Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Debate & Mature Discussion

Debate & Mature Discussion This section is not like "Santai" style. This is the place to debate things, as well as strike up a more mature conversation. Respect other people's opinions and do not flame nor troll. Immediate suspension will be imposed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 28-11-2011, 11:24 PM
ramirez86 ramirez86 is offline
Regular

ramirez86's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2011
Posts: 637
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 3
Active Level
Default

salam semua..esok..jabatan aqu akan adakan sesi taklimat SBPA dgn pihak JPA..wakil JPA Datuk Faridah Mohd Ali (TKPPA)(Pembangunan) dn juga wakil Saraan JPA..insyaallah..pape aqu updatekan mengenai perkara ini base on pemahaman aqu & pegawai2 atasan aqu..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 29-11-2011, 01:06 AM
akuworld akuworld is offline
Active Member

akuworld's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,289
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ramirez86 View Post
salam semua..esok..jabatan aqu akan adakan sesi taklimat SBPA dgn pihak JPA..wakil JPA Datuk Faridah Mohd Ali (TKPPA)(Pembangunan) dn juga wakil Saraan JPA..insyaallah..pape aqu updatekan mengenai perkara ini base on pemahaman aqu & pegawai2 atasan aqu..
tq..ada apa2 yg terkini post kat sini ye...
__________________
tel: 0178763166..land introducer
Reply With Quote
  #103  
Old 29-11-2011, 01:31 AM
BBoy BBoy is offline
Active Member

BBoy's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Sep 2010
Location: Putrajaya
Posts: 1,328
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by zinedine View Post
Itu kat swasta! Kalau dlm perkhidmatan awam, lu kena kipas bontot ketua jabatan, jilat lubang bontot ketua jabatan, isap & kulum khonek ketua jabatan, kalau pempuan lagi senang nak naik pangkat / dpt markah tinggi. Kasi tido dgn ketua jabatan laa. Lu keje kuat macamana pun kalau lu tak buat benda2 macam ni, jgn mimpi la nak naik pangkat apatah lagi nak markah tinggi.
pehal lu meroyan ni????.... lu termasuk dlm kategori 'Exit Policy' ke?
__________________
CGrians yang dihormati, untuk renungan bersama kisah anak-anak zaman sekarang,
sila klik Blog Entries saya

http://carigold.com/portal/forums/blog.php?b=20110
Reply With Quote
  #104  
Old 29-11-2011, 07:16 AM
AILA2002 AILA2002 is offline
Super Active

AILA2002's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,096
Thanks (Received): 323
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Sila tempek apa2 makluman terkini, nnt Akan update muka 1.....
__________________
.......dalam aku..ada Dia......

Dunia Yang Lebih Hijau

Tekan Untuk Download Gambar
Reply With Quote
  #105  
Old 29-11-2011, 07:25 AM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 24,810
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sunnyfx View Post
Kaki bodek je la yang hidup dalam SBPA ni...kuat bodek markah prestasi tinggi.
yup betul tu mmg terbaik sangat akekekee
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #106  
Old 29-11-2011, 07:39 AM
mkhairulx mkhairulx is offline
Junior

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 66
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

for sure kaki bodek dapat lebih
Reply With Quote
  #107  
Old 29-11-2011, 07:41 AM
donat88 donat88 is offline
Active Member

donat88's Avatar
 
Trader Rating: (28)
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,707
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 0
Active Level
Default

3. Penilaian Markah Penjawat Awam
markah penilaian akan menentukan kenaikan gaji penjawat awam, secara kasar akan di nilai seperti berikut
a. Markah 95% keatas - kenaikan gaji adalah 15 %
b. Markah 85%-95% - kenaikan gaji adalah 8%
c. Markah 75 % - tiada kenaikan
d. Markah 70 % - di syorkan tamat perkhidmatan


KSN - 50k
Premier - 40k
Jusa C - 12k
Pengurusan & Profesional - 6k
Pelaksana - 3k

Menarik..Saya yang menurut perintah

Ala prestasi bos aku pun dinilai oleh oleh orang atas pun tak sampai 85%..tp bos aku kata ingat kita bekerja kerana Allah swt.. Syukur aku dpt bos mcm ni..
__________________
Signal percuma 30 hari menerusi WhatApp Group. Berminat sila whatsap 0183545515
Reply With Quote
  #108  
Old 29-11-2011, 07:47 AM
pioneersynergy2u pioneersynergy2u is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Posts: 474
Thanks (Received): 46
Likes (Received): 1
Active Level
Default MLM >>Matlamat LUpakan Majikan

bab GAJI semua WAJIB pertahankan walaupun kita kerja kerana ALLAH bagi muslim dan bagi bukan muslim (pandai2lah wat ayat)...
Penjawat awam yg berada di bawah (ikut telunjuk BOS bukan BOSan k)telan ja karenah dan arahan berbisanya itu. Ini ibarat seperti di dalam PIC disertakan....uuwawawaaaaaaa
Attached Images
File Type: jpg tahi burung.jpg (31.8 KB, 267 views)
Reply With Quote
  #109  
Old 29-11-2011, 08:01 AM
badangiler badangiler is offline
Active Plus

badangiler's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Location: Gombak - Selayang - K.Kubu Bharu - Cheras
Posts: 3,983
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by AILA2002 View Post
Jgn sama kan setitik nila tu sebelangga susu....
tu la realiti yg keje gomen..
yg masalah susu sebelanga..
yg ok cuma setitik..
dah berpindah byk tempat..
mana2 pegi pon keadaan org atasan tetap sama..
ada favorite staff & kalo x pandai masok jarum mmg x ado la..
keje la mcm mana bagus sekalipun..x pandai bodek bos..
mintak maaf je la...itu la masalah org kita..
__________________
Dan kalian, teman-temanku yang rendah hati, para martir bagi hukum buatan manusia. Kau bersedih, dan kesedihanmu adalah akibat dari kebiadaban yang hebat, dari ketidakadilan sang hakim, dari licik si kaya, dan dari keegoisan hamba demi hawa nafsunya

LIVERPOOL DIE HARD FAN!

[SIGPIC][/SIGPIC]
Reply With Quote
  #110  
Old 29-11-2011, 08:06 AM
badangiler badangiler is offline
Active Plus

badangiler's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Location: Gombak - Selayang - K.Kubu Bharu - Cheras
Posts: 3,983
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by AILA2002 View Post
Menarik ni...ksu nak kena nilai.. Termasuk ksn... Kena pulak penilaian 360... Masak dorang... Selamanya depa ingat bole kontrol semua...
gula2 gomen je la tu..hahahaha..
realitinye ? tgk je la nnt..yg naik balik org sama je..
paling koman tukar pi kementerian lain..
hahahaa..
__________________
Dan kalian, teman-temanku yang rendah hati, para martir bagi hukum buatan manusia. Kau bersedih, dan kesedihanmu adalah akibat dari kebiadaban yang hebat, dari ketidakadilan sang hakim, dari licik si kaya, dan dari keegoisan hamba demi hawa nafsunya

LIVERPOOL DIE HARD FAN!

[SIGPIC][/SIGPIC]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold