sampai alam manusia barang tu dah tukar jadi daun ka batu biasa ka kecuali beberapa syarat kau kena buat perjanjian yang ni aku tak galakkan sebab perjanjian dengan jin ni bahaya
Reply With Quote
  #24  
Old 22-06-2013, 10:18 AM
Bizmen2u Bizmen2u is offline
Regular

Bizmen2u's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2012
Posts: 434
Thanks (Received): 64
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by DUKUN SANTAU View Post
bila dah masuk sana kau dah terbuai dengan kecantikan anak anak dara bunian ni, tak dan dah pikiaq nak ambik gambar ka apa ka, silap silap terus jadi menantu penghulu sana
tu le kena pikiaq siap kt sini ler..jgn smpai sana bru nk pikiaq mmg xjd ler
Reply With Quote
  #25  
Old 22-06-2013, 10:19 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Fabs Gunns View Post
kalau x boleh balik ke alam manusia semula, apa jd nnt kt sana?
kau akan hidup bersama mereka nasib baik leh kawin anak bunian dan kalau kau ni agak hebat silap silap kau pulak jadi penghulu kampung tapi satu nak pesan kau mesti hormat diorang...hormat bukan puja ya, maksud aku macam kau hormat orang tua tu
Reply With Quote
  #26  
Old 22-06-2013, 10:20 AM
CyberMachine CyberMachine is offline
Legendary Member

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 19,717
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 18
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by DUKUN SANTAU View Post
kau akan hidup bersama mereka nasib baik leh kawin anak bunian dan kalau kau ni agak hebat silap silap kau pulak jadi penghulu kampung tapi satu nak pesan kau mesti hormat diorang...hormat bukan puja ya, maksud aku macam kau hormat orang tua tu
abes jasad kite mcm mana

mati ke koma?

kalau mati..tetiba nak balik semula. tgk2..dalam kubur dah
Reply With Quote
  #27  
Old 22-06-2013, 10:25 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by CyberMachine View Post
abes jasad kite mcm mana

mati ke koma?

kalau mati..tetiba nak balik semula. tgk2..dalam kubur dah
aku nasihatkan jangan ada rasa nak balik semula
Reply With Quote
  #28  
Old 22-06-2013, 10:31 AM
balang balang is offline
Super Active

balang's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Aug 2009
Location: Jay Bee
Posts: 7,104
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 4
Active Level
Default

tt, nanti kalau pi sana tangkapla gambar pakai smartphone tt..leh gak tepek gambar kat sini..
__________________
GEMPAR! TEKNIK JANA PENDAPATAN TERHEBAT ABAD INI!
http://www.pendapatanmudah.com
Reply With Quote
  #29  
Old 22-06-2013, 10:39 AM
sexy-angel sexy-angel is offline
Active Plus

sexy-angel's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,787
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 25
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by DUKUN SANTAU View Post
biasa pengalaman lepas bunian ni licik, depa bagi kau bawa balik semua yang kau nak lepas dua tiga hari sampai alam manusia barang tu dah tukar jadi daun ka batu biasa ka kecuali beberapa syarat kau kena buat perjanjian yang ni aku tak galakkan sebab perjanjian dengan jin ni bahaya
kalau mcm tu, amik byk2 emas tu, smapai jer rumah terus jual kat kedai..
kalau nak betukar jadi batu pun tak kesah dah...
Reply With Quote
  #30  
Old 22-06-2013, 10:39 AM
DUKUN SANTAU DUKUN SANTAU is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2013
Posts: 283
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by balang View Post
tt, nanti kalau pi sana tangkapla gambar pakai smartphone tt..leh gak tepek gambar kat sini..
kalau hendak rasa kemarahan orang bunian engkau boleh cuba sendiri
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump