Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,357
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,075
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,233
More...
  #201  
Old 28-01-2013, 09:38 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default

Bump.... Info d muka 1... COD d KL....
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #203  
Old 30-01-2013, 09:37 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default

Bump...info d muka 1
COD d KL.....
Reply With Quote
  #205  
Old 01-02-2013, 05:38 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default





"Nak EXTRA POWER?
Luar Biasa & Liar Biasa?
Hebat Di Ranjang?


Kini Telah Ada 100% Ramuan Bahan Asli Yang Memberi Kesan Hebat! Boleh Menjadikan Anda Sihat Tubuh Badan
Dan Terserlah Kelelakian!


Lihat Apa Kata Mereka

"Suami saya sering cepat penat dan letih bila bersama saya. Kadang-kadang saya nak lagi dia dah tak larat. Lepas dia ambil Catuaba, terbalik jadinya! Suami saya sering 'ajak'. Kalau dulu tak sampai 10 minit dah 'game over', tapi sekarang bertambah lama dan dah berapa kali saya nampak 'bintang'. Rasa pun lain macam! Bestnyer!"

NurulHuda
Kuala Lumpur



"Saya sekarang dah mencecah umur 47 tahun. Alahai...rasa macam orang tua jer! Bini saya dok maintain jer lagi. Tak boleh jadi ni. Nasib baik rakan sekerja rekemen Catuaba. Selepas mengambil sachet yang ke-3, saya mula merasa perubahannya. MENAKJUBKAN! Saya rasa macam remaja semula. Yang lagi best...waktu bertarung dengan isteri...Hahaha!!! Dah terpancut pun boleh lagi maintain keras!"

Zainuddin
Sungai Petani, Kedah



"Macam-macam produk saya dah cuba, boleh la tahan. Kalau nak kuat kena beli ubat kuat. Kalau nak keras kena beli ubat keras. Kalau nak tahan lama kena la beli ubat tahan lama. Takut gak ambik macam-macam ubat. Rosak buah pinggang. Bajet pun tinggi. Tapi bila ambil Catuaba, KUAT, KERAS, TAHAN LAMA semua ada dengan hanya beli satu produk. Tak la mahal mana pun! Terima kasih Zack kerana kenalkan kat aku!

Ariffin
Sabak Bernam, Selangor



"Hihihi... malu la jugak nak cerita. Tapi saya nak kongsi pengalaman saya. Saya berusia 27 tahun dan merupakan isteri kedua kepada suami yang berusia 45 tahun. Pada awal perkahwinan saya selalu tak merasa puas dilayan oleh suami saya. Tapi nak buat macam mana...dah itu pilihan saya bersuami lebih tua dan jadi no 2. Tapi setelah diperkenalkan Catuaba oleh teman facebook, suami saya nampak berbeza! Layanannya juga lebih MANTAP! Tak sabar saya menunggu giliran...

Lisa
Ipoh, Perak



"Salam, abang dah lama cari produk macam ni. Nak beli bukan senang...nak juga jaga imej abang yang bergelar "Pak Aji". Setakat kopi kuat ke kopi power ke memang la senang dapat tapi tak ada kesan power pun! Lepas ambil Catuaba, Alhamdulilah semuanya POWER! Tak tau la nak cerita...Isteri-isteri abang je yang tahu...

Haji Ismail
Butterworth, Pulau Pinang

Tak Yakin Lagi Ye....Baca la Lagi...


"Hello! I macam tak percaya ini produk banyak bagus. Sebelum ni I memang takut mahu cuba apa produk pun. Takut sakit maa...Tapi I punya kawan bagi gerenti ini produk tidak ada 'side effect'. Sekarang I sudah nampak ada beza dari dulu. Wife I pun banyak 'happy'. Badan I pun ada 'power' dan susah mahu letih!"

Steven Tan
Kuantan, Pahang


"Hai, saya baru berusia 32 tahun tapi dah ada masalah sakit-sakit badan. Ini menyebabkan hubungan intim saya dengan isteri semakin dingin. Ubat doktor jangan cakaplah, lega sekejap pastu sakit balik. Saya cuba pulak rawatan tradisional, tak berkesan jugak. Jumpa bomoh kot-kot la kena buatan orang. Macam tu jugak! Last-last isteri saya suruh makan Catuaba. Kali pertama makan saya demam dan sakit-sakit sendi, tapi untuk 1 hari saja. Hari kedua saya mula rasa bersemangat walaupun badan masih demam. Alhamdulilah, hari berikutnya saya mula rasa segar dan bertenaga. Saya terus mengambil Catuaba sehingga sekarang. Sakit-sakit badan saya dah tak ada lagi! Badan pun makin POWER! Hubungan dengan isteri bertambah erat. Macam pengantin baru je rasanya. Terima kasih Isteriku!"

Firdaus
Alor Gajah, Melaka


"Sebut aje ubat kuat, abang orang pertama beli! Mana taknya, nak maintain POWER. Setakat badan berketul-ketul tapi tak POWER nak buat apa! Lepas ambil Catuaba abang yakin pada diri sendiri. Isteri abang pun heran ngan 'performance' abang ...lain macam je katanya. Lebih POWER dan lebih LIAR!

Abang Aman
Taiping, Perak


"First time ambil Catuaba esoknya terus demam, tapi tak teruklah. Cuma badan rasa panas dan lenguh-lenguh. Selepas 2 hari saya rasa bersemangat dan bertenaga. Bangun tidur pun senang walaupun tidur hanya 4 jam. Badan terasa ringan! Saya pasti ini kesan dari Catuaba!"

Rezuwan Hamzah
Pasir Gudang, Johor


"Sebagai seorang pekerja binaan, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan bertenaga. Saya dah mencuba banyak produk baik dari tonik kuat ke, kopi kuat ke, makjun kuat ke...semua saya dah cuba...Hampeh!!! Bila saya mencuba Catuaba ni....WOW! Macam tak percaya! Saya mampu melayan kedua-dua isteri saya tanpa letih...betul2 POWER!"

Rahman Ismail
Sungai Dua, Pulau Pinang


CATUABA NOURISHING ESSENCE

Satu Asimiliasi Daripada Ilmu Purba Dan Moden Dilengkapi Dengan Penyelidikan Saintifik Yang Terbukti!

Catuaba Nourishing Essence Adalah Ubat Herba Asli Yang Pekat Dan Mujarab Yang Dapat Membantu Golongan Lelaki Dewasa Yang Berdepan Dengan Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Dengan Memberikan Tahap Kesihatan dan Tenaga Yang Optimum Sekaligus Mengembalikan Tenaga Kelelakian Yang LUARBIASA & LIARBIASA!

Tidak Seperti UBAT POWER Yang Lain, Catuaba Nourishing Essence Mempunyai Kandungan 100% Ramuan Bahan Asli, HALAL, Mudah Dan Selamat Digunakan Serta Sesuai Untuk Penghidap Kencing Manis, Jantung Dan Darah Tinggi. Dengan EXTRA POWERNYA, Catuaba Nourishing Essence dapat merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah!

Apakah kelebihan dan manfaat Catuaba Nourishing Essence ini?

Fungsi Penyegaran Fisiologi Yang Semulajadi

Catuaba boleh menyegarkan dan membaiki fungsi fisiologi lelaki dalam lingkungan umur pertengahan. Ia juga boleh mencegah pelbagai penyakit kemerosotan fungsi yang mudah berlaku semasa menopause lelaki selain memulihkan kecergasan kepada tempoh muda.

Menggalakkan Penyembuhan

Kulit pokok Catuaba boleh mencegah individu-individu daripada rasa gelisah dan membantu mengatasi kealpaan dan demensia. Orang yang mengambil herba ini telah mengatakan bahawa mereka berasa lebih tenang dan bertenaga. Catuaba juga bertindak sebagai perangsang sistem saraf dan membantu ke atas kemurungan. Herba ini dapat melegakan kesakitan saraf serta membantu ke atas insomnia.

Ciri-Ciri Tidak Toksik

Faedah-faedah yang lain ialah sifat kulit pokok Catuaba yang tidak toksik seperti minyak aromatik, tanin dan alkaloid. Catuaba tidak membawa kesan sampingan kerana unsur-unsurnya yang bukan toksik.

Sebatian Anti-Bakteria

Para penyelidik di Jepun mendapati bahawa kulit pokok Catuaba mengandungi sebatian anti-bakteria. Dalam kajian mereka, tikus telah disuntik dos E.Coli yang tinggi sekali dengan Catuaba. Catuaba dibuktikan telah melindungi tikus dari jangkitan bakteria.

Sebatian Antiviral

Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi sebatian antiviral. Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini boleh melawan virus HIV. Penyelidik telah memberi tikus dengan Catuaba dan menyuntik mereka dengan virus HIV. Keputusan menunjukkan bahawa Catuaba telah melindungi sel-sel darah putih tikus daripada menyerap virus HIV.

Walau bagaimanapun, banyak lagi kajian-kajian lain yang sedang giat dijalankan bagi mencari jawapan sama ada Catuaba adalah satu rawatan yang berkesan untuk virus HIV.


Apa Benda Catuaba ni?

Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.

Dalam catatan sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.

Puak India Tupi Amazon mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk.

Catuaba juga boleh merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah.

Catuaba Nourishing Essence juga padat dengan bahan-bahan asli seperti berikut:-

Saw Palmetto adalah herba luar biasa bagi kaum lelaki. Ia digunakan oleh pengamal perubatan semulajadi untuk merawat pelbagai jenis penyakit seperti keradangan buah zakar, radang saluran kencing, batuk dan kesesakan nafas.

Ia juga digunakan untuk mengukuhkan kelenjar tiroid, menseimbangkan metabolisme, merangsang selera makan dan membantu penghadaman.

Herba yang hebat ini menjadi terkenal kerana penggunaannya dalam penumbuhan rambut, kesihatan prostat, meninggikan tenaga seksual dan dianggap sebagai tonik berkhasiat.

Biji Saw Palmetto juga boleh menyegarkan uretra dan juga digunakan untk mempertahankan fungsi sihat kelenjar tiroid dan sistem urinari.

Herba luar biasa ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan atau interaksi ubat.

Cordyceps adalah kulat perubatan yang juga dikenali sebagai kulat caterpillar atau Chongcao. Kulat ini mempunyai banyak ciri-ciri perubatan tetapi salah satu cirinya masih belum dimanfaatkan ialah kesan positifnya terhadap hati. Kepada mereka yang menghidapi penyakit hati, perubatan alternatif kini ditawarkan untuk membaiki hati yang rosak.

Kajian yang dijalankan ke atas pesakit hepatitis menunjukkan bahawa keadaan mereka bertambah baik selepas mengambil cordyceps terutamanya di bahagian hati. Kajian yang sama menunjukkan bahawa cordyceps juga mencetuskan kesan terbalik liver fibrosis hati.

Cordyceps juga sejenis antioksidan, ia adalah alternatif yang sesuai bagi makanan tambahan untuk kesihatan hati, buah pinggang serta paru-paru.

Ekstrak Biji Labu terdapat banyak manfaat yang ketara terhadap badan manusia yang telah ditemui sejak zaman purba oleh puak-puak Amerika Utara. Dan ia mengandungi pelbagai jenis vitamin, zat galian, serat, lemak dan protein yang penting dalam meningkatkan kesihatan badan.

Fungsi-fungsi utama biji labu termasuk boleh merendahkan tekanan darah, lipid, antioksidan, mengurangkan keadaan asma, mencegah artritis, penyakit prostat dan lain-lain lagi.


HARGA PEK PERCUBAAN

3 SACHET RM75. Tetapi kini RM60 Sahaja!

Lebih Jimat Dengan Pembelian Sekotak!. Sekotak ada 8 sachet.

1 kotak (8 sachet) : RM130 (Jimat RM30)

Cara Guna : Tuang 1 sachet terus dibawah lidah, kemam 30 saat dan terus telan dan minum air.


COD di KL.
Boleh Poslaju. Bank in dlm a/c Maybank 164388703216 atau CIMB 1443-0072901-52-7 (Mohd Noor Mohd Haniff) lepas tu sms kepada saya nama & alamat penuh ke 017-3559527.
Reply With Quote
  #206  
Old 02-02-2013, 12:32 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default

Bump...info d muka 1
COD d KL.....
Reply With Quote
  #207  
Old 03-02-2013, 06:36 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default



Untuk power segera (sebelum bersama) & tambah besar & panjangkan zakar.
Jika hendak bersama, makan sebiji ataupun setengah biji 3-4 jam sebelum itu. Kesannya zakar lebih tegang, kuat & tahan lama. Herba Yohimbe didalam pil tersebut akan besarkan saluran darah, maka lebih banyak darah memasuki zakar membuatkannya keras & tahan lama. Jika diamalkan, zakar akan menjadi besar & panjang. Dlm sebulan pun anda boleh lihat hasilnya. Bahan2 100% herba tanpa kesan sampingan.


Mengapa pil extenze dianggap pil no 1 untuk lelaki

Pil extenze kini menjadi pil no 1 didunia yang digilai oleh lelaki. Kenapa ini terjadi? Bukan sahaja orang biasa sahaja yang menggilainya bahkan ahli sukan yang terkenal dalam bidang mereka pun menggilai pil extenze. Jawapannya sungguh mudah . Pil extenze ini ini sungguh mujarab dan berkesan.

Pil extenze mengadungi lebih daripada 20 ramuan yang begitu mewah dan terdiri daripada herba yang boleh dipercayai dan sudah terbukti berkesan kepada pengamalnya. Hanya satu biji sehari sudah mencukupi dan anda tidak perlu mengambil melebihi 1 biji kerana dengan hanya 1 biji sahaja sudah mencukupi. Mengapa extenze begitu berkesan. Mari kita kaji kandungan pil extenze ini.

Lihat sahaja kandungan herba dalam extenze, semua herba tersebut baik untuk kesihatan alat kelakian dan memang sudah terbukti berkesan dan bebas kesan sampingan. Extenze diformulasi daripada herba tulen 100% dan tidak menggunakan sebarang bahan kimia yang akan membuat kita menghadapi kesan sampingan di kemudian hari.




Extenze Male Enhancement Tambahan terdiri daripada idea campuran yang kompleks dengan herba, nutrisi dan asid amino, telah dibuktikan dalam kajian klinikal dan pengalaman manusia untuk meningkatkan aliran darah ke zakar. Ramuan yang tepat adalah rahsia pil extenze.

Extenze Testimonials

I have tried about 5 different male enhancement products and programs and never got any results. Then I decided to try yours and after only 1 month I already started noticing a difference.” -- Keith

“I have been looking for a good male enhancement product for a long time and after trying your system I feel so much more confident now when I'm with women.” -- Bobby

"Please rush my order, I only have one month supply left. This stuff really works!" Dominic - Oregon

I am so happy this product has worked for me. It is devastating to think of yourself being in a situation such as mine. Things have really turned around for me! Michael Antropi - Chicago, IL

It was a self-esteem issue. It was creating a lot of friction between myself and my girlfriend as well I thought even though she stated otherwise. The prescription medicines got quite expensive to use frequently, and this has worked out much better for us. Samuel K. - Tempe, AZ

The thing I was most concerned with were the ingredients contained in these penis enhancement pill products. I did research extenze penis pills and also consulted with my doctor before I started using the program. My doctor in fact agreed that the product was in no way harmful or unsafe for me. I am very pleased thus far with the results I've achieved after 5 weeks of religiously using your program! John F. Cowban - Wisconsin

I had actually noticed results after just 2 weeks! I am very satisfied with the extenze penis enhancement pill and will recommend it to anyone that may ever need it. David F. - N/A

I found extenze to be an excellent product in being able to achieve the state of arousal I needed to be in to perform sexually. By taking 3 tablets a day, and following proper dietary habits, I was able to reach an erection quicker and long lasting staying power. This is truly a wonderful product for any man looking to improve sexual stimulation and stamina. I like the fact that it uses all natural ingredients also. Rick Rizzo - Detroit, MI

I began using your extenze penis pills on the 7th of this month. By the 21st of this month I have gained at least 25% increased size (LENGTH AND GIRTH). I, actually we, are very impressed with your product and I, actually we, are anxious to see how much larger I can get. Thanks again!!! J. Mark - N/A

Curiosity saved the cat : ) I bought extenze because I wanted to see what the fuzz was all about. Believe it or not, after only 1 week of use my wife and myself noticed 1/4 inch growth. I was amazed!!!! I'm now eagerly waiting to see what the results will be after 3 months of use. Thank you very much!!!! Rafe Tapia - San Diego

I could not be happier with the results with your product. The words escape me to tell you how much this is appreciated for men who have a problem like I did. Thank you for the reasonable price and good formula. Anonymous


Harga RM280 sebotol (30 biji) Makan sebiji atau separuh biji sehari.
Jika hendak bersama, makan 3-4 jam sebelum. Jika nak cepat, hancurkan tablet & minum airnya...sejam dah ada kesan.

Reply With Quote
  #208  
Old 04-02-2013, 03:56 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default



Pro-Extender Sesuai Untuk Semua Lelaki

Pro Extender mudah digunakan dan boleh dipakai pada bila-bila masa tanpa diketahui orang lain yang anda sedang memakainya. Dengan memakai seluar yang sedikit longgar, orang sekeliling anda tidak akan perasan anda sedang menggunakan Pro Extender.

Dan yang lebih menakjubkan, lebih kerap anda pakai Pro Extender,
lebih cepat zakar anda besar dan panjang. Anda mampu memiliki
saiz zakar idaman anda tanpa perlu berjumpa doktor mahupun melakukan pembedahan yang mahal.

Pro Extender Terbukti :-

** menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata.
Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.

** menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata.
Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.

** meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.

** membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang
panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.

** membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.

Sangat Kecil Dan Mudah digunakan

Soalan Lazim Berkenaan Pro Extender

1. Berapakah umur yang sesuai?
Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua.
Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.

2. Adakah akan terdapat kesan sampingan?
Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi,
tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.

3. Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?
Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.

4. Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?
Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.

5. Bolehkah ia merawat zakar bengkok?
Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70%
dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.

6. Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?
Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.

7. Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?
Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan
zakar memanjang dan membesar sekaligus.

8. Sakit atau tidak?
Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.

9. Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?
Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.

10. Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?
Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.

11. Boleh saya guna pada waktu tidur?
Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Pro Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur.
Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.

12. Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?
Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.

13. Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?
Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah
andaian anda sendiri, janji selesa.

14. Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?
Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan
darah anda sempurna.

15. Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?
Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali.
Ia tidak akan berkarat.

16. Perlukah saya letak minyak atau pelincir?
Tidak perlu.

17. Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?
Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan
pengesahan doktor.

18. Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?
Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari.
Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda.
Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit
selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai
pro-extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai
pro-extender.

19. Adakah sakit bila menggunakan Pro Extender?
Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan
bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Pro Extender.

Hari pertama memakai ProExtender adalah agak tidak berapa selesa.
Ianya terasa seperti sengal- sengal kerana keberkesanan teknik "penarik otot" yang diaplikasikan oleh ProExtender.

Cara untuk memakai ProExtender ini adalah dengan memakainya secara berterusan selama satu jam atau dua jam. Kemudian, bolehlah dibuka selama setengah jam atau satu jam untuk merehatkan otot-otot yang telah dilatih itu.
Kemudian bolehlah dipakai kembali untuk mendapatkan matlamat asal agar otot menjadi bertambah dari segi saiz dari sudut diameter dan kepanjangannya.










Berminat Hubungi 017-3559527. Harga RM150.
COD DI KL. Ataupun poslaju. Bank in dlm Maybank 164388703216 atau CIMB 1443-0072901-527 atau Public Bank 4-9764626-18 (Mohd Noor Mohd Haniff) kemudian SMS nama, alamat, jumlah bank in & nama produk ke 017-3559527.
/
Reply With Quote
  #209  
Old 05-02-2013, 02:12 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default

VIMAX Original Herba - Tambah Saiz Senjata & Seksual

VIMAX ORIGINAL KAPSUL WARNA COKLAT CERAH. TANPA SEBARANG KESAN SAMPINGAN. 100% HERBA.

KESAN TAMBAHAN SAIZ ZAKAR AKAN KEKAL WALAUPUN TIDAK LAGI MAKAN VIMAX.


Vimax Original Canada sudah dijual sejak tahun 2001 serata dunia. .
*Meningkatkan prestasi seksual, tahan lama, tambah keras, tambah sperm, tambah air mani, tambah kesuburan.
*Membesarkan zakar, Memanjangkan zakar secara berperingkat.
*MAMPU Mengeraskan zakar sehingga 1.5 Jam
*ZAKAR Anda akan BANGUN DULU sebelum ANDA TERJAGA!
*ZAKAR SENANG NAIK! *Menjadikan anda bertenaga seperti KUDA
*Pancutan Air MANI atau KENCING akan lebih LAJU & PUAS


AWAS JGN TERTIPU DGN VIMAX PALSU YG BEWARNA KAPSUL BIRU PUTIH YG JAUH LEBIH MURAH (RM150) KERANA KESANNYA TIDAK SAMA & ADA STEROID. DAN TAKKAN BOLEH TAMBAH SAIZ ZAKAR ANDA TETAPI ADA SIDE EFFECT MCM VIAGRA - BAHAYA JIKA MAKAN SELALU.

Rupa Fizikal Vimax : Original/ Tulen VS Tiruan (atau apa yang mereka gelarkan Vimax Asia)






A Vimax Original (Pil Herba Seksual Hebat, Besar & Panjang Zakar import dari canada)

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%, import dari Canada. Tiada kesan sampingan

* Tiada pantang larang dan sesuai walaupun untuk mereka dengan masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis.

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%
Selepas banyak tahun Research dan Development, syarikat ini dengan bangga menawarkan anda satu produk 100% Natural herba dan secara tetap memanjangkan saiz zakar sehingga 3-4 inci dalam panjang dan sehingga 25% dalam lilitan

Adakah Hasilnya Kekal?
Ya, kekal. Anda mengawal pertumbuhan kerana sekali anda mencapai saiz optimum anda, anda boleh berhenti mengambil VIMAX PILLS.

Apa Vimax dapat melakukan untuk saya?
Memanjangkan zakar sehingga 2 inci dalam masa 3 bulan !
Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;
pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;
Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimum;
Berhenti pramatang pancutan mani;
Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.
Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.

Bilakah keputusan maksimum dapat dilihat ?
MINGGU 4: Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan di mana keluasan zakar anda dan pembinaan lebih panjang berkekalan
MINGGU 8: Kemudian, selepas sebulan atau dua, anda akan menyaksikan satu perubahan dalam kepanjangan zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar lebih besar dan lebih tebal.
MINGGU 9+: Perubahan ketara di mana saiz yang lebih panjang dan besar seperti yang anda idamkan dan mimpikan selama ini.

Sebarang kesan sampingan akan dialami?
Jawapan adalah TIDAK. Vimax Pills dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doctor.

Ada tak faedah lain daripada Vimax Pills?
Pil-pil kita akan memperbaiki anda kesihatan seksual keseluruhan, membuat anda berasa lebih muda.

Vimax %100 Herba Selamat Dan Alam Bahan-bahan semulajadi
Epunedum Sagitum Atau Rumpai Kambing Kasar - Dikenali Di China Memandangkan Yin Yang Huo. Laporan doktor-doktor perubatan yang teratas dan Cina rumpai kambing yang begitu kasar libido peningkatan dan bertambah baik erektil berfungsi. Diguna bagi memulihkan seksual dan mengurangkan keletihan. Bekerja untuk membolehkan testosteron membenarkan untuk anda untuk memiliki satu dorongan seks dan ketahanan yang makin tidak masuk akal. Telah dibuktikan berkuasa secara semula jadi yang akan meningkatkan sensasi fizikal dan seksual.

Ginkgo - Penggunaan ubat ginkgo boleh disusur kembali 5,000 tahun dalam ubat herba Cina. Tindakan herba boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidakupayaan. Ginkgo adalah untuk membantu aliran darah ke otak yang penting dalam fungsi mental. Herba juga membantu aliran darah ke kemaluan yang bertambah yang baik untuk fungsi seksual.

Ginseng - Terpakai untuk memperbaiki kelemahan dan tenaga tambahan. Ahli-ahli sains orang Rusia menunjukkan bahawa ginseng merangsang kedua-dua fizikal dan kegiatan mental dan merangsang kelenjar-kelenjar seks dan menambah prestasi olahraga. Ia normalizes tekanan darah dan meremajakan dan menyegarkan semula badan dan menaikkan pertumbuhan tisu saraf. Bahan-bahan utama adalah ginsenosides yang memindahkan aliran darah ke otak dan zakar. Ia cenderung membina darah dan sperma

Saw Palmetto (sejenis pokok Palma)- Dikenali untuk merangsang satu libido yang rendah pada jantan dan untuk menambah tenaga seksual. Satu sebatian dalam gergaji sejenis pokok palma telah afrodisiak kesan-kesan. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan bahawa sejenis pokok palma gergaji adalah satu rawatan berkesan untuk ramai manusia, BPH ditemui satu petikan itu sejenis pokok palma gergaji dikurangkan saiz prostat dengan 13 peratus. Menambah seksual berfungsi dan mengurangkan kolesterol dan asid lemak dalam darah.

Buah Cayenne- Digunakan untuk menangkis penyakit dan menyamakan peredaran darah. Ia boleh juga mencegah pukulan dan serangan jantung tetapi tingkah-laku hati bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu dan juga menolong kelesuan bertempur.

Apa hasilnya?
Sedang menggunakan pil-pil VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda!
- Keseronokan seksual yang bertambah.
- Lebih keras, lebih panjang
- Dorongan seks bertambah..

Bagaimana saya menggunakan Vimax Pills?
Mengambil 1 pil sehari di waktu pagi dengan air. Juga sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda kesan 1 pil 30 minit di sebelum seks.

Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?
Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.
. Segala maklumat ini diambil daripada web di bawah:-
http://www.ordervimax.com
http://www.pillsexpert.com

Amaran ...jangan ambil lebih daripada 2 biji sehari.

BERMINAT HUBUNGI SAYA 017-3559527

Boleh COD di KL & sebahagian Selangor.

Poslaju free. Bank in dlm a/c Maybank 164388703216 atau CIMB 1443-0072901-52-7 atau Public Bank 4-9764626-18 (Mohd Noor Mohd Haniff) lepas tu sms kepada saya nama & alamat penuh ke 017-3559527.

Harga Rm240 sebotol. COD di KL


Selain Vimax Pills, ada Vimax Volume (Utk LEBIH tambah sperma, air mani, pancutan banyak, deras) & Vimax Extender utk luruskan & panjangkan zakar.
Reply With Quote
  #210  
Old 06-02-2013, 05:56 PM
mdnor34 mdnor34 is online now
CG Top Poster Club

mdnor34's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Nov 2008
Posts: 41,319
Poster Rank: #20
Thanked 17 Times
Active Level
Default

VIMAX Original Herba - Tambah Saiz Senjata & Seksual

VIMAX ORIGINAL KAPSUL WARNA COKLAT CERAH. TANPA SEBARANG KESAN SAMPINGAN. 100% HERBA.

KESAN TAMBAHAN SAIZ ZAKAR AKAN KEKAL WALAUPUN TIDAK LAGI MAKAN VIMAX.


Vimax Original Canada sudah dijual sejak tahun 2001 serata dunia. .
*Meningkatkan prestasi seksual, tahan lama, tambah keras, tambah sperm, tambah air mani, tambah kesuburan.
*Membesarkan zakar, Memanjangkan zakar secara berperingkat.
*MAMPU Mengeraskan zakar sehingga 1.5 Jam
*ZAKAR Anda akan BANGUN DULU sebelum ANDA TERJAGA!
*ZAKAR SENANG NAIK! *Menjadikan anda bertenaga seperti KUDA
*Pancutan Air MANI atau KENCING akan lebih LAJU & PUAS


AWAS JGN TERTIPU DGN VIMAX PALSU YG BEWARNA KAPSUL BIRU PUTIH YG JAUH LEBIH MURAH (RM150) KERANA KESANNYA TIDAK SAMA & ADA STEROID. DAN TAKKAN BOLEH TAMBAH SAIZ ZAKAR ANDA TETAPI ADA SIDE EFFECT MCM VIAGRA - BAHAYA JIKA MAKAN SELALU.

Rupa Fizikal Vimax : Original/ Tulen VS Tiruan (atau apa yang mereka gelarkan Vimax Asia)






A Vimax Original (Pil Herba Seksual Hebat, Besar & Panjang Zakar import dari canada)

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%, import dari Canada. Tiada kesan sampingan

* Tiada pantang larang dan sesuai walaupun untuk mereka dengan masalah jantung, darah tinggi atau kencing manis.

Vimax Produk Yang Diperbuat dari Herba 100%
Selepas banyak tahun Research dan Development, syarikat ini dengan bangga menawarkan anda satu produk 100% Natural herba dan secara tetap memanjangkan saiz zakar sehingga 3-4 inci dalam panjang dan sehingga 25% dalam lilitan

Adakah Hasilnya Kekal?
Ya, kekal. Anda mengawal pertumbuhan kerana sekali anda mencapai saiz optimum anda, anda boleh berhenti mengambil VIMAX PILLS.

Apa Vimax dapat melakukan untuk saya?
Memanjangkan zakar sehingga 2 inci dalam masa 3 bulan !
Sebahagian besarnya meningkatkan keinginan seks dan stamina anda;
pembinaan zakar yang lebih besar, lebih keras;
Lebih kukuh dan kepuasan seks yang lebih maksimum;
Berhenti pramatang pancutan mani;
Rupa zakar anda yang besar dan panjang akan membangkitkan keinginan pasangan anda untuk seks.
Darah akan mengalir dengan sempurna ke daerah zakar untuk maksimumkan kekerasan zakar dalam jangka masa yang panjang seperti yang anda mahukan.

Bilakah keputusan maksimum dapat dilihat ?
MINGGU 4: Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan di mana keluasan zakar anda dan pembinaan lebih panjang berkekalan
MINGGU 8: Kemudian, selepas sebulan atau dua, anda akan menyaksikan satu perubahan dalam kepanjangan zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar lebih besar dan lebih tebal.
MINGGU 9+: Perubahan ketara di mana saiz yang lebih panjang dan besar seperti yang anda idamkan dan mimpikan selama ini.

Sebarang kesan sampingan akan dialami?
Jawapan adalah TIDAK. Vimax Pills dibuat dari 100% bahan semula jadi. Ia adalah satu formula herba yang selamat yang tidak memerlukan preskripsi doctor.

Ada tak faedah lain daripada Vimax Pills?
Pil-pil kita akan memperbaiki anda kesihatan seksual keseluruhan, membuat anda berasa lebih muda.

Vimax %100 Herba Selamat Dan Alam Bahan-bahan semulajadi
Epunedum Sagitum Atau Rumpai Kambing Kasar - Dikenali Di China Memandangkan Yin Yang Huo. Laporan doktor-doktor perubatan yang teratas dan Cina rumpai kambing yang begitu kasar libido peningkatan dan bertambah baik erektil berfungsi. Diguna bagi memulihkan seksual dan mengurangkan keletihan. Bekerja untuk membolehkan testosteron membenarkan untuk anda untuk memiliki satu dorongan seks dan ketahanan yang makin tidak masuk akal. Telah dibuktikan berkuasa secara semula jadi yang akan meningkatkan sensasi fizikal dan seksual.

Ginkgo - Penggunaan ubat ginkgo boleh disusur kembali 5,000 tahun dalam ubat herba Cina. Tindakan herba boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidakupayaan. Ginkgo adalah untuk membantu aliran darah ke otak yang penting dalam fungsi mental. Herba juga membantu aliran darah ke kemaluan yang bertambah yang baik untuk fungsi seksual.

Ginseng - Terpakai untuk memperbaiki kelemahan dan tenaga tambahan. Ahli-ahli sains orang Rusia menunjukkan bahawa ginseng merangsang kedua-dua fizikal dan kegiatan mental dan merangsang kelenjar-kelenjar seks dan menambah prestasi olahraga. Ia normalizes tekanan darah dan meremajakan dan menyegarkan semula badan dan menaikkan pertumbuhan tisu saraf. Bahan-bahan utama adalah ginsenosides yang memindahkan aliran darah ke otak dan zakar. Ia cenderung membina darah dan sperma

Saw Palmetto (sejenis pokok Palma)- Dikenali untuk merangsang satu libido yang rendah pada jantan dan untuk menambah tenaga seksual. Satu sebatian dalam gergaji sejenis pokok palma telah afrodisiak kesan-kesan. Beberapa kajian di Eropah menunjukkan bahawa sejenis pokok palma gergaji adalah satu rawatan berkesan untuk ramai manusia, BPH ditemui satu petikan itu sejenis pokok palma gergaji dikurangkan saiz prostat dengan 13 peratus. Menambah seksual berfungsi dan mengurangkan kolesterol dan asid lemak dalam darah.

Buah Cayenne- Digunakan untuk menangkis penyakit dan menyamakan peredaran darah. Ia boleh juga mencegah pukulan dan serangan jantung tetapi tingkah-laku hati bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu dan juga menolong kelesuan bertempur.

Apa hasilnya?
Sedang menggunakan pil-pil VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda!
- Keseronokan seksual yang bertambah.
- Lebih keras, lebih panjang
- Dorongan seks bertambah..

Bagaimana saya menggunakan Vimax Pills?
Mengambil 1 pil sehari di waktu pagi dengan air. Juga sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda kesan 1 pil 30 minit di sebelum seks.

Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?
Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.
. Segala maklumat ini diambil daripada web di bawah:-
http://www.ordervimax.com
http://www.pillsexpert.com

Amaran ...jangan ambil lebih daripada 2 biji sehari.

BERMINAT HUBUNGI SAYA 017-3559527

Boleh COD di KL & sebahagian Selangor.

Poslaju free. Bank in dlm a/c Maybank 164388703216 atau CIMB 1443-0072901-52-7 atau Public Bank 4-9764626-18 (Mohd Noor Mohd Haniff) lepas tu sms kepada saya nama & alamat penuh ke 017-3559527.

Harga Rm240 sebotol. COD di KL


Selain Vimax Pills, ada Vimax Volume (Utk LEBIH tambah sperma, air mani, pancutan banyak, deras) & Vimax Extender utk luruskan & panjangkan zakar.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 04:28 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE