PDA

View Full Version : Ilmu tarik duit...


ammyjutawan
15-11-2008, 06:52 AM
korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe

atlantis
15-11-2008, 06:56 AM
sapa punya duit nak tarik ?
meh aku tarik. koyak tak jamin

pakmaun
15-11-2008, 07:11 AM
korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe

membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....:-?

forexbachok
15-11-2008, 08:20 AM
aku penah tarik duit dari adik aku
menangis dia......

mrvios
15-11-2008, 11:04 AM
main forex le best,byk bleh tarik duit.tp biasanye broker je yg tarik duit kita:((:((

kancil biru
15-11-2008, 01:11 PM
membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....:-?



xkira la dia bayar zakat atau x .. tp ia dh dikira mencuri duit org atau lebih tepat mengambil rezeki org lain.... islam x pernah halalkan benda yang akan menzalimi pihak lain walaupun pihak itu org kafir

GT
15-11-2008, 02:56 PM
Bab2 tarik duit ni kena tanya Pak Man Telo. Otai tu kes2 tarik duit orang. Juta2 pulak tu

Kehidupan
15-11-2008, 02:57 PM
aduh, jangan tarik duit sy sudah la....

metaaura
15-11-2008, 03:01 PM
aku slalo tarik dui dari tabung aku tu asyik dpt RM1 sekeping je adusss

orange
15-11-2008, 03:06 PM
aku slalo tarik dui dari tabung aku tu asyik dpt RM1 sekeping je adusss

kalau nak dapat banyak tarik la kat Mesin ATM
huhuhuhuhu.....:eek::eek::eek::eek:

otaida00taj
15-11-2008, 03:06 PM
lawak sungguh cerita kat sini...

hisham71
15-11-2008, 03:12 PM
aku tak percaya benda2 ni
yang pasti nye bomoh tu yang tarik duit korang, kena bayar itu lah ini lah

terbaru, ada makcik ni kena bayar 3k sebagai upah org bunian untuk beli minyak hape tah

org bunian pun tau guna duit ke? bkn dia blh guna daun je ke?

hehehe..mcm2 la org nak kaya

kalau dpt pun tarik duit, for sure dorg curi duit org sbb semua duit ada nombor siri ye dak?

metaaura
15-11-2008, 03:18 PM
kalo aku tarik kat mesin da jadi lain
kene gune jengkaut :eek: bukan takat tarik duit , tarik mesin ATM baru puas hati :D
ni insaf la jadi hamba nafsu dan hamba jin :) kembali kembali :)

kizuro
15-11-2008, 03:28 PM
ilmu tarik kain ko xnak tau ke?....:))

metaaura
15-11-2008, 03:45 PM
ilmu tarik kain ko xnak tau ke?....:))

tarik kain ke? ermmm bleh wat tutorial tak?

mj12
15-11-2008, 03:48 PM
aku tarik duit dari atm....ekekkekekkeke

mutex37
15-11-2008, 03:50 PM
ilmu tarik tali.....dapat duit kalau menang...tak pun hamper ngan piala pusingan...hehe

izzati080
15-11-2008, 03:55 PM
jd cerita lawak plak..:)):))
rezeki semua di tangan Tuhan tak datang bergolek kena usaha.:)

GT
15-11-2008, 04:58 PM
Ilmu tarik kain = ilmu tangan keras

shahrezalin
15-11-2008, 05:25 PM
lin tarik duit kat dalam wallet je...

naj2921
15-11-2008, 05:27 PM
ada gak membe aku dulu nak tau ilmu tarik duit nih..kononnya leh dapat 1juta.. last2 kena tarik duit ngan bomoh tuh..lebur 10k..:)):)):)).. apa punya ilmu daa ni..khurafat btol..

Biggie
15-11-2008, 07:20 PM
aku masa kecik2 selalu tarik duit dlm poket baju bapak aku...skang adik aku tarik aku plak...pembalasan namanya...:D:D:D:D:D

qhalid
15-11-2008, 08:08 PM
wat per nak tau sgt benda2 khurafat nih .. takde faedah pun .. kalo desperate sgt nak duit pegi jer join peminta sedakah tepi jln nuh .. janji halal .. Tapi kalo ada tok bomoh tere suruh dia tarik duit KJ, Najib & geng2 diorg .. tarik RM5 billion pastu letak balik dlm KWSP tuh ..

roziex
15-11-2008, 08:11 PM
dalam dunia nie tak de ilmu tarik duit,
melainkan kite yg tarikkan atas usaha sendiri

jejantas
15-11-2008, 08:11 PM
wat per nak tau sgt benda2 khurafat nih .. takde faedah pun .. kalo desperate sgt nak duit pegi jer join peminta sedakah tepi jln nuh .. janji halal .. Tapi kalo ada tok bomoh tere suruh dia tarik duit KJ, Najib & geng2 diorg .. tarik RM5 billion pastu letak balik dlm KWSP tuh ..


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

utbahz
15-11-2008, 08:31 PM
Baikla belajar ilmu tarik suara..Org kata pitching x lari ar..Jarang jumpa org suara pawer dah ni..

strange_hole
15-11-2008, 08:48 PM
aku tak percaya benda2 ni
yang pasti nye bomoh tu yang tarik duit korang, kena bayar itu lah ini lah

terbaru, ada makcik ni kena bayar 3k sebagai upah org bunian untuk beli minyak hape tah

org bunian pun tau guna duit ke? bkn dia blh guna daun je ke?

hehehe..mcm2 la org nak kaya

kalau dpt pun tarik duit, for sure dorg curi duit org sbb semua duit ada nombor siri ye dak?

yg herannye bomoh yg duk buat aktiviti tarik duit ni x kaye2 gakk :)):))

lelakiselamanya
15-11-2008, 08:54 PM
ade aku penah dengar bomoh tarik duit...dia ikut harga pengeras yg kita bayar....gini bayar pengeras rm100 dia dapat tarik duit bg kat ko rm50...kalo pengeras rm1000, dia tarik rm500 bagi kat ko :eek::eek:

fierouz350
15-11-2008, 09:28 PM
ade aku penah dengar bomoh tarik duit...dia ikut harga pengeras yg kita bayar....gini bayar pengeras rm100 dia dapat tarik duit bg kat ko rm50...kalo pengeras rm1000, dia tarik rm500 bagi kat ko :eek::eek:

ades sakit peruk aq:eek::eek::eek::eek:
smpai bila pon x kaya....:eek::eek::eek:

ForexGirl
15-11-2008, 09:30 PM
ilmu tarik duit - dosa
kerja sendiri lar dpt duit halal..
baru diberkatiNya..!!

schrolll
15-11-2008, 09:32 PM
mcm best je main tarik2 ni...tarik tali dulu pernah la aku

adr
15-11-2008, 09:33 PM
kalau dapat tarik..aku belanja teh tarik

ulam
15-11-2008, 09:42 PM
Ada ker ilmu nie?...
Kayo cepat eden camnie...

cikepong
15-11-2008, 09:42 PM
kat peigi duit boleh tarik duit...

budak baik
15-11-2008, 09:48 PM
member gua pernah buat sekali,tapi xdapat.kononnya ada di antara mereka hati x jujur.nak bolot semua.entahlah....

fierouz350
15-11-2008, 10:32 PM
dosa+khurafat+syirik=neraka jahanam:)cgrock:)cgrock

ba-e-segan
15-11-2008, 11:04 PM
kalo guru nak ajar ,aku nak jugak ilmu tarik duit ni...ada ke..?

herokicap
15-11-2008, 11:12 PM
jangan terpesong akidah cukup..

sharpshooter
15-11-2008, 11:14 PM
aku tarik duit pakai credit card je la... tarik2 duit dah hbs...

hafizuka
15-11-2008, 11:19 PM
pakcik aku penah buat tarik duit ni, dia ngan jiran sebelah anak beranak, mmg dapat duit, kira2 dalam berapa ratus ribu tah.

Diorang pegi jumpa bomoh mana tah mintak cara tariknya, ada la zikir2 dia, disebabkan mmg diorang dalam deep **** bak kata orang putih tu, ni kura jalan terakhir, mmg diorang yakin gila dapat duit tu, dan itulah isi terpenting dalam menarik duit ni, kena yakin.

dah dapat duit tu sepatutnya diorang blah je, tak payah bawak balik jumpa bomoh tu, tapi tu la silapnya, diorang bawak balik jumpa bomoh tu, bomoh tu terkejut sebab dia sendiri buat tak jadi sebab dia tak yakin, so musibat ni suruh tunggu kejap, masuk bilik, tukarkan duit tu ngan daun, pastu bagi balik suruh simpan selama 3 bulan.

pas 3 bulan bukak mmg daun je la, pegi jumpa bomoh tu, dia sudah hidup mewah, keter besar ngan motor besar sudah angkat, rumah sudah kasi besar, bini sudah pakai gelang emas, so diorang confront tok moh ni, last2 tok moh ni santau diorang 3.

GT
15-11-2008, 11:29 PM
Astaga.... Kaya lah Bomoh tu.. berapa dia dapat?

manalaz68
16-11-2008, 12:03 AM
Orang tarik duit selalu bawah pokok besar & tinggi pada sebelah malam sebab member dia akan buang duit yang di fotostat dari atas pokok dan cakap duit x cukup matang kena tunggu le beberapa hari lagi pas tu kena kena top up sikit pengeras paling kurang 2 - 3 ribu le .......pas tu hilang la dia

hantamsajala
16-11-2008, 12:13 AM
Kenapa kena dalam gua?
Kenapa bawah pokok?

Kenapa kena bawak balik duit tu?
Kenapa bomoh tuduh salah seorang rakan tamak?
Kenapa duit dalam guni bertukar jadi panadol? daun kering dan lain-lain?
Kenapa perlukan strika lama yg ada bentuk ayam?
Kenapa kena ada dulang gangsa lebar?
Kenapa kena ada pewangi mahal?
Kenapa... kenapa... kenapa...??? hehehehehe tiada istilah tarik duit... semua tu trik jer... tak caya tanya dua orang david...

David Blaine & David Cooperfield... Diorang bley bikin lagi gempakkk!!!

C_Kenek
16-11-2008, 12:19 AM
betul memamg ada ilmu tarik duit ni menjadi. tok bomoh biasa buat ni dia tarik duit betul dia bagi duit palsu yg koyak2

ikanbilis
16-11-2008, 12:22 AM
cuba lak tarik duit kat forex...:)

mynor5535101
16-11-2008, 12:35 AM
Kisah tarik duit ini aku teringat aku dgn kawan kawan aku pergi tengok orang tarik duit dgn Bomoh Indon di Johor.
Setelah lama menungu duit pun tak keluar..maka kawan aku naik berang dan keluarkan pisau Komandonya dan acu pisau itu pada pada leher bomoh Indon tersebut.. Maka bomoh Indon tu mengeletar dan berkata "ampun pak" berkali kali. Yang kelakarnya keris panjang yang ada depan bomoh tu(yang kononnya sakti dan usia beratus tahun) tak mampu terbang sendiri untuk lindungi tuan dia....:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

manalaz68
16-11-2008, 09:28 PM
Banyak orang main tarik duit pas tu tak lama kena tarik kereta sbb x bayar ansuran keh keh keh

hasbullah2002
16-11-2008, 09:29 PM
manusia mmg nak keje senang jek