Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > Blogs

Old

hunting bazar ramadhan

Posted 25-08-2009 at 07:06 AM by bossprepaid

acapkali tibanya bulan puasa, aku pasti akan ke bazar ramadhan di sekitar tapah ataupun ipoh....

aku suka peratikan orang ramai di situ... macam3 expressi yang aku nampak.... tapi kali ini aku perasan, ada ibubapa yang bawak baby2 kecik ke bazar ramadhan... pada aku... tak digalakkan sebab maklumlea time sesema **** nie.. peh, jangan ambek risiko...

oleh kerana aku berminat dengan photograpi,
...
bossprepaid's Avatar
Active Plus
Posted in Uncategorized
Views 4829 Comments 0 bossprepaid is offline
Old

selamat hari ulangtahun kawin wat diri aku sendiri

Posted 31-05-2009 at 10:00 PM by bossprepaid



peh...
hari ni 31hb mei adalah hari istimewa kerana...
pada tarikh tu... 6 taon lepas...
aku genggam tangan kadi... tak lepas2...
mesti riso kadi tuh.. huhu..
sedar tak sedar.. agak lama gak aku dah kawin..
tapi terlewat ckit umor masa kawin tu..
ini kerana tak de sorang pon yang dapat
mengasingkan..
1.beras
2. garam
3. gula
4.
...
bossprepaid's Avatar
Active Plus
Posted in Uncategorized
Views 2364 Comments 3 bossprepaid is offline
Old

Kalimah Allah pada hirisan Buah Terung...

Posted 22-01-2009 at 02:53 PM by bossprepaid



Pertama kali dalam idop nie.. dapat teman saksikan sendiri kalimah Allah pada Hirisan terung... Merasa gak pegang.. Biasanya nengok kat tenet atopon dalam surat habor jea...



teruja betoi rasanya...
*Peringatan datang dalam pelbagai cara... samada kita terleka atau terlupa.....
bossprepaid's Avatar
Active Plus
Posted in Uncategorized
Views 1786 Comments 0 bossprepaid is offline
Old

Kat tapah semalam...

Posted 09-01-2009 at 03:47 PM by bossprepaid

peh...smalam kat tapah ada satu eksiden yang pada teman sedih tul rasanya...
ada satu makcik linteh jalan... tetiba bungkusan yang dia bawak tu.. terjatuh, so makcik tu pon tunduk le nak ambek...
tetiba ada sebuah lori yang tayar banyak2 tu terlanggar makcik tuh... drebar lori tu mmg tak perasan....
eem...makcik tu kena gelek camtu jea...
kata orang yang nampak tuh... perot dia terburai kat ctu jea..
berlaku berhampiran KFC tapah kata dema...
peh...apapun
...
bossprepaid's Avatar
Active Plus
Posted in Uncategorized
Views 2570 Comments 4 bossprepaid is offline
Old

Kemeja carigold yang segak

Posted 30-10-2008 at 02:35 PM by bossprepaid

Hari nie teman terima Kemeja Carigold yang segak...
Peh... bukan kecik saiz dia 4XL! hahaha..
Tapi tu la, masa ngaji kat mpip dolo pon sama... dapat anugerah pelatih terbesor gak!



Macam2 teman belajor kat CG nie... Macam2 jenih orang teman dah gaul.... Cuma jauh je kome... Rata2 Kolompo... Ate kalau teman
...
bossprepaid's Avatar
Active Plus
Posted in Uncategorized
Views 2213 Comments 2 bossprepaid is offline

All times are GMT +8. The time now is 11:03 PM.


Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you