s Dinar Iraq - berita terkini (Part 1) - Page 4025 - CariGold Forum

  Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Investor Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



  #40241  
Old 25-09-2011, 07:02 PM
afri10 afri10 is offline
Regular

afri10's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 900
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

salam...dh boleh tuju lagu ke??
__________________
Allah tidak akan menerima amalan baik dari antara 3golongan ini...pekerja yg lari dari majikannya (selagi tidak kembali),isteri yg lari dari suami (selagi tidak meminta ampun) dan manusia yg meminum arak (selagi tidak bertaubat)...
Paid Advertisement
  #40242  
Old 25-09-2011, 07:16 PM
afri10 afri10 is offline
Regular

afri10's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2011
Posts: 900
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by silvermaddness View Post
30M dinar ka? x usd1.1 = 33M usd broo...biaq betik..tolak 1 1/2 servis cas pon baru brapa.perghhh..

33M usd x rm3 = RM99 juta....fuh..

bes ni...mau joen gak next punya..hehe..

mau pakai bas mini ne bwa kuar duit dari singapore...
__________________
Allah tidak akan menerima amalan baik dari antara 3golongan ini...pekerja yg lari dari majikannya (selagi tidak kembali),isteri yg lari dari suami (selagi tidak meminta ampun) dan manusia yg meminum arak (selagi tidak bertaubat)...
  #40243  
Old 25-09-2011, 07:20 PM
OrgMinyak OrgMinyak is offline
Regular

OrgMinyak's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2010
Posts: 573
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by afri10 View Post
mau pakai bas mini ne bwa kuar duit dari singapore...

tu pun kalo bole bwk balik la...heheheh
  #40244  
Old 25-09-2011, 07:21 PM
agbiz2u agbiz2u is offline
Legendary Member

agbiz2u's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2006
Location: KB
Posts: 17,418
Thanks (Received): 641
Likes (Received): 1
Active Level
Default

jangan tertipu.. web rasmi CBI lum tukar apa2 rate takkan dah boleh tukar.. relek .. jangan percaya kena kencing tu...
  #40245  
Old 25-09-2011, 07:25 PM
mantoya mantoya is offline
Legendary Member

mantoya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2007
Posts: 10,540
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by agbiz2u View Post
jangan tertipu.. web rasmi CBI lum tukar apa2 rate takkan dah boleh tukar.. relek .. jangan percaya kena kencing tu...
setuju...jgn wujudkan suasana panic
  #40246  
Old 25-09-2011, 07:27 PM
loneleonine89 loneleonine89 is offline
Active Member

loneleonine89's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,413
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

pls la RV.. pls pls pls... jgn jadi benda lain, jadilah RV!
  #40247  
Old 25-09-2011, 07:29 PM
agbiz2u agbiz2u is offline
Legendary Member

agbiz2u's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2006
Location: KB
Posts: 17,418
Thanks (Received): 641
Likes (Received): 1
Active Level
Default

kepada pembawa berita angin tu agak2 laaa... kepada yang menerima berita angin pun agak2 jugak laaa.. jangan mudah percaya... aku ni peyimpan tegar jugak ni... relek dulu.. kalau bertukar pasti dihebahkan... chek kat web2 tukaran duit dan web rasmi CBI.. kalau tak bertukar kat situ.. buat tak tahu je laaa...
  #40248  
Old 25-09-2011, 07:31 PM
amierul89 amierul89 is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2011
Posts: 248
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mr-Mus View Post
Pst, sapa2 ada KWD buleh tukar dengan aku!

1 KWD = RM 11
waa...kwd da rv ea....
  #40249  
Old 25-09-2011, 07:33 PM
amierul89 amierul89 is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2011
Posts: 248
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by agbiz2u View Post
kepada pembawa berita angin tu agak2 laaa... kepada yang menerima berita angin pun agak2 jugak laaa.. jangan mudah percaya... aku ni peyimpan tegar jugak ni... relek dulu.. kalau bertukar pasti dihebahkan... chek kat web2 tukaran duit dan web rasmi CBI.. kalau tak bertukar kat situ.. buat tak tahu je laaa...
waaa...abis tu yang saindemo amik berpool2 tu....mcm mna kira....
  #40250  
Old 25-09-2011, 07:37 PM
firdaus_members firdaus_members is offline
Regular

firdaus_members's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2010
Posts: 614
Thanks (Received): 35
Likes (Received): 0
Active Level
Default

itu tanda2 la tu...dorg amik rate rendah dulu..nanti keluar rate 3.***ker 4.*** saper untung???haiyaaa..saper yang memerlukan awal boleh la tukar dulu...
Sponsored Links
Closed Thread Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold