Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > ENTERTAINMENTS, HOBBIES, INTERESTS > Sports > Soccer > Sports Talk : Soccer (Locals)

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



  #3761  
Old 10-02-2013, 09:47 PM
mantoya mantoya is offline
Legendary Member

mantoya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2007
Posts: 10,543
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by liver_bird View Post
Team gambar rusa nie dr mane ..ape nama?



Rusa kat hutan, tapi yg ni kat negara todak...

Champ thn lepas kot...
Paid Advertisement
  #3762  
Old 10-02-2013, 10:47 PM
[email protected] amy@promatt is offline
CG Top Poster Club

amy@promatt's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jul 2009
Location: www.lelongbank.com
Posts: 20,009
Thanks (Received): 446
Likes (Received): 17
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

FT Johor Fa 1-4 Tampines rover..

Teruk kena sebat....xper usaha lg....
__________________
  #3763  
Old 10-02-2013, 10:50 PM
mat_letop mat_letop is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 6,636
Thanks (Received): 64
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by [email protected] View Post
FT Johor Fa 1-4 Tampines rover..

Teruk kena sebat....xper usaha lg....
adeh
teruk beno 4 tuh
  #3764  
Old 10-02-2013, 10:54 PM
[email protected] amy@promatt is offline
CG Top Poster Club

amy@promatt's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jul 2009
Location: www.lelongbank.com
Posts: 20,009
Thanks (Received): 446
Likes (Received): 17
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mat_letop View Post
adeh
teruk beno 4 tuh
Tpi xpasti saper yg diturunkan kesebelasan utama johor fa utk main game nie...usaha dn mantapkan lg...
__________________
  #3765  
Old 10-02-2013, 11:01 PM
mat_letop mat_letop is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 6,636
Thanks (Received): 64
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by [email protected] View Post
Tpi xpasti saper yg diturunkan kesebelasan utama johor fa utk main game nie...usaha dn mantapkan lg...
adeh tak tahan ayat nak mantap
duit tengku dah perabih banyak
adoiii
  #3766  
Old 11-02-2013, 12:31 AM
bujangsenang bujangsenang is offline
Regular

bujangsenang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 894
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Tahniah kepada pemain bolasepak negara asal dari kulai, johor,Mohd Fadli Mohd Shas yang selamat bertunang dengan pasangannya,Effa Liyana Affandi iaitu anak kepada Naib Presiden FAM serta Pemangku Presiden KAFA, Datok Affandi Hamzah di Pengkalan Chepa sebentar tadi.

johor tunang ngan kelantan .. fan pon kene camni baru bahagia liga super

__________________
Alarm rumah wireless terbaik tapi murah (JOHOR) RM399 pm me
  #3767  
Old 11-02-2013, 12:38 AM
bujangsenang bujangsenang is offline
Regular

bujangsenang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 894
Thanks (Received): 17
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku nak tanya sikit la pasal rule FAM , fadhli shas ni lahir di lumut perak tapi sejak kecil dibesarkan di Johor.

so , bila dah habis kontrak bersam Harimau muda nanti akan balik ke negeri asal .. persoalnya ke johor @ perak?

mcm Irfan Fazail tu memang sah sah orang pontian..

(dua2 bagus main berdisplin , masa diorang main untuk negeri johor b18 tahun 2007 aku memang dah boleh agak diorang bleh pergi jauh)
__________________
Alarm rumah wireless terbaik tapi murah (JOHOR) RM399 pm me
  #3768  
Old 11-02-2013, 10:04 AM
mantoya mantoya is offline
Legendary Member

mantoya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2007
Posts: 10,543
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bujangsenang View Post
Tahniah kepada pemain bolasepak negara asal dari kulai, johor,Mohd Fadli Mohd Shas yang selamat bertunang dengan pasangannya,Effa Liyana Affandi iaitu anak kepada Naib Presiden FAM serta Pemangku Presiden KAFA, Datok Affandi Hamzah di Pengkalan Chepa sebentar tadi.

johor tunang ngan kelantan .. fan pon kene camni baru bahagia liga super



Sokong perkara baik....
  #3769  
Old 11-02-2013, 11:42 AM
noonaka noonaka is offline
Active Plus

noonaka's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Nov 2010
Location: Lady’s room
Posts: 3,828
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bujangsenang View Post
aku nak tanya sikit la pasal rule FAM , fadhli shas ni lahir di lumut perak tapi sejak kecil dibesarkan di Johor.

so , bila dah habis kontrak bersam Harimau muda nanti akan balik ke negeri asal .. persoalnya ke johor @ perak?

mcm Irfan Fazail tu memang sah sah orang pontian..

(dua2 bagus main berdisplin , masa diorang main untuk negeri johor b18 tahun 2007 aku memang dah boleh agak diorang bleh pergi jauh)
HMA amik dia dari team mana?

team tulah dia akan balik semula
__________________

Khidmat Edit Template Blog Anda
SMS atau WHATSAPP 010-5330468
  #3770  
Old 12-02-2013, 09:33 AM
[email protected] amy@promatt is offline
CG Top Poster Club

amy@promatt's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Jul 2009
Location: www.lelongbank.com
Posts: 20,009
Thanks (Received): 446
Likes (Received): 17
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

__________________
Sponsored Links
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump