PDA

View Full Version : Peminat Kucing BENGAL!!!Page 66


Pages : [1] 2 3

may4ver
08-09-2008, 08:42 AM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

Kucing ni harga rm2000...
ada cert. 29hb september umur dia cukup 2 bulan...
mak dan ayah dia dari USA...
so kalau ada yg nak boleh booking sekarang. ambik selepas 29hb september...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1a.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileum1.jpg


Bengal....
ada 5 ekor lagi...
1 jantan...
4 betina...
harga rm2000

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal1.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal2.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal4.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal5.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal6.jpg

http://i447.photobucket.com/albums/qq195/yantie_album/bengal7.jpg

BOCK
08-09-2008, 08:43 AM
nemo mesti terpikat nih

may4ver
08-09-2008, 08:44 AM
harga leh runding klu nak beli lebih dari seekor...
promosi bulan ramadhan ni...:)

may4ver
08-09-2008, 08:51 AM
leh tgk website http://padipaddycattery.com ni gak...
ada byk pilihan...
khas untuk bulan Ramadhan jer...

building
08-09-2008, 08:55 AM
pergh kiut siut .. sayang harga dibawak kemampuan huhuhu

may4ver
08-09-2008, 08:56 AM
awak budget berapa...
mana tau leh nego nanti...
tp nilai harga kucing ni mmg tinggi...
jgn kurang rm1k dah la...:)

may4ver
08-09-2008, 09:01 AM
tawarkan harga anda...
tp biarlah munasabah...
saya pun tlg abg saya jualkan jer ni....
tempat kt puchong...

saxxon
08-09-2008, 09:22 AM
Bengal punya ada ka?

may4ver
08-09-2008, 10:01 AM
semua ada...
leh tgk dalam website...
kucing2 ni siap ada surat beranak...
so jgn isau akan statusnya...

BOCK
08-09-2008, 10:04 AM
thread kucing nemo dah bukak .... sila cek

may4ver
08-09-2008, 10:14 AM
thread kucing nemo dah bukak .... sila cek

tp yang ni saya nak jual kucing yang saya paparkan kt page 1 tu...

my.name.is.nad
08-09-2008, 11:28 AM
ni jenis apa ni kucing ni ..?

may4ver
08-09-2008, 11:30 AM
ni jenis apa ni kucing ni ..?

kucing parsi

may4ver
08-09-2008, 12:01 PM
kasi up sikit...

may4ver
08-09-2008, 01:02 PM
kasi up sikit...
bagi harga anda...

may4ver
08-09-2008, 02:57 PM
rm1200 termasuk sangkar...
bump!!!

Gila2FX
08-09-2008, 03:03 PM
kucing aku baru je mati kelmarin... keracunan agaknya... skrang tgh cari yg baru... tapi yg ko jual tu mahal sgt la... murah2 la... :D

may4ver
08-09-2008, 04:02 PM
kucing aku baru je mati kelmarin... keracunan agaknya... skrang tgh cari yg baru... tapi yg ko jual tu mahal sgt la... murah2 la... :D

awak budget berapa?
ni jenis kucing parsi...
ada surat beranak lagi...

sonche
08-09-2008, 05:02 PM
awak budget berapa?
ni jenis kucing parsi...
ada surat beranak lagi...

Kucing yg ko jual, ko dah mandulkan (nurtured) atau boleh lagi membiak?

Biasanya kalau kucing baka gini, murah tu bermakna kucing yang dimandulkan. nak beli yg bleh membiak, harga lebih rm2k.

abg_boyot
08-09-2008, 05:14 PM
syabas bro..kucin tu mmg harge die takdapat bawah seriban...comelnyeeee..

cay3869
08-09-2008, 05:16 PM
mie.. jom lepak kt sini lak.. :D kalu leh, letak laa gmbr kiki kat sini..

dinda_umie
08-09-2008, 05:18 PM
harga rm1200 seekor
yang 3 warna tu betina, hitam putih jantan. brown tabby tu pun jantan. umur 2 bulan

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn3-1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn2.jpg -- book L.O.V.E

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn.jpg

lawanyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....nk sekor blh???:p :p :p

missamir
08-09-2008, 05:23 PM
yg hitam dlm gmbr ke4 tu ganas seyh muke die..hihihi..tapi comel gile..aku suke kucing..tp umah aku pon da bnyk..tak terbela plak kang..:(

my.name.is.nad
09-09-2008, 12:45 AM
kitten ni kalau hantar ke Kuching macam mana ek ..? ongkos nya berapa ..? berminat ni .. :D

may4ver
09-09-2008, 09:01 AM
yang tinggal just kucing warna brown jer...
sapa nk cepat2 order...
tinggal seekor jer...
harga termasuk harga sangkar...

may4ver
09-09-2008, 09:15 AM
Kucing yg ko jual, ko dah mandulkan (nurtured) atau boleh lagi membiak?

Biasanya kalau kucing baka gini, murah tu bermakna kucing yang dimandulkan. nak beli yg bleh membiak, harga lebih rm2k.

kucing ni tak dimandulkan la...
original lagi ni...
mmg klu ikutkan harga lebih rm2k..
tp sbb bulan ramadhan ni, abg saya jual murah2 jer...
lagipun special untuk warga ****** jer...

rm1200 termasuk sangkar...

may4ver
09-09-2008, 09:17 AM
syabas bro..kucin tu mmg harge die takdapat bawah seriban...comelnyeeee..

anda berminat nak beli ker?
yang tinggal kucing warna brown jer...
jantan...
baru 2 bulan...

may4ver
09-09-2008, 11:30 AM
bump untuk hari ini..

una_anastasia
09-09-2008, 12:56 PM
wah lawanya....
teruja kejap tgk kucing2 ni kat awk punye blog

may4ver
09-09-2008, 01:00 PM
wah lawanya....
teruja kejap tgk kucing2 ni kat awk punye blog

ni blog abg saya...
saya tlg jer...
ada 1 kucing kt page depan...
harga rm1200
klu berminat leh nego lagi...

may4ver
09-09-2008, 03:20 PM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

may4ver
10-09-2008, 10:44 AM
bump untuk hari ini..
saya akan update byk lagi gmbr kucing promosi bulan ramadhan ini..

may4ver
10-09-2008, 11:30 AM
ni kucing baka exotic shorthair @ garfield...
umur 6 bulan...
ada cert jugak...
best price rm2500...
lagi 4-5 bulan dah boleh mengawan dah...




http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tabby1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwamiki.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwalitter1.jpg

RESERVED

may4ver
10-09-2008, 11:55 AM
ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

RESERVED

may4ver
10-09-2008, 11:58 AM
exotic @ garfield male...
6 bulan...
ada cert...
rm2500...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/browntabby.jpg

SOLD

may4ver
10-09-2008, 12:22 PM
Red Tabby White Van Male Persian
sire: GC Rhamjoge Make My Day (imported from USA)
dam: Kissables Sweet Daisy (imported from USA)
harga rm3.5k

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/daisymale.jpg



Black White Male Persian
sire: GC Rhamjoge Make My Day (imported from USA)
dam: Kissables Sweet Daisy (imported from USA)
harga rm3.5k


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/daisyvan-1.jpg

mana2 yang berminat nak beli kucing ni, leh ym saya...
nur_islamiah84..

clorox_bersih
10-09-2008, 12:30 PM
huhuh..
kucing2 exotic ni,nk beli mahal,
nk menten lagi mahal..
ku tak mampu..
huhuhuhu...

may4ver
10-09-2008, 12:32 PM
huhuh..
kucing2 exotic ni,nk beli mahal,
nk menten lagi mahal..
ku tak mampu..
huhuhuhu...


ada siap surat beranak ni...
baka dari luar negara...
tak mahal la kos penjagaan dia...
klu betul2 dijaga dari awal lagi...

may4ver
10-09-2008, 12:42 PM
promosi bulan ramadhan...

may4ver
10-09-2008, 12:43 PM
Kucing ni harga rm2000...
ada cert. 29hb september umur dia cukup 2 bulan...
mak dan ayah dia dari USA...
so kalau ada yg nak boleh booking sekarang. ambik selepas 29hb september...


booked by leQ

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1a.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileum1.jpg

may4ver
10-09-2008, 12:45 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (4 members and 2 guests)
kris08, Gitaris Berapi, MANNIJAM, Berubah la woi

buatlah pilihan anda..
kucing ni baka dari luar negeri...
ada surat beranak lagi...
promosi bulan ramadhan sahaja...

may4ver
10-09-2008, 12:49 PM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

sonche
10-09-2008, 12:58 PM
kucing ni tak dimandulkan la...
original lagi ni...
mmg klu ikutkan harga lebih rm2k..
tp sbb bulan ramadhan ni, abg saya jual murah2 jer...
lagipun special untuk warga ****** jer...

rm1200 termasuk sangkar...

Kalau gitu memang betul2 murah la bro. adeh, kena kumpul duit ni. hehehe

may4ver
10-09-2008, 12:59 PM
kasi up sikit!!!

may4ver
10-09-2008, 01:01 PM
Kalau gitu memang betul2 murah la bro. adeh, kena kumpul duit ni. hehehe

klu nak kena booking awal2...
tkt ada yang nak nanti...
melepas...

so betul2 nak ker?
klu nak saya reservedkan untuk awak...

may4ver
10-09-2008, 01:02 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (5 members and 2 guests)
kris08, alonso, aygabg, khairilhusni, sonche

meh beli kucing abg saya...
promosi bulan ramadhan...

may4ver
10-09-2008, 02:38 PM
promosi bulan ramadhan....
lepas ni, harga akan kembali seperti asal...

may4ver
10-09-2008, 02:55 PM
boleh booked dulu klu berminat...
harga boleh nego sikit2 lagi..:)

may4ver
10-09-2008, 03:01 PM
ExAvantz, mmatb

BERMINAT???
LEH BOOKED DULU...
HARGA LEH NEGO...

ExAvantz
10-09-2008, 03:02 PM
Kucing ni harga rm2000...
ada cert. 29hb september umur dia cukup 2 bulan...
mak dan ayah dia dari USA...
so kalau ada yg nak boleh booking sekarang. ambik selepas 29hb september...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1a.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileum1.jpg

dalam banyak2... ni laa paling cun...

may4ver
10-09-2008, 03:05 PM
dalam banyak2... ni laa paling cun...


klu nak boleh booked dulu bro...
klu ikutkan mmg tak dapat harga ni...
tp promosi raya ni...
ada surat beranak ni...
baka dari luar negara...

insyiİ
10-09-2008, 03:06 PM
jom beli kucing raya.....hehehehhe

may4ver
10-09-2008, 03:07 PM
jom beli kucing raya.....hehehehhe

hehehe...
yang bestnya, kucing jenis ni, manja betul tau...
nak berkepit jer dia...
klu nak bagi hadiah kt pasangan pun boleh...:)

may4ver
10-09-2008, 03:14 PM
kris08, saxxon, hafis_81, GABAN_Z, fizdane, firehand, ExAvantz, mmatb

ramai yang jenguk2 thread ni...
tak ada yang berkenan di hati ker??

anda bagi budget anda..
nanti saya bagitau abg saya carikan kucing mengikut budget anda...

only1
10-09-2008, 03:19 PM
kucing pun ada!! comel

may4ver
10-09-2008, 03:21 PM
kucing pun ada!! comel

kucing abg saya...
saya tlg iklan kan jer...
klu ada yang berminat leh bincg harga...

harga kawan2 ni..

may4ver
10-09-2008, 03:28 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (6 members and 1 guests)
kris08, C_Kenek, hafis_81, firehand, ExAvantz, mmatb

sapa cepat dia dapat...
ada gak kawan2 tnya ttg kucing ni...
jadi sapa2 nak leh booked dulu...

dell
10-09-2008, 03:29 PM
..bawah RM100 x de ker..

may4ver
10-09-2008, 03:36 PM
..bawah RM100 x de ker..

bawah rm100 tak adalah bro..
tp klu bawah rm1000 saya cuba tnya abg saya...

insyiİ
10-09-2008, 03:46 PM
hehehe...
yang bestnya, kucing jenis ni, manja betul tau...
nak berkepit jer dia...
klu nak bagi hadiah kt pasangan pun boleh...:)

ISHK.....kalau bg hadiah kat psgn...nnt kucing je dok berkepit ngan dia....aku nak dok mana plak? :D :D :D

may4ver
10-09-2008, 03:48 PM
ISHK.....kalau bg hadiah kat psgn...nnt kucing je dok berkepit ngan dia....aku nak dok mana plak? :D :D :D

tak kan dgn kucing pun nak merajuk kot...
tp yang paling best...
kucing jenis ni bila kita baring, pandai urut badan kita tau...
tp urut cara dia la...:D

youngest_billionaire
10-09-2008, 03:52 PM
leh ke jual kucing?..:-?

may4ver
10-09-2008, 03:53 PM
leh ke jual kucing?..:-?


boleh...
sapa kt tak leh, asalkan kita jg dia dgn baik...
tak menganiaya dia semasa di dalam peliharaan kita...

may4ver
10-09-2008, 03:57 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 12 (9 members and 3 guests)
kris08, awesmat67, ikscentre, putat76, ajam-24, haslan, C_Kenek, firehand, ExAvantz

cepat...
promosi ramadhan...
sapa cepat dia dapat...

ikscentre
10-09-2008, 04:00 PM
aku ni peminat kucing gk..
klu ade duit leh sambor.. :D
tp nk tgk yg bulu dan mata cantik sikit aa.. ade x?

may4ver
10-09-2008, 04:02 PM
aku ni peminat kucing gk..
klu ade duit leh sambor.. :D
tp nk tgk yg bulu dan mata cantik sikit aa.. ade x?


awak budget berapa???
dalam tu semua cantik2...
pilih jer...
ada surat beranak...
baka luar negara...

may4ver
10-09-2008, 04:09 PM
kasi up sikit..

may4ver
10-09-2008, 04:15 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 9 (6 members and 3 guests)
kris08, pijoe, joker83, _freedom_, moolaswiss, C_Kenek

hadiah istimewa untuk warga CG sahaja...

may4ver
10-09-2008, 04:22 PM
balik ni fikir2lah dulu...
klu nak cepat order...
klu lambat melepas..:)

pijoe
10-09-2008, 04:26 PM
ini kalau ada sekor kat umah aku nih mau melalak orang rumah aku nih...bukan melalak sebab suka tapi melalak sebab takutkan kucing.... karang kena siram air panas pulak kusing tu.....

may4ver
10-09-2008, 04:27 PM
ini kalau ada sekor kat umah aku nih mau melalak orang rumah aku nih...bukan melalak sebab suka tapi melalak sebab takutkan kucing.... karang kena siram air panas pulak kusing tu.....


bahaya tu...
beli mahal2 nanti kena "dera" plak..:D

dell
10-09-2008, 04:29 PM
..kucing siam x de ke...

..murah sikit..

may4ver
10-09-2008, 04:30 PM
..kucing siam x de ke...

..murah sikit..

hari tu ada, tp dah kena jual...
yang ada ni jer lagi...
awak budget berapa...
nanti saya suruh abg saya carikan...

PopIsDead
10-09-2008, 04:35 PM
beribu rege kucin nie yer..

cantik tp tak mampu!

lengkuas
10-09-2008, 05:14 PM
kucing jenis kucing rumah ( yang biasa orang bela), jantan dan mempunyai 3 warna ada tak
atau
kucing jantan itam all black takde kaler 1 pon putih:D

may4ver
11-09-2008, 08:02 AM
kucing jenis kucing rumah ( yang biasa orang bela), jantan dan mempunyai 3 warna ada tak
atau
kucing jantan itam all black takde kaler 1 pon putih:D

kucing biasa tak adalah bro...
abg saya pelihara semua kucing baka dari luar negara...

may4ver
11-09-2008, 08:17 AM
anda juga leh tawarkan harga anda untuk mendapatkan kucing2 ni...
mana tau abg saya setuju nanti

http://padipaddycattery.com
ni website nya...

gihaz
11-09-2008, 08:32 AM
aku ade bela 2 ekor kucing dlu, sekor mati lagi sekor kena curik.. penat2 jer bela dr kecik... dah x sanggup nak bela kucing lagii..

may4ver
11-09-2008, 08:40 AM
aku ade bela 2 ekor kucing dlu, sekor mati lagi sekor kena curik.. penat2 jer bela dr kecik... dah x sanggup nak bela kucing lagii..

tak kan dah serik bro...
dah ajal dia la tu...
meh la cari pegnanti baru...
pilih jer yang mana...
harga kita runding nanti..:)

may4ver
11-09-2008, 08:49 AM
ewan0310, icecube, ramlah

meh la jenguk2 htread ni...
ada yang berkenan leh booked dulu

nak tgk websitenya pun boleh...
http://padipaddycattery.com

harga kita deal nanti yer...
promosi ramadhan...

may4ver
11-09-2008, 09:36 AM
up sikit...

may4ver
11-09-2008, 09:42 AM
ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)

may4ver
11-09-2008, 09:50 AM
saxxon, _freedom_

dari semalam duk tengok jer...
ada yang berminat..
leh booked dulu...

may4ver
11-09-2008, 10:05 AM
meh beli kucing dgn saya...
pasti puas hati...

kebanyakkan kucing ni di jual di luar negeri...
harga lebih rm3k..
sbb nak raya ni, saya bagi promosi...
pilihla, sementara stok masih ada...

may4ver
11-09-2008, 10:41 AM
ramai dah yang bertnya ttg kucing ni...
sapa cepat dia dapat...
PROMOSI RAMADHAN...

may4ver
11-09-2008, 10:48 AM
klu ada sebarang pertnyaan leh ym saya : nur_islamiah84
harga warga CG leh nego lagi...
hehehe...

may4ver
11-09-2008, 10:50 AM
klu ada sebarang pertnyaan leh ym saya : nur_islamiah84
jgn malu jgn segan...
harga rakan2, leh nego lagi tu...

may4ver
11-09-2008, 10:56 AM
mungkin leh bayar 2x @ 3x...
saya akn bincg dgn abg saya...
kawna punya pasal, tak apalah...

leiskfuture
11-09-2008, 10:57 AM
erm...xder ker yg dlm rm1500 ker??? bleh plak nak raya2 nih promoso...waduh2..

profesor
11-09-2008, 11:01 AM
Salam.. sorry interrupt.. nak tanya.. boleh ker org Islam jual kucing atau haiwan yg tak boleh dimakan? sbb ada org kata hasil dpd jualan tu serupa kita makan daging haiwan tu.. adess.. adik aku pun byk pelihara kucing parsi.. bile dah byk sgt dia bg kat org jer.. #:-S

may4ver
11-09-2008, 11:04 AM
erm...xder ker yg dlm rm1500 ker??? bleh plak nak raya2 nih promoso...waduh2..

nak ker?
saya cuba tnya abg saya...
duk mana?
nak jantan @ betina...

harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

ni tak nak ker?

leiskfuture
11-09-2008, 11:05 AM
tinggal kucing tu jerk ker???
bila nak der yg lain

leiskfuture
11-09-2008, 11:07 AM
bayaran td kate buleh 2 3 kali yerk????
kompemkan dulu ngan abg, bleh???
buleh ker idak 2 3 kali???

leiskfuture
11-09-2008, 11:10 AM
nak ker?
saya cuba tnya abg saya...
duk mana?
nak jantan @ betina...

harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

ni tak nak ker?

x lih tgk ar gambar nih...

may4ver
11-09-2008, 11:12 AM
Salam.. sorry interrupt.. nak tanya.. boleh ker org Islam jual kucing atau haiwan yg tak boleh dimakan? sbb ada org kata hasil dpd jualan tu serupa kita makan daging haiwan tu.. adess.. adik aku pun byk pelihara kucing parsi.. bile dah byk sgt dia bg kat org jer.. #:-S

abg saya dah tnya hal ini kepada ustaz...
dia cakap boleh...
asalkan semasa dalam peliharaan kita, kita jg ia dgn baik...
tak menaniayai ia...

profesor
11-09-2008, 11:17 AM
ada tak kucing yg cantik dan reti tangkap tikus :D kalo ade aku berminat.. manyak tikus plak kat rumah aku.. hampes..

may4ver
11-09-2008, 11:18 AM
x lih tgk ar gambar nih...



http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

may4ver
11-09-2008, 11:22 AM
Kucing ni harga rm2000...
ada cert. 29hb september umur dia cukup 2 bulan...
mak dan ayah dia dari USA...
so kalau ada yg nak boleh booking sekarang. ambik selepas 29hb september...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1a.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileum1.jpg

ambik yang ni pun ok bro...
rm2k jer...
ada sijil kelahiran...
baka luar negara...

leiskfuture
11-09-2008, 11:23 AM
Black White Male Persian
yg nih braper????

may4ver
11-09-2008, 11:23 AM
ada tak kucing yg cantik dan reti tangkap tikus :D kalo ade aku berminat.. manyak tikus plak kat rumah aku.. hampes..

tak ada kot...
sbb kucing ni tak diajar tangkap tikus...
kena cari kucing kg kot...

tp tgk nasib gak, sbb kucing yang abg saya bagi kt mak saya dulu, pandai gak tangkap tikus...
tp dia buat main2 jer...:D

leiskfuture
11-09-2008, 11:24 AM
Kucing ni harga rm2000...
ada cert. 29hb september umur dia cukup 2 bulan...
mak dan ayah dia dari USA...
so kalau ada yg nak boleh booking sekarang. ambik selepas 29hb september...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1a.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileumboy1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/jubileum1.jpg

ambik yang ni pun ok bro...
rm2k jer...
ada sijil kelahiran...
baka luar negara...

harga mati ker tu?????

may4ver
11-09-2008, 11:25 AM
Black White Male Persian
yg nih braper????

tgk kt mana ni..
dalam website ker?

may4ver
11-09-2008, 11:27 AM
harga mati ker tu?????

awak duk mana?
nak kira kos penghantaran gak...
klu dekat2 jer, mungkin leh nego sikit2 lagi...

leiskfuture
11-09-2008, 11:27 AM
ha'a....dah kucin yg kat atas tu..hehehehhe

leiskfuture
11-09-2008, 11:28 AM
duk port klang????

leiskfuture
11-09-2008, 11:30 AM
tp yg nih jantan kan....aisey...nak betina la...promosi pas raya x der ker...almaklumlah nak raya nih kan...der yg x beli bj raya lak kang.....

may4ver
11-09-2008, 11:30 AM
saya dah tnya abg saya...
leh bayar 2-3X bayaran...
tp dgn syarat, dah habis bayar baru leh ambik kucing tu...

Qy_viceVersa
11-09-2008, 11:33 AM
yarabi..comeynyerr...
mesti mahal..
kalo kutip tepi jalan free jak..

may4ver
11-09-2008, 11:33 AM
tp yg nih jantan kan....aisey...nak betina la...promosi pas raya x der ker...almaklumlah nak raya nih kan...der yg x beli bj raya lak kang.....

kucing

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)
For Sale

rm2.5k

leh bayar 2-3x bayaran...
tp dah habis bayar, baru leh ambik...
ok, deal?

may4ver
11-09-2008, 11:34 AM
yarabi..comeynyerr...
mesti mahal..
kalo kutip tepi jalan free jak..


ada yang rm1.2k...
leh nego lagi klu betul2 berminat...

leiskfuture
11-09-2008, 11:37 AM
kucing

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)
For Sale

rm2.5k

leh bayar 2-3x bayaran...
tp dah habis bayar, baru leh ambik...
ok, deal?

500 tu kos antar ker????? ok nak tau gak.... 2.5k tu dapat kucing n kos anta jerk lah???...maner tau kan...ish tapi jantan lah....betina ala2 cam tu x der ker?????

may4ver
11-09-2008, 11:46 AM
500 tu kos antar ker????? ok nak tau gak.... 2.5k tu dapat kucing n kos anta jerk lah???...maner tau kan...ish tapi jantan lah....betina ala2 cam tu x der ker?????

tak adalah rm2.5k tu sekali dgn penghantaran...
klu awak tak yakin, saya akan suruh abg saya hantar terus ke rumah awak..
sbb abg saya duk puchong jer...
snang nak hantarkan...

nak jantan ker?
yang black n white tu kan mmg jantan...:)

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)

leiskfuture
11-09-2008, 11:50 AM
tak adalah rm2.5k tu sekali dgn penghantaran...
klu awak tak yakin, saya akan suruh abg saya hantar terus ke rumah awak..
sbb abg saya duk puchong jer...
snang nak hantarkan...

nak jantan ker?
yang black n white tu kan mmg jantan...:)

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)

nak betina......cam nih lah.....sy mmg minat kucing..tp xder yg betina...so sy ingat kalo ader yg betina buleh awk emel sy???? sy nak putih itam....

may4ver
11-09-2008, 11:53 AM
nak betina......cam nih lah.....sy mmg minat kucing..tp xder yg betina...so sy ingat kalo ader yg betina buleh awk emel sy???? sy nak putih itam....

oic, awak nak yang betina ker? nanti saya cuba tgk2 dalam website balik...
apa email awak?

leiskfuture
11-09-2008, 11:57 AM
oic, awak nak yang betina ker? nanti saya cuba tgk2 dalam website balik...
apa email awak?

dah abih tgk cam xder yg betina kenan dihati..
harga rm 1500 ke rm 2000 yerk...
leisk.future@yahoo.com.my

may4ver
11-09-2008, 12:03 PM
dah abih tgk cam xder yg betina kenan dihati..
harga rm 1500 ke rm 2000 yerk...
leisk.future@yahoo.com.my

ok..
saya akan usulkan benda ni pada abg saya...
saya akan bagi email dan no pon awak pada abg saya...
nanti klu dia ada kucing yang awak katakan tu, saya suruh dia bagitau awak sendiri jer...:)paid

may4ver
11-09-2008, 12:07 PM
tp abg saya cakap mmg rugi tak ambik kucing yang putih rm2k tu...
mak ayah dia dari USA..
klu dapat anak mesti cantik2...

tp tak apalah, nanti abg saya follow awak klu ada kucing betina macam tu yer...

leiskfuture
11-09-2008, 12:11 PM
tp abg saya cakap mmg rugi tak ambik kucing yang putih rm2k tu...
mak ayah dia dari USA..
klu dapat anak mesti cantik2...

tp tak apalah, nanti abg saya follow awak klu ada kucing betina macam tu yer...

tgk la nanti yg jantan nih cam nr...lik kang bincang ngan hubby..key....

thegreathafiz1
11-09-2008, 12:11 PM
ni kena suruh DR kucing tengok ni....

Any1
11-09-2008, 12:13 PM
smua comel2..
hrgnye pun comel..

may4ver
11-09-2008, 12:18 PM
tgk la nanti yg jantan nih cam nr...lik kang bincang ngan hubby..key....

ic..
sis ker ni...
ingatkan bro tadi...:D

may4ver
11-09-2008, 12:18 PM
ni kena suruh DR kucing tengok ni....

siapa DR tu bro?

may4ver
11-09-2008, 12:21 PM
smua comel2..
hrgnye pun comel..

ada yang murah...
rm1200 jantan termasuk harga sangkar...
baru 2 bulan...
tinggal sekor tu jer lagi...
leh nego lagi tu..


klu nak cepat2 booked..

leiskfuture
11-09-2008, 12:22 PM
ic..
sis ker ni...
ingatkan bro tadi...:D

xper...da perasan dr td..ehehhehehe

may4ver
11-09-2008, 12:32 PM
abg saya cakap leh bayar ansuran 2-3x...
tp bila dah setle payment baru leh ambik la...
apa lagi, booked la 1....

may4ver
11-09-2008, 12:47 PM
ada sapa2 nak booked lagi @ nak tnya apa2 soalan?

leiskfuture
11-09-2008, 12:56 PM
ada sapa2 nak booked lagi @ nak tnya apa2 soalan?

klu g amik sendiri x lih ker???? hehehhehe

may4ver
11-09-2008, 12:58 PM
klu g amik sendiri x lih ker???? hehehhehe


boleh...
tak jadi masalah..
ramai gak yg nak pilih sendiri...
just kena tetapkan tarikh n masa lah..
tkt abg saya kuar hantar kucing kt customer...

leiskfuture
11-09-2008, 01:02 PM
boleh...
tak jadi masalah..
ramai gak yg nak pilih sendiri...
just kena tetapkan tarikh n masa lah..
tkt abg saya kuar hantar kucing kt customer...

erm...awk....cam ner nak booking nih?????

sukini
11-09-2008, 01:07 PM
...alahai comelnye, geram jek aku tgk...

tp kat umah dah ada 3 ekor kucing...

leiskfuture
11-09-2008, 01:09 PM
maner lak kris nih
nak jantan tu....

puncakalam
11-09-2008, 01:13 PM
nak beli kucing biar ada jaminan, surat hitam putih, kadangkala berlaku kes, kucing yang dibeli beribu-ribu ringgit, tapi dah ada penyakit, bila balik rumah, tak sampai seminggu terus mati.

beli kucing yang berumur 3 bulan ke atas jer.

leiskfuture
11-09-2008, 01:16 PM
ooo yerk.... tp sebelum kompem amik buleh siasat dulu...

madcatz
11-09-2008, 01:18 PM
comei-comei kucing tu :)

Blade
11-09-2008, 01:18 PM
oooo...memang cantik...tapi harga dia....mmm...tak mampu laa nak beli....:D :D :D :D :D :D :D :D

leiskfuture
11-09-2008, 01:34 PM
nak tanyer lagik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

may4ver
11-09-2008, 02:54 PM
ok..
klu comfirm awak nak ambik sendiri @ abg saya hantarkan...
jgn isau, setiap kucing ni ada surat beranak...
kira dia pun ada rekod perubatan...
klu akak tak yakin yang kucing umur 2 bulan ni, leh ambik

may4ver
11-09-2008, 02:57 PM
erm...awk....cam ner nak booking nih?????

klu ok, saya akan comfirmkan dgn abg saya...
nanti saya suruh abg saya call sis balik...
ok?

leiskfuture
11-09-2008, 03:02 PM
klu ok, saya akan comfirmkan dgn abg saya...
nanti saya suruh abg saya call sis balik...
ok?

ok boleh...tq

leiskfuture
11-09-2008, 03:04 PM
ok..
klu comfirm awak nak ambik sendiri @ abg saya hantarkan...
jgn isau, setiap kucing ni ada surat beranak...
kira dia pun ada rekod perubatan...
klu akak tak yakin yang kucing umur 2 bulan ni, leh ambik


erm...tp klu last2 minit suruh anta bolehkan???? maner tau..:D

may4ver
11-09-2008, 03:10 PM
erm...tp klu last2 minit suruh anta bolehkan???? maner tau..:D

boleh tak jadi masalah...
bukan jauh pun dari puchong ker port klang kan...

wan_ensem501
11-09-2008, 03:19 PM
comel2 la kucing nih..

may4ver
11-09-2008, 03:50 PM
sapa2 lagi nak...
insyaALlah seekor kucing akan dijual kepada leiskfuture...
tq leiskfuture kerana mempercyaia saya n abg saya...
nanti jgn lupa bagi testmonial yer...
hehehe..

leiskfuture
11-09-2008, 03:54 PM
sapa2 lagi nak...
insyaALlah seekor kucing akan dijual kepada leiskfuture...
tq leiskfuture kerana mempercyaia saya n abg saya...
nanti jgn lupa bagi testmonial yer...
hehehe..


kena bagi yerk...ehheheheheh..insyaAllah..:D

lelakigila
11-09-2008, 04:06 PM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

[/COLOR][/B]


cantik kucingnya. ingatkan tadi kucing nak kena buat rendang pasal kat title tulis Ramadhan.:o :o :eek: :eek: :eek: :)) :))
jangan marah tuan tanah...:">

Nanti sy tanyakan ngan kengkawan kalau ada yang berminat..:)

may4ver
11-09-2008, 04:11 PM
cantik kucingnya. ingatkan tadi kucing nak kena buat rendang pasal kat title tulis Ramadhan.:o :o :eek: :eek: :eek: :)) :))
jangan marah tuan tanah...:">

Nanti sy tanyakan ngan kengkawan kalau ada yang berminat..:)

ok, tq bro..
PROMOSI BULAN RAMADHAN SAHAJA!!!

may4ver
11-09-2008, 04:17 PM
sapa beli cash, leh nego lagi sikitla...

yang ansuran tu leh bayar 2x...
tp lepas bayar baru leh ambik...

may4ver
11-09-2008, 04:20 PM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

ni kucing baka exotic shorthair @ garfield...
umur 6 bulan...
ada cert jugak...
best price rm2500...
lagi 4-5 bulan dah boleh mengawan dah...




http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tabby1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwamiki.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwalitter1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched1-1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched.jpg

ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

exotic @ garfield male...
6 bulan...
ada cert...
rm2500...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/browntabby.jpg

His777ham
11-09-2008, 05:25 PM
kucing kesayangan aku pown dah mati eksiden...kete langgar kat depan rumah..
Makanan friskies dia ade lg 2 bungkus x usik..
memang cadang nak cari kucing baru yg comel..
budget dlm 500.
Kalau leh nak yg jantan jd x de lah dia beranak kan..x larat nak jaga baby kucing

Tapi kalau harga semua mahal mahal sampai nak sebulan gaji..terpaksa lah aku cari kucing jalanan..

may4ver
12-09-2008, 08:07 AM
kucing kesayangan aku pown dah mati eksiden...kete langgar kat depan rumah..
Makanan friskies dia ade lg 2 bungkus x usik..
memang cadang nak cari kucing baru yg comel..
budget dlm 500.
Kalau leh nak yg jantan jd x de lah dia beranak kan..x larat nak jaga baby kucing

Tapi kalau harga semua mahal mahal sampai nak sebulan gaji..terpaksa lah aku cari kucing jalanan..


harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

kucign ni ok bro...
cantik...
leh nego sikit2 lagi la...

may4ver
12-09-2008, 08:45 AM
kasi up pagi2 ni..

may4ver
12-09-2008, 08:53 AM
sapa2 ada pertynaan leh pm @ ym saya
nur_islamiah84

anda pasti berpuas hati dgn kucing yang kami tawarkan...

leiskfuture
12-09-2008, 09:00 AM
aduih...dah barangan lebey nih....raya kucing ler tahun nih...

may4ver
12-09-2008, 09:10 AM
klu beli cash, kami akan bagi diskaun harga kepada anda...

may4ver
12-09-2008, 09:14 AM
aduih...dah barangan lebey nih....raya kucing ler tahun nih...

tak apa kak..
tak lama lagi dapat bonus...
hehehe...

ratusanRM
12-09-2008, 09:24 AM
:o:o:o



kucing pun harga riban2???? :o:o:o:o



:D:D:D

may4ver
12-09-2008, 09:25 AM
:o:o:o



kucing pun harga riban2???? :o:o:o:o



:D:D:D

kucing ni baka dari luar negara...
ada sijil kelahiran...
klu nak buat show pun leh..
sbb dia dah register dgn persatuan berdaftar...

leiskfuture
12-09-2008, 09:47 AM
:o:o:o



kucing pun harga riban2???? :o:o:o:o



:D:D:D


tgk ler dtg nyer dr maner... klu dah minat n sayang kat kucing riban pon sanggup...

may4ver
12-09-2008, 10:07 AM
tgk ler dtg nyer dr maner... klu dah minat n sayang kat kucing riban pon sanggup...

betul tu...
klu kita dah minaat sesuatu benda tu...
harga kita tolak ke tepi...
yang penting kualiti...

may4ver
12-09-2008, 10:08 AM
tgk ler dtg nyer dr maner... klu dah minat n sayang kat kucing riban pon sanggup...

betul tu...
klu kita dah minaat sesuatu benda tu...
harga kita tolak ke tepi...
janji puas hati...
yang penting kualiti...

leiskfuture
12-09-2008, 10:20 AM
sama lah mcm nak pinag anak org....ehhehehhe

may4ver
12-09-2008, 10:21 AM
sama lah mcm nak pinag anak org....ehhehehhe

betul tu...

aik, dah ada avatar baru la kak..:D

may4ver
12-09-2008, 10:24 AM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

ni kucing baka exotic shorthair @ garfield...
umur 6 bulan...
ada cert jugak...
best price rm2500...
lagi 4-5 bulan dah boleh mengawan dah...




http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tabby1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwamiki.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwalitter1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched1-1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched.jpg

ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

exotic @ garfield male...
6 bulan...
ada cert...
rm2500...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/browntabby.jpg

masih avaiable...

leiskfuture
12-09-2008, 10:32 AM
kira buleh la yerk....:D :D :D

may4ver
12-09-2008, 10:36 AM
kira buleh la yerk....:D :D :D

setel kak..:)paid

may4ver
12-09-2008, 10:42 AM
sapa nak booked...
cepat...

promosi ramadhan...

leh bayar 2-3 kali...
tp lepas habis bayar, baru ambik...

klu cash leh nego lagi...:)

kayawan73
12-09-2008, 10:43 AM
mak oi kucing harga macam moto..

may4ver
12-09-2008, 10:51 AM
mak oi kucing harga macam moto..

hanya jauhari mengenal manikam...:)

may4ver
12-09-2008, 11:14 AM
ada sapa2 nak booked lagi...
sebelum harga kembali seperti asal....

may4ver
12-09-2008, 11:31 AM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

may4ver
12-09-2008, 11:33 AM
ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)

traderfox
12-09-2008, 11:37 AM
berapa harga asal bro? fuh mahal gak ek.. tapi still takleh lawan Saudagar Unta dalam citer 3 Abdul "Berniaga manusia pun lagi untung dari berniaga unta ini macam....WOWWW!" :eek: :eek:

may4ver
12-09-2008, 11:44 AM
berapa harga asal bro? fuh mahal gak ek.. tapi still takleh lawan Saudagar Unta dalam citer 3 Abdul "Berniaga manusia pun lagi untung dari berniaga unta ini macam....WOWWW!" :eek: :eek:

harga asal dalam rm2k - rm3k...
saja bagi harga kawan2 ni...

klu cash leh nego lagi ni...
leh bayar 2-3x ni...

yang penting leh booked dulu...:)

may4ver
12-09-2008, 11:45 AM
exotic @ garfield male...
6 bulan...
ada cert...
rm2500...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/browntabby.jpg

Brown Spotted Tabby Exotic Male
sire: GC Rhamjoge Make My Day
dam: Cherrypie Sagwa of Padipaddy

may4ver
12-09-2008, 11:48 AM
ni kucing baka exotic shorthair @ garfield...
umur 6 bulan...
ada cert jugak...
best price rm2500...
lagi 4-5 bulan dah boleh mengawan dah...




http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tabby1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwamiki.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/sagwalitter1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched1-1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/patched.jpg

may4ver
12-09-2008, 11:48 AM
Please read!!

If you are interested in any of our kittens, please take the time to tell me something about yourself.
Your name and where you live. Are you looking for a pet or show kitten? Do you have a preference for a certain color or sex? Our kittens are important to us and we want to know who we are talking to and the conditions our kitten would be housed in. You can email me at :
padipaddy@yahoo.com or padipaddycattery@hotmail.com

Please be aware that these kittens are still very young. While there is a determination of their quality,
that could change as the kitten matures.

ALL new owners of cats and kittens that are adopted without breeding rights, will be required to sign a spay/neuter agreement. This is to help guarantee the welfare of the cats and kittens adopted from us.

Only deposits reserve a kitten for you. All deposits are non-refundable and are taken in good faith on a kitten/cat.deposits will be considered payment for boarding grooming and lost opportunities for placement if the buyer changes their mind for any reason and will only hold a kitten/cat for a reasonable amount of time.

I reserve the right to refuse the sale of any kitten pictured on this web site at anytime
without explanation.

may4ver
12-09-2008, 11:59 AM
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (6 members and 2 guests)
kris08, ahib0205, joe123456, leiskfuture, StanNero, nickezan

promosi Ramadhan...
beli cash, harga leh nego lagi...
hadiahkan untuk yang tersayang...:)

adar
12-09-2008, 12:08 PM
lawa tp tak mampu den nak bela kucing mahal2 ni. kucing siam yg berapa sen tu pun leh ilang/ kena curi apa tah lg kucing mahal2 ni.

may4ver
12-09-2008, 12:09 PM
harga kasi bump!!!

may4ver
12-09-2008, 12:10 PM
lawa tp tak mampu den nak bela kucing mahal2 ni. kucing siam yg berapa sen tu pun leh ilang/ kena curi apa tah lg kucing mahal2 ni.

ambik yang rm1.2 tu bro...
jantan...
saya kasi siap sangkar...
ok?

ahib0205
12-09-2008, 12:12 PM
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (6 members and 2 guests)
kris08, ahib0205, joe123456, leiskfuture, StanNero, nickezan

promosi Ramadhan...
beli cash, harga leh nego lagi...
hadiahkan untuk yang tersayang...:)

Haha.. memang saya dok jenguk pun sari 1st page sampai now. Sebab? minat la.

Tapi bab rege tu surrender la. :(( Gebu memang terbukti gebu dah. So sesiap yang ada kemampuan + minat = grab je harga promosi tu

:)cgrock

Pengalaman saya penah bela anak kucing jalanan yang sakit sampai ke besar. Memang best. pandai tangkap tikus, paham arahan, berak kat tandas cangkung tu, kelan saya sebagai tuan, bila nak pergi jalan jauh bawak dia.

winduuu...

may4ver
12-09-2008, 12:14 PM
Haha.. memang saya dok jenguk pun sari 1st page sampai now. Sebab? minat la.

Tapi bab rege tu surrender la. :(( Gebu memang terbukti gebu dah. So sesiap yang ada kemampuan + minat = grab je harga promosi tu

:)cgrock

Pengalaman saya penah bela anak kucing jalanan yang sakit sampai ke besar. Memang best. pandai tangkap tikus, paham arahan, berak kat tandas cangkung tu, kelan saya sebagai tuan, bila nak pergi jalan jauh bawak dia.

winduuu...

berapa budget bro?
saya tlg carikan...
leh bayar 2-3 kali bro..

alonso
12-09-2008, 12:15 PM
aku tgk tajuk thread ko ni mcm kucing ni utk dimakan plk
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

may4ver
12-09-2008, 12:16 PM
aku tgk tajuk thread ko ni mcm kucing ni utk dimakan plk
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

tajuk tu penting bro...
berminat?
ada diskaun lagi...:)

hannuz1010
12-09-2008, 12:19 PM
kucing bulu tebal free ade tak...nak jodohkan ngan kucing aku

ahib0205
12-09-2008, 12:24 PM
berapa budget bro?
saya tlg carikan...
leh bayar 2-3 kali bro..

Takpe-takpe. Saya syok tengok gambar je dulu. Masih ramai kat U saya kucing terbiar lagi :((

Thanks promote kat saya siap PM lagi

:)cgrock

may4ver
12-09-2008, 02:46 PM
kucing bulu tebal free ade tak...nak jodohkan ngan kucing aku

mana ada free bro...
nak masuk tandas awam pun kena bayar...

tp tempat abg saya ada sediakan hikmat nak kawinkan kucing...
leh pilih mana kucing yang bro nak...

may4ver
12-09-2008, 02:51 PM
kepada guest, klu ada sebarang pertnyaan, leh ym saya nur_islamiah84

dell
12-09-2008, 02:52 PM
..napa range harga tu 1k ke atas..

..bawah 1k x de ker...

may4ver
12-09-2008, 02:55 PM
..napa range harga tu 1k ke atas..

..bawah 1k x de ker...


harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

lebih sikit jer bro...
leh diskus lagi klu bro betul2 nak....
saya bagi offer kt bro..
ok?

dell
12-09-2008, 02:56 PM
..gamba ada x...

..selain kucing....

..arnab ada x...musang ker...

may4ver
12-09-2008, 03:00 PM
..gamba ada x...

..selain kucing....

..arnab ada x...musang ker...




http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang ni ker?

baru 2 bulan...
jantan...
tp tak ada sijil kelahiranlah...

arnab n musang tak adalah bro...:D

may4ver
12-09-2008, 03:09 PM
bayar cash leh nego lagi...
klu ansuran leh 2-3 kali bayar...
just untuk bulan rmadhan ni sahaja!!!

dell
12-09-2008, 03:11 PM
..ingat nak cari musang .....

,..lain drpd yg lain...

may4ver
12-09-2008, 03:12 PM
..ingat nak cari musang .....

,..lain drpd yg lain...

tak ada lah bro...
musang ganas...
tkt la nak bela...:D

leiskfuture
12-09-2008, 03:21 PM
..ingat nak cari musang .....

,..lain drpd yg lain...

nak musang ker?? lih tolong carikan..nak braper ekor????:D

may4ver
12-09-2008, 03:23 PM
nak musang ker?? lih tolong carikan..nak braper ekor????:D

wah, dah ada agent nak jual musang ni...:D
berapa sekor sis...

may4ver
12-09-2008, 03:33 PM
bayar cash leh nego lagi...
klu ansuran leh 2-3 kali bayar...
just untuk bulan rmadhan ni sahaja!!!

may4ver
12-09-2008, 03:41 PM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

cepat!!!!
beli ni dapat sangkar free...
sapa cepat dia dapat..
harga leh nego lagi..

leiskfuture
12-09-2008, 03:43 PM
tu ayat perli tu...dah masok pat kucing, kucing jerk ler der...:))

dell
12-09-2008, 03:47 PM
nak musang ker?? lih tolong carikan..nak braper ekor????:D

..seeokor cukup la...

..yg betina ea....


..kalau bole..musang pandan...

..musang ni kategori keluarga kucing kan...

..macam harimau,,singa....

leiskfuture
12-09-2008, 04:01 PM
..seeokor cukup la...

..yg betina ea....


..kalau bole..musang pandan...

..musang ni kategori keluarga kucing kan...

..macam harimau,,singa....


brani yerk bela musang...abih anak aym itik..:-?

may4ver
12-09-2008, 04:03 PM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

promosi!!!
kira jadi jer ni....

dell
12-09-2008, 04:05 PM
harga rm1200 seekor termasuk sangkar
brown tabby tu jantan. umur 2 bulan
baka parsi
leh nego lagi..


http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

yang tinggal just seekor ni jer lagi...

lebih sikit jer bro...
leh diskus lagi klu bro betul2 nak....
saya bagi offer kt bro..
ok?



..ada gamba tak untuk yang ni..

may4ver
12-09-2008, 04:07 PM
..ada gamba tak untuk yang ni..



http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

ni la pic nya...
yang lain2 dah kena jual...
jantan, baru 2 bulan...

may4ver
12-09-2008, 04:48 PM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1-1.jpg

yang ni jantan...
baru 2 bulan...
harga rm1.2k...
leh nego lagi...
dapat sangkar...
sapa cepat, dia dapat..

dell
12-09-2008, 04:50 PM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1-1.jpg

yang ni jantan...
baru 2 bulan...
harga rm1.2k...
leh nego lagi...
dapat sangkar...
sapa cepat, dia dapat..



...erk..../.rege 1.2k????????

..mata anak kucing tuh juling....

..kene kasi diskaun lagi....

leiskfuture
12-09-2008, 04:51 PM
ha nih baru tol....hehehehe

His777ham
12-09-2008, 05:24 PM
bro kucing nie berak camner..bersepah sepah ke dah di train berak..
kalu yg 1.2 k tu bayar 3 kali leh ke??sebulan 400..
dia makan makanan apa bro..

ade khidmat selepas jualan x..cam panduan penjagaan etc.

C_Kenek
12-09-2008, 05:31 PM
..ingat nak cari musang .....

,..lain drpd yg lain...

aku pun nak bela musang gk nak cari musang berbulu ayam. lain dari yg lain

C_Kenek
12-09-2008, 05:33 PM
mana ada free bro...
nak masuk tandas awam pun kena bayar...

tp tempat abg saya ada sediakan hikmat nak kawinkan kucing...
leh pilih mana kucing yang bro nak...

kucing pun ada jadi gigolo

may4ver
13-09-2008, 05:17 PM
...erk..../.rege 1.2k????????

..mata anak kucing tuh juling....

..kene kasi diskaun lagi....

kan saya kata leh nego lagi sikit...
klu betul2 awak nak beli, boleh bincg harga..

dek_ang
13-09-2008, 05:18 PM
peh comelnye..tapi kang malas nak bg makan plak kang..tuan punye badan pon makan tak lepas...:D

may4ver
13-09-2008, 05:19 PM
bro kucing nie berak camner..bersepah sepah ke dah di train berak..
kalu yg 1.2 k tu bayar 3 kali leh ke??sebulan 400..
dia makan makanan apa bro..

ade khidmat selepas jualan x..cam panduan penjagaan etc.

dia berak atas pasir...
jadi kena sediakan pasirlah...
sbb dah di ajar sejak kecik macam tu...

klu yang rm1.2 tu kena cash la bro..:D
tp klu betul2 nak beli, harga leh nego lagi tu...
nama pun promosi ramadhan kan...:)paid

panduan penjaggan mmg ada...
leh call abg saya @ jumpa dgn dia minta nasihat...
abg saya ada ym dan email, leh saling berbincg dan bertukar2 pendapat..

may4ver
13-09-2008, 05:20 PM
kucing pun ada jadi gigolo

apa gigolo plak ni..:p

may4ver
13-09-2008, 05:29 PM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

promosi!!!
kira jadi jer ni....

may4ver
13-09-2008, 05:35 PM
misscordelia

ada yang berminat ker?
harga belakang citer...
leh bayar cash...
@ ansurans...

Gila Komik
13-09-2008, 05:36 PM
klu mak aku bg bela kucing, aku da beli da ni

may4ver
13-09-2008, 05:38 PM
klu mak aku bg bela kucing, aku da beli da ni

aik, kenapa mak tak bagi plak...
tp saya gerenti lepas mak tgk kucing ni, dia tak kan marah2 lagi tau...
malah bertambah sayang...:D

Gila Komik
13-09-2008, 05:41 PM
aik, kenapa mak tak bagi plak...
tp saya gerenti lepas mak tgk kucing ni, dia tak kan marah2 lagi tau...
malah bertambah sayang...:D

haha...mak aku x ske nnt dier berak merata :)) :)) :))

kucing ko ke bro??

npe nak tolak lak??

bkn sng dapat 2

leiskfuture
13-09-2008, 09:46 PM
hish..x nyabo aku nak g tgk kucin nih sok....hehehhehehe..per lak aku nak bg nama dia yerk...

C_Kenek
14-09-2008, 03:36 AM
hish..x nyabo aku nak g tgk kucin nih sok....hehehhehehe..per lak aku nak bg nama dia yerk...

ko panggil dia pussy

cirque
14-09-2008, 03:46 AM
lawa do kcing ni...cm anjing

may4ver
14-09-2008, 10:55 AM
haha...mak aku x ske nnt dier berak merata :)) :)) :))

kucing ko ke bro??

npe nak tolak lak??

bkn sng dapat 2

kucing ni dah di ajar just berak kt pasir jer...
jgn isau lah...

abg saya mmg buat import eksport kucing..
tu yang nak jual...
sempena ramadhan ni, kasi tolak murah2 jer...

may4ver
14-09-2008, 10:57 AM
http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/tn1.jpg

saya dah bincg dgn abg saya...
dia cakap klu kucing yang rm1.2k tu...
leh bayar 2x..

bermakna booked bayar rm600, nanti baru bayar lagi rm600..

setuju tak?

may4ver
14-09-2008, 11:06 AM
gerbangkayangan...
nak beli kucing?
harga leh bincg...

may4ver
14-09-2008, 11:14 AM
ni gambar kitten female tu. nak jual murah je...lelong :)
rm650



http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti3.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti2.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti.jpg

may4ver
14-09-2008, 11:20 AM
ni gambar kitten brown tabby male tu...
ni gambar baru dia...
stil available...

harga rm1.2k...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/32.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/22.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/12.jpg

may4ver
14-09-2008, 11:33 AM
ada sapa2 nak booked...
klu cash leh nego lagi ni...

may4ver
14-09-2008, 11:45 AM
OsIRIs, gerbangkayangan

jgn malu, jgn segan...
klu ada pertnyaan, ajukan sahaja...:)

may4ver
14-09-2008, 12:20 PM
ni persian. ada cert...
male...
5.5 bulan...
best price rm2500...
show quality

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/bw.jpg

Black White Male Persian
sire: Purrty Katz Leo Lies Love (imported from Canada)
dam: Kissables Sweet Daisy of Padipaddy (imported from USA)

maaf, dah kena jual...

may4ver
14-09-2008, 12:22 PM
ni gambar kitten brown tabby male tu...
ni gambar baru dia...
stil available...

harga rm1.2k...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/32.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/22.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/12.jpg

may4ver
14-09-2008, 12:32 PM
ni gambar kitten female tu. nak jual murah je...lelong :)
rm650



http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti3.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti2.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti.jpg

ulam
14-09-2008, 12:49 PM
Nie dapt di adik2 perempuan aku habis semua meow2 nie... :))

may4ver
14-09-2008, 12:52 PM
Nie dapt di adik2 perempuan aku habis semua meow2 nie... :))

nak booked ker bro...
harga leh nego lagi...
promosi bulan ramadhan jer ni..:)paid

ulatjahat
14-09-2008, 01:01 PM
nak booked ker bro...
harga leh nego lagi...
promosi bulan ramadhan jer ni..:)paid

amboi rayer shopping kucing lak ek skrg... :D

may4ver
14-09-2008, 01:03 PM
amboi rayer shopping kucing lak ek skrg... :D


raya dulu lain...
raya sekarang lain...

ni sbb bulan ramadhan jer ni leh bayar ansuran...
leh nego lagi...

menjual sambil beramalkan...:)cgrock

may4ver
14-09-2008, 01:16 PM
kasi up sikit...
sapa cepat dia dapat!!!

alisha_qistina
14-09-2008, 01:18 PM
comel tui kucing ni...

may4ver
14-09-2008, 01:19 PM
comel tui kucing ni...

klu berminat leh booked dulu...
harga leh nego...

baka luar negara..
ada sijil kelahiran...

naruts
14-09-2008, 01:28 PM
Takde ke kucing persian yg harga RM200-RM300 je.. :D

Aku minat sgt la kat kucing2 persian nie..he..he

Dulu member ada janji nak bagi satu anak dia tapi semuanya janji2 manisnya... :))

may4ver
14-09-2008, 01:29 PM
Takde ke kucing persian yg harga RM200-RM300 je.. :D

Aku minat sgt la kat kucing2 persian nie..he..he

Dulu member ada janji nak bagi satu anak dia tapi semuanya janji2 manisnya... :))

awka bayar ansur2lah...
bayar 3x...
ok...?
harga kawan2 ni..:)

may4ver
14-09-2008, 01:33 PM
ni gambar kitten brown tabby male tu...
ni gambar baru dia...
stil available...

harga rm1.2k...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/32.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/22.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/12.jpg

may4ver
14-09-2008, 01:33 PM
ni gambar kitten female tu. nak jual murah je...lelong :)
rm650



http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti3.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti2.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti1.jpg

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/toti.jpg

may4ver
14-09-2008, 01:34 PM
exotic @ garfield male...
6 bulan...
ada cert...
rm2500...

http://i520.photobucket.com/albums/w326/may4ever_2008/browntabby.jpg

naruts
14-09-2008, 01:35 PM
Sukar beb dah la aku bulan2 pun banyak yg nak kena bayar ansur2..

P/S : kalu ada persian dalam RM200-RM300 je..yg baru lahir pun takpe..PM aku then..:)cgrock

may4ver
14-09-2008, 01:37 PM
Sukar beb dah la aku bulan2 pun banyak yg nak kena bayar ansur2..

P/S : kalu ada persian dalam RM200-RM300 je..yg baru lahir pun takpe..PM aku then..:)cgrock

klu harga macam tu, mmg tak dapatlah bro...
ni pun harga promosi...
minta maaf byk2...

goldtrader
14-09-2008, 01:41 PM
kucing ni untuk buat juadah gulai lemak bukak puasa ke apa ?? huhuhuhu

may4ver
14-09-2008, 01:42 PM
sapa cepat dia dapat...
leh bayar ansuran 2-3x bayaran...

just untuk bulan ramadhan sahaja!!!

may4ver
14-09-2008, 01:42 PM
kucing ni untuk buat juadah gulai lemak bukak puasa ke apa ?? huhuhuhu

kucing ni kan haiwan kesayangan Rasulullah S.A.W...